Dlaczego
Salesforce?
Dlaczego
Salesforce?

Jeżeli masz dość ciągłego przełączania się pomiędzy różnymi systemami obsługującymi marketing, sprzedaż, obsługę klienta to Salesforce jest dla Ciebie. Ta platforma łączy najważniejsze procesy firmy w jednym, intuicyjnym narzędziu, dzięki czemu zwiększasz zaangażowanie swoich klientów, zyskujesz większą kontrolę i...

Co jeszcze potrafi Salesforce opowiemy podczas spotkania.

Salesforce jest

Doceniany od lat

Innowacyjność i funkcjonalność Salesforce jest nieprzerwanie nagradzana.

Od 9 lat
lider Gartner Magic
Quadrat CRM

Od 11 lat
lider Gartner Magic Quadrat for Sales Force Automation

Co wyróżnia Salesforce

Elastyczność

Platformę Salesforce można szybko dopasować do potrzeb Twojej firmy, jest również łatwa do rozbudowy o nowe funkcjonalności.

Funkcjonalność

Funkcjonalność platformy Salesforce została uzupełniona o ponad 3500 aplikacji dostępnych w bibliotece AppExchange.

Przyjazność w pracy

Najważniejsze dane o klientach Twojej firmy są zawsze pod ręką. Widok 360° pozwala na ich kompleksowe gromadzenie i przeglądanie.
Salesforce umożliwia łatwe budowanie i zarządzanie ścieżką klienta.

Skalowalność

Platforma została tak zaprojektowana, aby płynnie i w każdym momencie dostosować się do wielkości Twojego biznesu. Salesforce rośnie wraz z Tobą.

Niezależność od urządzenia

Salesforce działa tak samo na każdym urządzeniu - niezależnie od tego, czy jest to komputer, tablet czy smartfon.

Wysoka skuteczność

Wiemy dokładnie, co dzięki Salesforce zyskali Klienci.
  • 70%
    średni wzrost ROI*
  • 25%
    średni wzrost sprzedaży*
  • 25%
    średni wzrost ROI z marketingu*
  • 478%
    ROI 5-letnie firm używających Platformy Salesforce do rozwoju aplikacji**
* Średni wzrost procentowy, raportowany przez klientów Salesforce, źródło: SF Customer Relationship Survey z lat 2014-2016, badanie na grupie powyżej 10.500 klientów
** The ROI of Building Apps on Salesforce, IDC, lipiec 2016

Obszary Salesforce

  • Sprzedaż

  • MARKETING B2C

  • Marketing B2B

  • OBSŁUGA KLIENTA

  • SPOŁECZNOŚCI

  • Platforma Salesforce

Wiemy jak szybko zwiększyć przychody w Twojej firmie. Sales Cloud to najbardziej innowacyjny CRM na świecie. Znajdź nowych klientów, szybciej finalizuj kontrakty i rozwiń swój biznes. Oto jak:
  • Cały proces sprzedaży zebrany w jednym narzędziu

  • Łatwy sposób zarządzania kontaktami do klientów

  • Krok po kroku - automatyczne rekomendacje działań dla sprzedawców.

  • Automatyzacja codziennych, uciążliwych obowiązków działu sprzedaży

  • Generowanie ofert na podstawie szablonów

  • Nowi klienci i unikanie zagrożeń dzięki sztucznej inteligencji Eintsein

  • 44%
    wzrost efektywności sprzedaży*
  • 38%
    szybsze zamykanie sprzedaży*
  • 24%
    pozytywnych decyzji klientów
  • 30%
    konwersji leadów
  • 35%
    produktywności działów sprzedaży
  • 475mln
    mln podpowiedzi od Einsteina każdego dnia
  • 25%
    wzrost zysku

Zaciekawił Cię produkt Sales Cloud?

Marketing Cloud to narzędzie pozwalające zintegrować informacje o Twoich klientach ze wszystkimi kampaniami reklamowymi online i mobile. Bez względu na ilość klientów, możesz natychmiast tworzyć spersonalizowane kampanie marketingowe. Automatyzuj marketing z Salesforce.
  • Zarządzaj danymi, przewiduj zachowania i twórz ścieżki zachowań klienta

  • Wykorzystuj spersonalizowane landing page i kampanie marketingowe

  • Prowadź akcje mobilne (SMS, Messenger)

  • Zarządzaj marketingiem w social media (Facebook, Instagram, Twitter)

  • Zarządzaj kampaniami w Google

  • Wykorzystuj automatyzację marketingu

  • 46%
    szybsze tworzenie kampanii*
  • 23%
    wzrost ROI w działach marketingu*
  • 27%
    wzrost liczby leadów
  • 30%
    więcej konwersji

Źródło: 2016 “Voice of the Customer” survey / Confirmit

Zaciekawił Cię produkt Marketing Cloud?

Pardot to inteligentne narzędzie, pozwalające pogodzić interesy działów sprzedaży i marketingu. Dzięki niemu szybciej zdobędziesz klientów i efektywniej spożytkujesz swój budżet promocyjny. Automatyzacja marketingu B2B od Salesforce to:
  • Pełna integracja działań marketingowych z CRM

  • Narzędzie do planowania i prowadzenia e-mail marketingu

  • Zarządzanie marketingiem w social media

  • Elastyczne dostosowywanie kampanii do oczekiwań każdego z klientów

  • Bieżące raporty o skuteczności i ROI kampanii marketingowych

  • Sztuczna inteligencja Einstein, która wspiera skuteczny kontakt z klientami

  • 34%
    wzrost wartości sprzedaży*
  • 37%
    wzrost efektywności kampanii marketingowych*
  • 107%
    wzrost liczby wizyt na stronie
  • 300%
    więcej konwersji
  • 40%
    wzrostu efektywności działu marketingu

Źródło: 2015 Salesforce Pardot Customer Relationship Study

Zaciekawił Cię produkt Pardot?

Jedno z droższych i trudniejszych zadań każdej firmy to utrzymanie klientów. Poziom trudności jest taki sam, czy masz ich kilku, czy kilka milionów. Service Cloud pozwala zoptymalizować to zadanie - kompleksowe narzędzie do obsługi klienta, wykorzystujące automatyzację oraz sztuczną inteligencję.
  • Oszczędza czas pomagając rozwiązać problemy klientów już przy pierwszym kontakcie z działem obsługi

  • Umożliwia łatwy dostęp do całej historii klienta, łącząc ją z danymi o wszystkich jego produktach

  • Dzięki sztucznej inteligencji, przewiduje potencjalne problemy i umożliwia reakcję w odpowiednim czasie

  • Zapewnia kontakt w wielu kanałach (email, web, aplikacja, telefon, social media, live chat)

  • Zmniejsza liczbę zapytań dzięki bazie wiedzy dostępnej online

  • 48%
    szybsze rozwiązywanie problemów Twoich klientów
  • 47%
    większa efektywność pracowników biura obsługi klienta
  • 91%
    klientów zadowolonych z kontaktu przez online chat*
  • 10%
    więcej spraw załatwianych już w pierwszym kontakcie z obsługą klienta*

Zaciekawił Cię produkt Service Cloud?

Community Cloud to najbardziej zaawansowana platforma do tworzenia społeczności wokół Twojej firmy. Łączy klientów, partnerów i pracowników bezpośrednio z informacjami i aplikacjami, których potrzebują.
  • Pozwala budować własne małe lub wielkie społeczności, fora i grupy dyskusyjne

  • Zapewnia obsługę klienta na najwyższym poziomie

  • Umożliwia tworzenie bazy wiedzy online, rozwijanej dzięki społecznościom

  • Ułatwia pozyskiwanie informacji zwrotnych od klientów

  • Poprawia wyniki sieci sprzedaży

  • Umożliwia poprawienie wskaźników poczucia wspólnoty, efektywności i zaangażowania

  • 45%
    wzrost poziomu zadowolenia klientów
  • 15,4%
    wzrost średniej wartości klienta*
  • 15%
    wzrost liczby użytkowników strony internetowej*
  • 50%
    zmniejszenie się liczby spraw zgłaszanych do biura obsługi klienta*
  • 9%
    skrócenie czasu obsługi problemów zgłoszonych przez klientów*

Źródło: Raport Forrester Research -TEI Customer Community Case Study

Zaciekawił Cię produkt Community Cloud?

Salesforce dzięki opracowanym rozwiązaniom umożliwia firmom spojrzenie na klientów w widoku 360°. Produkty Salesforce koncentrują się na efektywnej obsłudze podczas całej podróży klienta z marką. Dzięki intuicyjności, Salesforce ułatwia szybkie i efektywne wdrożenie oprogramowania. Decydując się na Platformę Salesforce otrzymasz
  • Szybką integrację z systemami działającymi w Twojej firmie

  • Jedną, wspólną bazę danych dla wszystkich działów zaangażowanych w ścieżkę klienta

  • Skalowalność dostosowaną do wielkości Twojej firmy i jej rozwoju

  • Bezpieczeństwo zapewnione w chmurze

  • Szybki proces dostosowania Salesforce do wymagań Twojego biznesu

  • 50%
    szybciej powstające aplikacje i rozwiązania IT
  • 478%
    wzrostu ROI w ciągu 5 lat, dzięki wdrożeniu Salesforce Platform jako podstawy do budowy aplikacji*
  • 100tys
    firm, które zbudowały swoje oprogramowanie dzięki Salesforce Platform
  • 4mln
    już uruchomionych aplikacji

* Źródło: The ROI of Building Apps on Salesforce, IDC, Lipiec 2016

Zaciekawił Cię produkt Salesforce Platform?

Używamy plików cookies!

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.

Rozumiem
Rozumiem