Wyeliminuj błędy ze swojej instancji

Użytkownicy Twojego Salesforce CRM zgłaszają mnóstwo błędów? Rozwój i wprowadzanie nawet drobnych zmian trwa w nieskończoność? Bardzo możliwe, że Twój Salesforce CRM zawiera błędy konfiguracyjne, deweloperskie lub w procesie rozwoju nie są wykorzystywane konieczne narzędzia. Możemy Ci pomóc! Przeprowadzimy profesjonalny audyt wdrożenia i zidentyfikujemy kluczowe bolączki oraz błędy techniczne. Wskażemy, które problemy naprawić w pierwszej kolejności – tak, aby optymalnie wyeliminować te najistotniejsze. Możemy także zająć się implementacją poprawek.

W trakcie audytu polegamy na wiedzy i doświadczenia naszych ekspertów, którzy korzystają z profesjonalnych narzędzi zalecanych przez Salesforce. Sprawdzamy kod i konfigurację oraz poprawność wykorzystania narzędzi do wersjonowania i wgrywania kodu. Przyglądamy się ustawieniom bezpieczeństwa, integracjom z innymi systemami i optymalizacji systemu pod kątem limitów chmury Salesforce.

Salesforce dla początkujących
Korzyści z przeprowadzenia audytu Salesforce
  • icon-znajomosc-narzedzi

    Wyeliminowanie często powtarzających się błędów

  • icon_kontrola-realizacji-celow

    Poznanie “stanu zdrowia” instancji

  • icon-bezpieczeństwo danych

    Eliminacja zagrożeń bezpieczeństwa

  • icon_baza wiedzy online

    Lepsze wykorzystanie limitów chmury

praca technical writera
Co otrzymasz?

Celem audytu jest poznanie instancji Salesforce klienta oraz systemów zewnętrznych, z którymi ta instancja jest zintegrowana. Efektem wykonanych prac jest dokument ze zidentyfikowanymi problemami, propozycją ich rozwiązania oraz wdrożenia dobrych praktyk Salesforce.

Przykładowy audyt zawiera analizę:

  • kodu i modelu danych,
  • zainstalowanych aplikacji Salesforce,
  • procesu developmentu oraz środowisk,
  • ról i uprawnień,
  • utylizacji i dopasowania licencji,
  • realizacji funkcjonalności zgodnie ze standardem SF (wysokopoziomowa),
  • integracji z innymi systemami.
Natalia

Senior Account Manager

sales@craftware.pl

Usprawnij z nami swój system
Napisz do nas!
Dlaczego my?
  • icon_dostep-do-wiedzy

    Autorski plan audytów

    Nasz autorski plan wykracza poza zalecenia SF, zapewniając doskonałą diagnozę stanu systemu

  • icon_latwe-zarzadzanie-danymi-klientow-1

    Doświadczeni praktycy

    Przeprowadziliśmy już ponad 30 audytów Salesforce

  • icon-znajomosc-narzedzi

    Najnowsze techniki

    Jako jedni z pierwszych stosowaliśmy narzędzia do wersjonowania i wgrywania kodu, mamy dużą wiedzę praktyczną w tym zakresie

  • icon-doswiadczenie-projektowe

    Certyfikowani eksperci

    Nasi  specjaliści techniczni SF posiadają certyfikaty developerskie, zaczynając od Salesforce Platform Developer II do certyfikatów związanych z architekturą Salesforce

Navigator_Product_Specialist_2_Badge_Platform
Mamy doświadczenie

W ciągu ostatnich kilku lat zrealizowaliśmy dziesiątki projektów dla globalnych firm korzystających z technologii Salesforce, a w ramach programu partnerskiego Salesforce uzyskaliśmy najwyższy na świecie status Specialist II dla usługi wdrożenia Platformy Salesforce, co jest potwierdzeniem naszego ogromnego doświadczenia i posiadanej wiedzy.

Nasze certyfikaty
  • Salesforce certyfikat
  • Salesforce certyfikat
  • Salesforce certyfikat
  • Salesforce certyfikat
  • certyfikat Salesforce
Natalia Wantuch

Senior Account Manager

sales@craftware.pl

Twój system nie jest wydajny?
Napisz do nas. Pomożemy!
Najczęściej zadawane pytania
  • Salesforce oferuje rozwiązania biznesowe służące do wsparcia cyklu życia klienta od marketingu aż po obsługę posprzedażową. Jest zbudowany w oparciu o aplikacje należące do warstwy SaaS (Software as a Service). To Marketing Cloud, Sales Cloud, Service Cloud, Demandware. Te z kolei rozwiązania zostały zbudowane na platformie AppCloud, która również jest dostępna dla klientów. Dzięki temu każdy klient może samodzielnie budować swoje własne produkty, jak też rozszerzać rozwiązania Salesforce.

    AppCloud należy do warstwy PaaS (Platform as a Service). Tym, co najbardziej wyróżnia AppCloud wśród wielu innych PaaS na rynku, jest wysoka efektywność tworzenia rozwiązań przy jego użyciu. Gartner klasyfikuje AppCloud jako lidera w kwadrancie High Productivity PaaS.

    Budowanie aplikacji za pomocą AppCloud jest kilka razy szybsze niż przy użyciu tradycyjnych technologii programistycznych. Co to oznacza dla firm, które stają przed wyborem systemu CRM? Zaczynając od rozwiązań Salesforce, przeznaczonych do obsługi cyklu życia klienta, mogą dokonać cyfrowej transformacji całej firmy i przenieść swój biznes do chmury. To szansa na zbudowanie w krótkim czasie i na jednej platformie rozwiązania wokół CRM, bez konieczności integracji, w tygodnie, a nie w miesiące czy lata.

  • Salesforce ma wiele serwerów na całym świecie. Główne data center zlokalizowane są w Ameryce, Azji i w granicach Unii Europejskiej. Podczas podpisywania umowy z Salesforce klient wskazuje lokalizację swoich serwerów.

  • Bezpieczeństwo zapewniają:

    • podwójne zabezpieczenie przy logowaniu – oprócz loginu i hasła, w drugim kroku logowania trzeba posłużyć się wygenerowanym na określony czas PIN-em,
    • ograniczenie logowania po IP – ograniczenie na przykład do lokalizacji biur,
    • SSO – Single Sing On,
    • logowanie do Salesforce, wykorzystujące istniejące już w firmie mechanizmy logowania, dzięki czemu użytkownik ma jeden login i jedno hasło do wszystkich aplikacji w firmie.

    Poza tym, zasady są podobne, jak np. podczas logowania do Spotify za pomocą użytkownika i hasła z Facebooka. Bezpieczeństwo zapewnia również czasowe ograniczenie logowania do systemu do zakresu godzin biznesowych.