Zespół analityków biznesowych
Czym jest Knowledge Management?

Knowledge Management odpowiada za kontrolę podstawowych procedur zawartości bazy wiedzy. Dzięki temu mamy pewność, że organizacja jest odpowiednio przygotowana, aby wspierać klienta.

Knowledge Management jest mostem komunikacyjnym pomiędzy zespołami technicznymi, wsparciem, biznesem oraz użytkownikiem.

Wyobraźcie sobie lotnisko w środku nocy, na którym nagle padają systemy odpowiedzialne za podstawowe funkcjonalności, zapewniające ciągłość działania serwisu. Dodatkowo załóżmy, że informacje konieczne do rozwiązania tego problemu są nieczytelne, przestarzałe i niedostępne. Pewnie chcielibyście jak najszybciej przywrócić ciągłość systemu, a także zminimalizować potencjalne straty finansowe i wizerunkowe.

Aby rozpocząć proces rozwiązywania problemu, musimy najpierw go zidentyfikować.  Tutaj z pomocą przychodzi Knowledge Manager odpowiedzialny za stworzenie lub usprawnienie środowiska, w którym aktualna i rzetelna informacja jest na wyciągnięcie ręki, w łatwy i szybki sposób.

Maria

Sales Director

sales@craftware.pl

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Napisz do nas!
Korzyści ze stosowania Knowledge Managmentu
  • Większa zwinność organizacyjna
    Zrozumiałe i aktualne informacje pozwalają na efektywny przebieg współpracy pomiędzy różnymi zespołami
  • Lepsze i szybsze podejmowanie decyzji
    Decyzje podejmowane są w oparciu o odpowiednie i aktualne informacje, dzięki którym, pracownicy podejmując działania mają pewność, że opierają je  na najlepszych, dostępnych danych.
  • Szybsze rozwiązywanie problemów
    Dzięki łatwemu dostępowi pracowników do wiedzy specjalistycznej zarządzanie wiedzą może pomóc zespołom w wydajniejszej i efektywniejszej pracy.
  • Wsparcie rozwoju pracowników
    Zachęcając do dzielenia się pomysłami i ponownego wykorzystywania istniejącej wiedzy, KM może wspierać kulturę innowacji w firmie.
Kim jest Knowledge Manager?

To osoba zajmująca się zarządzaniem wiedzy w projekcie. Jest mostem komunikacyjnym pomiędzy zespołami, tworząc czytelny zbiór informacji dla każdego użytkownika. Jednym z kluczowych zadań Knowledge Management’u jest dbanie o bezproblemowe zbieranie i dystrybuowanie zarządzaną wiedzą.

Knowledge Manager odpowiada za jakość przechowywanych informacji m.in.: 

  • czy dokumentacja/artykuł będą zrozumiałe dla odbiorcy?
  • czy informacje, które otrzymał odbiorca są czytelne?
  • czy informacje są potrzebne? A może są już przestarzałe i należy je zaktualizować bądź usunąć?
  • jak przetłumaczyć materiały od klienta na realia naszego środowiska tak, aby zachować kluczowe informacje i zapewnić ciągłość komunikacji?
Dlaczego my?
  • icon-doswiadczenie-projektowe

    Doświadczenie projektowe

    W ciągu ostatnich kilku lat zrealizowaliśmy ponad 400 projektów dla naszych klientów.

     

  • icon_swiadomosc-produktu

    Holistyczne podejście

    Od analizy potrzeb, przez propozycje i wdrożenie, po ciągłe wsparcie.

  • icon-duzo-certyfikatow

    Szeroki zakres kompetencji

    Nasi eksperci mogą pochwalić się kilkunastoletnim doświadczeniem w zakresie IT Service, oraz Project Managementu

  • icon-cykl-zycia-systemu

    Dobór odpowiednich narzędzi 

    Korzystamy z efektywnych rozwiązań oraz sprawdzonych metodologii