Utrzymaj najwyższą jakość usług IT

Realizacja projektu i uruchomienie pożądanej usługi to dopiero połowa sukcesu, równie ważne jest jej systematyczne wsparcie i rozwój. Niestety, żadna z usług nie jest całkowicie odporna na zagrożenia, a koszty jej utrzymania czasem wielokrotnie przekraczają założony budżet. W tym miejscu często przydaje się profesjonale wsparcie service managera.

Service manager to osoba, która pomoże Ci w zaprojektowaniu i wdrożeniu usługi, jak również określeniu kierunku jej rozwoju i przygotowaniu odpowiedniej strategii. Co więcej, zaproponuje on najefektywniejsze wykorzystanie Twoich zasobów, zapewni nieprzerwane działanie usługi i usprawni relacje w zespole IT oraz między nim a częścią biznesową firmy.

Biuro Craftware - foto
Korzyści
  • icon_tworzenie wlasnej społeczności

    Zdobądź wsparcie ekspertów

    Uzyskaj dostęp do wiedzy service managerów wybranych specjalnie do Twojego projektu.

  • icon_szybsze-wdrozenie-produktu

    Zapewnij ciągłość działania systemów

    Upewnij się, że Twoje systemy zawsze będą do dyspozycji docelowych użytkowników.

  • icon_optymalizacja-kosztow

    Kontroluj budżet swojej usługi

    Z pomocą service managera utrzymuj koszty swojej usługi na optymalnym poziomie.

  • icon-zarzadzanie-ryzykiem

    Sprawnie reaguj na zagrożenia

    Zabezpiecz się na wypadek niespodziewanych problemów z systemami w organizacji.

Nasze certyfikaty
  • certyfikat Agile PM
  • certyfikat PMI
  • certyfikat_DevOps
  • certyfikat_IPMA
  • certyfikat PSPO
  • certyfikat PSM
  • certyfikat PMP
  • certyfikat PRINCE2
  • certyfikat_M_o_R
  • certyfikat_MSP
  • certyfikat P30
  • certyfikat_ITIL
Dlaczego my?
  • icon-doswiadczeni-eksperci

    Zespół doświadczonych Service Managerów

    Wartość usług, którymi nasi specjaliści zarządzają dla 15 klientów, przekracza 112 mln PLN.

  • icon_mierzenie efektywnosci obslugi

    Efektywność mierzona w oparciu o KPI

    Nasze usługi prowadzimy w sposób mierzalny i cyklicznie weryfikujemy wykonanie założonych celów.

  • icon_zarzadzaj-sprzedaza-BIZ

    Wspieramy klientów na całym świecie

    Nasi service managerowie od 8 lat wspierają swoim doświadczeniem zarówno polskich klientów, jak i globalne korporacje.

  • icon-elastyczne-modele

    Elastyczny model współpracy

    Świadczymy usługi w zarówno w modelu managed service, jak i time&material, w zależności od zapotrzebowania klienta.

Sławek

Sales manager

sales@craftware.pl

Potrzebujesz wsparcia w zarządzaniu usługą?
Napisz do nas, chętnie pomożemy.
Najczęściej zadawane pytania
  • Service Manager jest odpowiedzialny za relacje z klientem i wypracowanie zaufania klienta do zespołu. Osoba na tym stanowisku to Single Point of Contact (SPOC) dla klienta – w każdym temacie związanym z usługą.

    Service Manager “trzyma serwis w garści”. Wie, co powinno być zrobione i jakie kompetencje będą potrzebne, żeby wywiązać się z umowy z klientem. Czuwa nad rotacjami w zespole i dba o zapełnienie ewentualnej luki kompetencyjnej. Odpowiada również za to, czy zespół realizuje swoje zadania we właściwy i zgodny z ustalonymi procesami oraz wymaganiami sposób.

  • Dążymy do tego, aby po wdrożeniu klient był jak najbardziej samodzielny i posiadał jednego lub kilku administratorów, którzy będą wewnętrzną linią wsparcia. Często jednak firmy decydują się na dodatkowe wsparcie od nas, aby w trudniejszych sytuacjach mieć pod ręką doświadczonego partnera.

  • Salesforce udostępnia możliwość integracji z dowolnym systemem, czy to w chmurze, czy w środowisku klienta. Może zarówno sam aktywnie odwoływać się do innych systemów (wołać API), jak też być wołanym przez inne systemy.

    Ponadto Salesforce posiada narzędzie służące do integracji – MuleSoft, które wspiera wszystkie dostępne na Platformie sposoby integracji.