Tym, czego potrzebuje każdy dział sprzedaży, jest proces. Uporządkowany schemat postępowania z leadem przekazanym z działu marketingu, przedstawiania oferty, negocjacji i finalizowania sprzedaży. Kiedy zostanie to ułożone, można przejść do realnego rozwoju biznesu, szybszego finalizowania kontraktów i lepszego dbania o posiadanych już klientów.
Salesforce Sales Cloud to światowej klasy narzędzie CRM umożliwiające sprawne konwertowanie leadów, szybsze zamykanie sprzedaży, a przede wszystkim lepsze rozumienie swojego biznesu.
Dzięki założonym celom i oczekiwaniom zespół sprzedaży wie, na jakich transakcjach powinien się skupić. Niezależnie od tego, czy Twoją strategią rozwoju jest dotarcie do nowych odbiorców, czy też cross selling lub up selling, Platforma Salesforce została stworzona, aby sprostać tym wyzwaniom. To najlepszy CRM dla biznesu.
W ciągu ostatnich kilku lat zrealizowaliśmy dziesiątki projektów dla globalnych firm, korzystających z technologii Salesforce, a w ramach programu partnerskiego Salesforce uzyskaliśmy najwyższy na świecie status Specialist II dla usługi wdrożenia Sales Cloud, co jest potwierdzeniem naszego ogromnego doświadczenia i wiedzy.
-
Łatwe zarządzanie danymi klientów
Cała historia kontaktu budowana w CRM. Handlowiec ma do niej dostęp w każdej chwili, nawet offline, z taksówki, w drodze do klienta, z poziomu telefonu.
-
Automatyzacja codziennych zadań
Czas Twój i Twoich pracowników jest cenny: standaryzuj procesy i automatyzuj powtarzalne zadania. Zyskaj czas na kreatywne podejście do klientów.
-
Jednakowy proces sprzedaży
Daj każdemu swojemu potencjalnemu klientowi identyczne doświadczenie procesu zakupu. Jednocześnie ułatwisz pracę swoim handlowcom.
-
Kontrola realizacji celów sprzedażowych
Monitoruj wykonanie planów sprzedażowych w czasie rzeczywistym dzięki łatwo dostępnym raportom i dashboardom.
-
System CRM to oprogramowanie, które automatyzuje i wspiera zarządzanie relacjami z klientami. Wspiera pracę działu marketingu, sprzedaży, obsługi klienta. Dobry system CRM zapewnia wsparcie sprzedaży na każdym etapie kontaktu klienta z organizacją, od identyfikacji jego potrzeb, poprzez zawarcie transakcji na obsłudze posprzedażowej kończąc.
-
Sales Cloud to produkt, który pomaga automatyzować procesy sprzedaży B2B. Idealnie nadaje się do prowadzenia skomplikowanych, długotrwałych i wieloetapowych procesów sprzedażowych.
-
Na podstawie naszych doświadczeń jako główną rolę rekomendujemy product ownera, osobę odpowiedzialną za wdrożenie po stronie klienta (odpowiedzialność za wymagania biznesowe i techniczne, koordynacja pozostałych osób po stronie klienta, odpowiedzialność za utrzymanie i rozwój systemu). Ponadto, żeby projekt zakończył się sukcesem, konieczne jest zaangażowanie: sponsora/sponsorów projektu (najczęściej CEO, członkowie zarządu), właścicieli procesów biznesowych, które obejmie CRM, działu IT (architekt znający kompleksowo systemy w firmie, osoby odpowiedzialne za poszczególne systemy, które będą się integrować z CRM). Ważnymi osobami są także ambasadorowie (czyli wybrani końcowi użytkownicy systemu) oraz dostawcy zewnętrzni – IT w przypadku integracji z systemami zewnętrznymi, mogą to być także agencje marketingowe, prowadzące kampanie dla firmy (w przypadku Salesforce Marketing Cloud, Audience Studio, Pardot).
-
To zależy. W przypadku wdrożeń, które opierają się o standardowe funkcjonalności Salesforce, czas wdrożenia liczony jest w tygodniach (3-5 tygodni). Przy projektach szytych na miarę, gdzie konieczne jest stworzenie modułów realizujących potrzeby biznesowe spoza rozwiązań domyślnych czy wymagających integracji z innymi systemami, uruchamiamy Salesforce w okresie 3-5 miesięcy od rozpoczęcia prac.
-