O Craftware
Jesteśmy pierwszym polskim partnerem Salesforce w Polsce. Od 2014 roku wdrażamy najlepsze wg raportu Gartnera rozwiązania chmurowe Salesforce. Wspieramy w rozwoju i utrzymaniu systemów CRM. Nasza wiedza i doświadczenie przekłądają się na sukces naszych klientów.
Świadczymy usługi body leasingu i team leasingu, zapewniając m.in. projekt managerów, service managerów, testerów, analityków biznesowych czy specjalistów Robotic Process Automation.
W 2019 roku dołączyliśmy do grona Złotych Partnerów UiPath i świadczymy usługi automatyzacji procesów w oparciu o tę technologię. Działamy w Software Development Association Poland, dzięki czemu korzystamy z wiedzy i doświadczeń polskiej branży IT, a od grudnia 2020 jesteśmy partnerem serwisowym Veeva w obszarze Veeva Commercial Cloud.
Jako profesjonalny i odpowiedzialny partner biznesowy działamy świadomie i zgodnie z dobrymi praktykami biznesowymi oraz etycznymi.
-
-
-
-
-
-
Craftware pomógł nam uporządkować nasze procesy biznesowe związane z pozyskaniem i obsługą klienta. Wdrożył narzędzie, które uzyskało wysoką adopcję, pokryło obydwa obszary, zwiększyło efektywność naszej pracy i umożliwiło jej bieżące raportowanie. Efekty te uzyskaliśmy dzięki eksperckiej wiedzy, jaką Craftware wniósł do projektu.
Zespół realizujący projekt cały czas słuchał naszych potrzeb, był wspierający, życzliwy i elastyczny.
Jarosław RucińskiDyrektor eCommerce, BBK | home&you -
Są świetnymi profesjonalistami, którzy doskonale znają technologię Salesforce i możliwości produktu. Zespół Craftware jest otwarty, elastyczny i zorientowany na osiągnięcie celów biznesowych – wysoko cenimy sobie te ich cechy.
Anna KujawaCRM Department Manager, Allegro -
Doceniamy doskonałe przygotowanie merytoryczne zespołu Craftware: wyśmienitą znajomość zagadnień technicznych w zakresie Salesforce i zrozumienie procesów biznesowych, a także partnerskie podejście. Jeśli planujesz wdrożenie systemu IT i potrzebujesz konsultanta – partnera, a nie “vendora”, Craftware jest najlepszym wyborem.
Andrzej BassaraHead of Service Delivery and Customer Care, PayU -
Zespół Craftware jest więcej niż profesjonalny. Dzięki ich otwartemu podejściu byliśmy w stanie znacząco skrócić czas implementacji i zastosować więcej niestandardowych rozwiązań niż początkowo myśleliśmy. Dobra robota!
Marcin ZawieruchaCRM Development Manager, Aegon -
W Craftware najbardziej cenię partnerskie podejście i wspólne mierzenie się z problemami, które pozwoliło działać efektywnie. Choć podstawą naszej umowy było dostarczenie wykwalifikowanych specjalistów, to usługę, którą otrzymaliśmy od Craftware określiłbym mianem partnerstwa a nie body leasingu.
Kamil WerłatySalesforce Technical Lead, IPF Digital -
Spółka Craftware od początku wspierała naszą firmę przy dokonaniu właściwego wyboru modelu licencji, co sprawiło, że wybrane oprogramowanie jest szyte na miarę i spełnia nasze wymogi. Życzliwi profesjonaliści w jasny sposób i chętnie udzielają wartościowych porad, dotyczących pracy z programem. Zaangażowanie pracowników Craftware oraz nienaganny kontakt z klientem wpływają pozytywnie na pozycję marki na rynku.
Aleksandra WilkDyrektor ds. Kluczowych Klientów, PGF Urtica Sp. z o.o. -
Decydując się na wdrożenie Salesforce w naszej firmie nie mieliśmy sprecyzowanych oczekiwań. Potrzebowaliśmy partnera, który powie nam jakie są jego możliwości oraz pomoże nam je w pełni wykorzystać. Firma Craftware bazując na swoim doświadczeniu przeprowadziła nas przez ten proces szybko i bezboleśnie. Dzięki temu mogliśmy się w pełni skupić na swoim biznesie i zwiększać sprzedaż.
Przemysław AuguścikBoard Member, Flotman -
Osoby z Craftware prowadzące projekt sprawdziły się jako rzetelni i niezawodni eksperci Salesforce. Szczerze polecam współpracę z Craftware.
Adam WielebskiDyrektor Sprzedaży, eRecruitment Solutions Sp. z o.o. -
Firma Craftware wykazała się elastycznością i nie narzucała nam własnych, sztywnych ram wdrożeniowych dzięki czemu udało nam się bezkolizyjnie uruchomić system Salesforce w najgorętszym dla nas okresie sprzedażowym. Na szczególną uwagę zasługuje bardzo dobra komunikacja oraz bardzo szybkie reakcje programistów i konsultantów. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że uzyskaliśmy rozwiązanie dostosowane do naszych potrzeb – skrojone na miarę.
Piotr SkorekPrezes Zarządu, SpotMed Sp. z o.o.
-
Przeczytaj case study
Usługa Managed Service dla 5,5 tys. użytkowników
Głównym celem Managed Service prowadzonego dla jednej z globalnych firm farmaceutycznych jest zapewnienie obsługi błędów oraz zgłoszeń od użytkowników, udzielanie odpowiedzi na ich zapytania, a także rozwój systemu opartego na Salesforce Service Cloud. Rozwiązanie jest wykorzystywane przez około 5 500 użytkowników w regionie EMEA (Europe, Middle East, and Africa).
-
Przeczytaj case study
Co zyskało Generali Polska dzięki wdrożeniu Salesforce?
- Wzrost efektywności pracy managerów sprzedaży o 30%.
- Skonsolidowane informacje o wynikach i planowanych działaniach aktualizowane co 30 minut.
- Dostęp do informacji o wynikach sprzedażowych z dowolnego urządzenia.
- Planowanie wizyt w placówkach partnerskich w oparciu o bieżące raporty sprzedażowe.
- Odejście od pracy na arkuszach Excel.
-
Przeczytaj case study
Krótszy czas obsługi klienta w home&you
Skrócenie czasu obsługi klienta o połowę – to najważniejsza, mierzalna korzyść z wdrożenia Platformy Salesforce. Taki efekt uzyskano dzięki zastąpieniu wielu rozproszonych narzędzi jednym systemem, utworzeniu kompleksowej bazy danych o klientach i standaryzacji procesu obsługi. Umożliwiono również prowadzenie spersonalizowanych kampanii marketing automation – e-mail oraz sms, zgodnych z RODO. Wszystkie działania w obszarach obsługi i marketingu są na bieżąco monitorowane.
-
Przeczytaj case study
Managed Service wspierający użytkowników 24/5
Klient to młoda spółka dynamicznie rozwijająca się w branży Life Sciences, która wydzieliła się ze światowej organizacji. Przeniesienie spółki do nowych struktur wiązało się z koniecznością zmigrowania systemów IT. Craftware odpowiadał za migrację systemów oraz dostosowanie Salesforce Sales Cloud do potrzeb użytkowników oraz nowej spółki. Kolejnym etapem prac było utrzymanie systemu oraz jego rozwój.
-
Przeczytaj case study
Wdrożenie Salesforce w dużej firmie farmaceutycznej
- Ułatwiono dostęp do materiałów marketingowych, znajdujących się w różnych miejscach.
- Poprawiono współpracę zespołów, pracujących nad jednym produktem bądź kampanią marketingową.
- Zwiększono poziom kooperacji pomiędzy osobami zajmującymi się marketingiem.
- Ułatwiono onboarding nowych pracowników.
- Stworzono repozytorium danych i dokumentów produktowych oraz projektowych.
Bazując na wiedzy naszych ekspertów i 14-letnim doświadczeniu dostarczamy rozwiązania oparte na technologii Salesforce. Dowiedz się, jak technologia Salesforce pomoże w rozwoju Twojego biznesu.
-
Wydarzenia | 10.10.2024
Możliwości retail media – jak wykorzystać je w Twojej firmie?
Media detaliczne – retail media – odnoszą się do strategii reklamy cyfrowej, w której marki i reklamodawcy kierują reklamy bezpośrednio do konsumentów w środowiskach detalicznych, zazwyczaj za pośrednictwem platform internetowych lub fizycznych sklepów detalicznych. To podejście wykorzystuje dane gromadzone przez sprzedawców detalicznych w celu dostarczania klientom bardzo ukierunkowanych reklam podczas przeglądania, wyszukiwania lub kupowania produktów. […]
-
| 12.07.2024Kacper Barabasz
Klucz do Web Accessibility: jak zapewnić dostępność rozwiązań technologicznych
W erze cyfrowej, gdzie Internet jest jednym z głównych źródeł informacji, narzędzi pracy i rozrywki, dostępność stron internetowych stała się kluczowym elementem zapewniającym równość i integrację społeczną. Web accessibility, czyli dostępność stron internetowych, odnosi się do praktyk i technologii, które umożliwiają osobom z różnymi niepełnosprawnościami pełne korzystanie z zasobów internetowych. Jest to istotny aspekt, który […]
-
Blog | 24.05.2024Michał Wiśniewski
Salesforce Media Cloud – sposób na zarządzanie zasobami i sprzedażą reklam od A do Z (i dużo więcej)
Efektywność i oszczędność czasu dzięki Salesforce Media Cloud. Każdy, kto miał okazję uczestniczyć we wdrażaniu systemu CRM zdaje sobie sprawę, że jest to spore wyzwanie obejmujące wiele strategicznych decyzji, ciągłą analizę kluczowych procesów biznesowych oraz integrację systemów działających w różnych obszarach organizacji. Zazwyczaj, po przygotowaniu uzasadnienia biznesowego, jednym z pierwszych pytań, na które organizacja musi […]
-
News | 01.08.2022Marta Górna
Craftware wśród liderów rankingu ITwiz BEST100 – edycja 2022
5. miejsce Craftware wśród największych dostawców rozwiązań i usług IT dla sektora przemysłowego, czyli jedno oczko wyżej w rankingu vs rok 2020.
11. lokata w gronie firm o największych przychodach ze sprzedaży oprogramowania tworzonego na zamówienie w Polsce w roku 2021.
To potwierdzenie stabilnej pozycji Craftware na polskim rynku IT i naszego biznesowego podejścia – wspierania klientów w projektowaniu, wdrażaniu i obsłudze rozwiązań chmurowych. -
News | 30.06.2022Marta Górna
Craftware wśród liderów raportu Computerworld TOP200 – edycja 2022
6. miejsce wśród największych dostawców rozwiązań i usług IT dla sektora przemysłowego, budowlanego i produkcji, 8. lokata w gronie największych dostawców systemów RPA i automatyzacji procesów biznesowych oraz 13. pozycja wśród największych dostawców usług integracyjnych. To najważniejsze dane dotyczące Craftware i naszej obecności na polskim rynku IT.
-
News | 28.01.2022Marta Górna
Craftware wśród Diamentów Forbes 2022
Craftware wśród laureatów prestiżowej nagrody Diamenty Forbesa 2022.
-
Blog | 24.05.2024Michał Wiśniewski
Salesforce Media Cloud – sposób na zarządzanie zasobami i sprzedażą reklam od A do Z (i dużo więcej)
Efektywność i oszczędność czasu dzięki Salesforce Media Cloud. Każdy, kto miał okazję uczestniczyć we wdrażaniu systemu CRM zdaje sobie sprawę, że jest to spore wyzwanie obejmujące wiele strategicznych decyzji, ciągłą analizę kluczowych procesów biznesowych oraz integrację systemów działających w różnych obszarach organizacji. Zazwyczaj, po przygotowaniu uzasadnienia biznesowego, jednym z pierwszych pytań, na które organizacja musi sobie odpowiedzieć jest: „Czy wybieramy OOTB czy custom?”.
Budowanie systemu CRM (jak i każdego innego systemu) we własnym zakresie zawsze miało kilka istotnych zalet. Po pierwsze, w ten sposób możemy spełnić nasze najbardziej nietypowe wymagania i obsłużyć wszystkie specyficzne procesy. Takie rozwiązanie wydaje się najrozsądniejsze, jeśli działamy w mocno specyficznej branży, ale… No właśnie, musi być „haczyk”. Są tu dwa krytyczne ograniczenia – czas i budżet.
W przypadku branży mediowej pakiet ten przyjmuje postać Salesforce Media Cloud, który nie tylko wspiera sprzedaż reklam i bieżącą obsługę klienta, ale także usprawnia planowanie kampanii mediowych w różnych kanałach, rezerwację listingów telewizyjnych, wykorzystanie powierzchni reklamowej na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych, integrację z adserwerami i wiele innych funkcjonalności, które stanowią podstawę naszej codziennej pracy. Dzięki Salesforce Media Cloud zniechęcające zadanie wdrożenia systemu CRM przekształca się w łatwy do opanowania proces, zapewniając pewność i zaufanie, których potrzebujesz.
-
Blog | 09.04.2024Michał Łęcicki
Najlepsze praktyki programowania w Apex dla deweloperów Salesforce
Poznaj najlepsze praktyki programowania w Apex, które zdecydują o jakości Twojego kodu w Salesforce. Ten przewodnik jest niezbędnym kompendium dla każdego dewelopera Salesforce pragnącego doskonalić swoje umiejętności i tworzyć kod, z którego będzie dumny. Zobacz, jak stosować nazewnictwo, wzorce projektowe i unikać powszechnych błędów, aby Twój kod był czysty i efektywny, a rozwiązania skalowalne i łatwe w utrzymaniu.
Stosowanie dobrych praktyk pisania kodu Apex to nie jest sztuka dla sztuki, tylko realne rozwiązania, które służą zarówno programistom jak i końcowym użytkownikom aplikacji. Stosowanie ich niejednokrotnie wpływa na kondycję systemu, możliwość szybkiego reagowania na incydenty i ogólny performance aplikacji.
Ponadto, gdy weźmiemy sobie do serca wskazówki, czego należy się wystrzegać, to zyskamy kolejne podpowiedzi, jak pisać dobre jakościowe oprogramowanie w ekosystemie Salesforce.
Stosowanie best practices naprawdę nie jest trudne. Uczy efektywnego pisania kodu i zapobiega trudnościom z utrzymaniem kodu w przyszłości. Decyzja o tym czy je stosować nie powinna podlegać dyskusji, a w ramach współpracy projektowej powinniśmy ustalić które przyjmujemy, a które nie stanowią wartości dodanej przy budowaniu lub rozwijaniu konkretnego rozwiązania.
-
Blog | 21.03.2024Konrad Sikora
Wdrożenie Salesforce: co powoduje opór pracowników i jak można odpowiednio zareagować?
Wdrożenie Salesforce to istotny moment dla każdej organizacji, mający ogromny wpływ na jej funkcjonowanie i efektywność. Niezależnie od tego, czy mówimy o małej firmie, czy globalnej korporacji, zmiana czy wdrożenie systemu CRM to zadanie wymagające precyzyjnego planowania, zaangażowania licznych zespołów i, o czym czasem się zapomina, przemyślanego zarządzania zmianą.
Wdrożenie nowych systemów w organizacji to nie tylko technologiczna transformacja, to przede wszystkim zmiana dotykająca ludzi i ich codziennej pracy. Jak można przekształcić naturalny opór w entuzjazm i zaangażowanie w nowe rozwiązania? Jak zarządzać zmianą? Zastanowimy się nad tym w niniejszym artykule.
-
Wydarzenia | 10.10.2024
Możliwości retail media – jak wykorzystać je w Twojej firmie?
Media detaliczne – retail media – odnoszą się do strategii reklamy cyfrowej, w której marki i reklamodawcy kierują reklamy bezpośrednio do konsumentów w środowiskach detalicznych, zazwyczaj za pośrednictwem platform internetowych lub fizycznych sklepów detalicznych. To podejście wykorzystuje dane gromadzone przez sprzedawców detalicznych w celu dostarczania klientom bardzo ukierunkowanych reklam podczas przeglądania, wyszukiwania lub kupowania produktów.
Media detaliczne (retail media) stanowią potężne połączenie handlu elektronicznego, reklamy i marketingu opartego na danych, stwarzając sprzedawcom detalicznym i markom możliwości nawiązywania kontaktu z klientami w bardzo ukierunkowany sposób. W jaki sposób firmy mogą zwiększyć przychody w mediach detalicznych? Firmy mają nowe możliwości dzięki Media CRM.
Kluczowe cechy mediów detalicznych to:
- Platformy należące do sprzedawców detalicznych: Media detaliczne często obejmują reklamy na platformach należących do sprzedawców detalicznych. Platformy te umożliwiają markom umieszczanie reklam bezpośrednio w ramach zakupów, takich jak strony produktów, wyniki wyszukiwania lub strona główna sprzedawcy detalicznego.
- Reklama ukierunkowana: Sprzedawcy detaliczni mogą uzyskać dostęp do cennych danych własnych, w tym historii zakupów, zachowań przeglądania i informacji demograficznych. Dane te umożliwiają bardzo ukierunkowanym kampaniom reklamowym docieranie do klientów na różnych etapach ścieżki zakupowej.
- Produkty sponsorowane i reklamy displayowe: Typowe formaty reklam w mediach detalicznych obejmują produkty sponsorowane, w których marki płacą za eksponowanie swoich produktów w wynikach wyszukiwania, oraz reklamy displayowe, które pojawiają się w różnych częściach witryny sprzedawcy detalicznego.
- Media w sklepie: ekrany cyfrowe, ekspozytory na półkach lub interaktywne kioski w sklepach stacjonarnych, gdzie kupujący mogą oglądać reklamy, będąc osobiście w sklepie.
- Pomiary i analizy: Sieci mediów detalicznych zazwyczaj zapewniają szczegółowe analizy skuteczności reklam, w tym takie wskaźniki, jak wyświetlenia, kliknięcia i atrybucja sprzedaży, co pozwala markom mierzyć skuteczność swoich kampanii i optymalizować je w czasie.
Dzięki bezpośredniemu dostępowi do kupujących marki mogą docierać do konsumentów bezpośrednio w punkcie zakupu, co znacząco wpływa na decyzje zakupowe. Sprzedawcy detaliczni posiadają szczegółowe dane o konsumentach, aby tworzyć spersonalizowane i wysoce istotne doświadczenia reklamowe, oferując markom możliwości reklamowe jako lukratywny dodatkowy strumień przychodów.
Media detaliczne stały się niezbędne w cyfrowym miksie marketingowym (marketing mix), szczególnie dla firm produkujących dobra konsumpcyjne. -
Wydarzenia | 25.07.2024
AI w CRM – jak zrozumieć dane i zwiększyć ROI w branży ubezpieczeniowej
Sztuczna inteligencja (AI) i zrozumienie danych zwiększają konwersję i ROI (zwrot z inwestycji) w branży ubezpieczeniowej. AI w systemach CRM jest ekscytująca, ale czy naprawdę działa? Zapraszamy na wydarzenie, podczas którego grono najwyższej klasy ekspertów rozwieje mity i pokaże, jak AI wspiera zespoły sprzedażowe i pomaga zwiększyć ROI w firmach z branży ubezpieczeniowej. Podczas spotkania pokażemy również demo z wykorzystaniem AI w CRM.
Dane rynkowe nie pozostawiają wątpliwości. Według najnowszych raportów:
- Tylko 29% firm w całości wykorzystuje potencjał sztucznej inteligencji w systemach CRM.
- Firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w CRM odnotowują wzrost konwersji o 50% lub więcej.
Sztuczna inteligencja (AI) w systemach CRM jest ekscytująca, ale czy naprawdę działa? Zapraszamy na wydarzenie, podczas którego grono najwyższej klasy ekspertów rozwieje mity i pokaże, w jaki sposób AI wspiera zespoły sprzedażowe i pomaga zwiększyć ROI firm w branży ubezpieczeniowej.
Porozmawiaj z ekspertami na poniższe tematy i dowiedz się, jak ROI osiągają inni:
Rynek ubezpieczeń w Polsce – jak robią to inni? Business case wybranych klientów.
Salesforce Data Cloud – jak odblokować dane, aby wzmocnić zaangażowanie klientów?
Wszystko kupujemy online. Ubezpieczenia będą następne. Jak się do tego przygotować?
Podczas naszego spotkania pokażemy demo przedstawiające wykorzystanie sztucznej inteligencji w CRM. -
Wydarzenia | 19.06.2024
Craftware złotym sponsorem Salesforce World Tour Essentials Warsaw
Mamy przyjemność ogłosić, że Craftware został Złotym Sponsorem wydarzenia Salesforce World Tour Essentials w Warszawie, które odbędzie się 19 czerwca. Zapraszamy na niezapomnianą podróż po świecie innowacji z AI, która otworzy przed Tobą nowe możliwości szybkiego rozwoju i osiągania sukcesów.
To długo oczekiwane wydarzenie zapowiada dzień pełen biznesowych spotkań, wartościowych prezentacji i wystąpień skupionych wokół świata Salesforce. Dołącz do nas i zobacz, jak AI rewolucjonizuje różne branże. Poznaj praktyczne rozwiązania, najnowsze innowacje i skuteczne strategie, które zamienią Twoje wyzwania w sukces. Spotkaj się z nami już 19 czerwca podczas World Tour Essentials i dowiedz się, dlaczego dane, AI i CRM to klucz do wzmacniania relacji z klientami