Zamień wyzwania sprzedażowe w sukces Twojej firmy

Tym, czego potrzebuje każdy dział sprzedaży, jest proces. Uporządkowany schemat postępowania z leadem przekazanym z działu marketingu, przedstawiania oferty, negocjacji i finalizowania sprzedaży. Kiedy zostanie to ułożone, można przejść do realnego rozwoju biznesu, szybszego finalizowania kontraktów i lepszego dbania o posiadanych już klientów.

Salesforce Sales Cloud to światowej klasy narzędzie CRM umożliwiające sprawne konwertowanie leadów, szybsze zamykanie sprzedaży, a przede wszystkim lepsze rozumienie swojego biznesu.

Dzięki założonym celom i oczekiwaniom zespół sprzedaży wie, na jakich transakcjach powinien się skupić. Niezależnie od tego, czy Twoją strategią rozwoju jest dotarcie do nowych odbiorców, czy też cross selling lub up selling, Platforma Salesforce została stworzona, aby sprostać tym wyzwaniom. To najlepszy CRM dla biznesu.

praca przy komputerze
Navigator_Product_Specialist_Badge_Sales Cloud_
Nasze doświadczenie

W ciągu ostatnich kilku lat zrealizowaliśmy dziesiątki projektów dla globalnych firm, korzystających z technologii Salesforce, a w ramach programu partnerskiego Salesforce uzyskaliśmy najwyższy na świecie status Specialist II dla usługi wdrożenia Sales Cloud, co jest potwierdzeniem naszego ogromnego doświadczenia i wiedzy.

Korzyści Sales Cloud
  • icon_latwe-zarzadzanie-danymi-klientow-1

    Łatwe zarządzanie danymi klientów

    Cała historia kontaktu budowana w CRM. Handlowiec ma do niej dostęp w każdej chwili, nawet offline, z taksówki, w drodze do klienta, z poziomu telefonu.

  • icon_automatyzacja codziennych zadan

    Automatyzacja codziennych zadań

    Czas Twój i Twoich pracowników jest cenny: standaryzuj procesy i automatyzuj powtarzalne zadania. Zyskaj czas na kreatywne podejście do klientów.

  • icon_uwspolniony proces sprzedazy

    Jednakowy proces sprzedaży

    Daj każdemu swojemu potencjalnemu klientowi identyczne doświadczenie procesu zakupu. Jednocześnie ułatwisz pracę swoim handlowcom.

  • icon_realizacja-celow-biznesowych

    Kontrola realizacji celów sprzedażowych

    Monitoruj wykonanie planów sprzedażowych w czasie rzeczywistym dzięki łatwo dostępnym raportom i dashboardom.

Obejrzyj demo Sales Cloud

Sprzedawaj więcej dzięki danym w CRM

demo-sales-cloud

Wysoka skuteczność
0
wzrost efektywności sprzedaży
0
szybsze finalizowanie transakcji
0
szybsza konwersja leadów
0
wzrost produktywności działów sprzedaży
Natalia

Senior Account Manager

sales@craftware.pl 

Twój dział sprzedaży potrzebuje wsparcia?
Masz pytanie? Napisz do nas, z chęcią pomożemy.
Najczęściej zadawane pytania
  • System CRM to oprogramowanie, które automatyzuje i wspiera zarządzanie relacjami z klientami. Wspiera pracę działu marketingu, sprzedaży, obsługi klienta. Dobry system CRM zapewnia wsparcie sprzedaży na każdym etapie kontaktu klienta z organizacją, od identyfikacji jego potrzeb, poprzez zawarcie transakcji na obsłudze posprzedażowej kończąc.

  • Sales Cloud to produkt, który pomaga automatyzować procesy sprzedaży B2B. Idealnie nadaje się do prowadzenia skomplikowanych, długotrwałych i wieloetapowych procesów sprzedażowych.

  • Na podstawie naszych doświadczeń jako główną rolę rekomendujemy product ownera, osobę odpowiedzialną za wdrożenie po stronie klienta (odpowiedzialność za wymagania biznesowe i techniczne, koordynacja pozostałych osób po stronie klienta, odpowiedzialność za utrzymanie i rozwój systemu). Ponadto, żeby projekt zakończył się sukcesem, konieczne jest zaangażowanie: sponsora/sponsorów projektu (najczęściej CEO, członkowie zarządu), właścicieli procesów biznesowych, które obejmie CRM, działu IT (architekt znający kompleksowo systemy w firmie, osoby odpowiedzialne za poszczególne systemy, które będą się integrować z CRM). Ważnymi osobami są także ambasadorowie (czyli wybrani końcowi użytkownicy systemu) oraz dostawcy zewnętrzni – IT w przypadku integracji z systemami zewnętrznymi, mogą to być także agencje marketingowe, prowadzące kampanie dla firmy (w przypadku Salesforce Marketing Cloud, Audience Studio, Pardot).

  • To zależy. W przypadku wdrożeń, które opierają się o standardowe funkcjonalności Salesforce, czas wdrożenia liczony jest w tygodniach (3-5 tygodni). Przy projektach szytych na miarę, gdzie konieczne jest stworzenie modułów realizujących potrzeby biznesowe spoza rozwiązań domyślnych czy wymagających integracji z innymi systemami, uruchamiamy Salesforce w okresie 3-5 miesięcy od rozpoczęcia prac.