Osiągaj swoje cele biznesowe

Kluczem do  sukcesu projektu jest zrozumienie jego rzeczywistych celów biznesowych. Dlaczego w ogóle zaczynamy projekt? Jakie są spodziewane efekty biznesowe, te krótko- i długoterminowe? W jaki sposób możemy je osiągnąć? Jakie to pociąga za sobą koszty oraz ryzyka?

Do uzyskania odpowiedzi na te i inne kluczowe pytania, niezbędna jest wnikliwa analiza. Nasi analitycy biznesowi są skoncentrowani na zrozumieniu potrzeb, zadawaniu odpowiednich pytań, a przede wszystkim słuchaniu. W ten sposób dowiadujemy się, jakie są Twoje cele biznesowe, doradzamy i tworzymy rozwiązania, które dokładnie odpowiadają Twoim potrzebom.

dłonie na laptopie-strategia na ekranie
Korzyści
  • icon-cele

    Zdefiniuj cele

    Analityk pomoże Ci precyzyjnie i jasno określić potrzeby interesariuszy, zdefiniować cele oraz zakres projektu.

  • icon_zarzadzanie ryzykie zagrozenia

    Minimalizuj ryzyko

    Dzięki analitykowi rozpoznasz i zminimalizujesz ryzyka w projekcie przy zachowaniu zdefiniowanych wcześniej celów i wymagań.

  • icon_realizacja celow biznesowych

    Optymalizuj procesy biznesowe

    Prawidłowo sformułowane cele i właściwie określone wymagania do projektu to kluczowe efekty pracy analityka.

  • icon-cykl-zycia-systemu

    Przedłuż cykl życia systemu

    Przygotowana przez analityka dokumentacja pozwoli na płynny rozwój i dłuższe wykorzystywanie systemu w przyszłości.

Jakiego specjalisty analizy IT potrzebujesz?
  • specjalizuje się w następujących obszarach:

    • Analiza biznesowa celów i wymagań.
    • Modelowanie procesów biznesowych.
    • Optymalizacja procesów biznesowych.
    • Wdrażanie, planowanie i zarządzanie zmianami.
    • Projektowanie i wdrażanie rozwiązań.
    • Projektowanie narzędzi do raportowania i analizy danych.
    • Budowanie relacji z interesariuszami.
    • Planowanie cyklu życia systemu.
  • specjalizuje się w następujących zadaniach:

    • Analiza wymagań funkcjonalnych i technicznych.
    • Tworzenie dokumentacji technicznej.
    • Projektowanie i analiza interfejsu.
    • Ścisła współpraca z deweloperami.
    • Wdrażanie systemu.
    • Tworzenie dokumentacji technicznej.
    • Testowanie produktu.
  • specjalizuje się w następujących zadaniach:

    • Analiza potrzeb biznesowych.
    • Tworzenie i zarządzanie listą zadań.
    • Ścisła współpraca z zespołem deweloperskim.
    • Budowanie relacji z interesariuszami.
  • specjalizuje się w następujących zadaniach:

    • Tworzenie i redagowanie dokumentacji.
    • Dbanie o wysoką jakość językową dokumentów projektowych.
    • Opracowywanie podręczników użytkownika.
    • Przygotowanie materiałów szkoleniowych.
    • Wspomaganie testowania produktu.
    • Tłumaczenia i lokalizacja.
Dlaczego my?
  • icon-dedykowany-zespol

    Szeroki zakres specjalizacji

    Craftware zatrudnia 40 doświadczonych ekspertów w dziedzinie analizy IT, w tym 11 certyfikowanych Product Ownerów.

  • icon-znajomosc-narzedzi

    Wykorzystanie zaawansowanych narzędzi

    Korzystamy z szerokiej gamy narzędzi, w tym Jira, Redmine, Enterprise Architect, Microsoft Visio, Lucidchart, Aris Express, PEGA, HP ALM.

  • icon_doswiadczeni eksperci

    Pracujemy Agile

    Nasi specjaliści doskonale odnajdują się w środowisku Agile, dzięki czemu dostosowują swoje działania do zmieniających się warunków panujących w projekcie.

  • icon-doswiadczenie-projektowe

    Zrealizowaliśmy blisko 100 projektów

    Pracujemy w różnych technologiach np. Salesforce, SAP, Tableau, Oracle, BOX, Online Banking System, Mobile Apps.

W Twoim zespole brakuje analityka biznesowego?
Napisz do nas, wesprzemy Cię w analizie biznesowej.
Sławek

Sales Manager

sales@craftware.pl

Najczęściej zadawane pytania
  • Analityk biznesowy często nazywany jest pośrednikiem między biznesem a IT. Z jednej strony zbiera wymagania od biznesu, z drugiej – przekłada je na zadania zrozumiałe dla zespołu projektowego. Co istotne, mimo że analityk jest częścią tego zespołu i reprezentuje w nim stronę klienta, pracuje ze wszystkimi uczestnikami projektu.

  • Z punktu widzenia biznesu, to przede wszystkim dbałość o cele biznesowe projektu – o to, aby były one w centrum zgłaszanych wymagań i aby zostały osiągnięte. Analityk nie tylko wspiera osiągnięcie celów biznesowych, ale również je komunikuje i wyjaśnia. Jest promotorem projektu i jego wizji wśród interesariuszy oraz członków zespołu projektowego.

    Z punktu widzenia zespołu projektowego zaangażowanie analityka zwiększa jakość jego pracy. Przede wszystkim członkowie zespołu mogą koncentrować się na swoich zadaniach i technicznej stronie projektu. Analityk w sposób jasny i zwięzły wyjaśnia jego założenia i dostarcza odpowiedzi na wszelkie pytania związane z realizowanymi zadaniami. Wspomaga także weryfikację zgodności dostarczonego rozwiązania z wymaganiami biznesowymi i celami projektu.

    Analityk jest także osobą kontaktową pomiędzy zespołem a klientem. Buduje relacje: w zespole projektowym, pomiędzy interesariuszami, wewnątrz IT oraz między klientem a IT. Jego dobre relacje ze stronami przedsięwzięcia ułatwiają nie tylko zarządzanie projektem, ale także codzienną pracę.

  • Dążymy do tego, aby po wdrożeniu klient był jak najbardziej samodzielny i posiadał jednego lub kilku administratorów, którzy będą wewnętrzną linią wsparcia. Często jednak firmy decydują się na dodatkowe wsparcie od nas, aby w trudniejszych sytuacjach mieć pod ręką doświadczonego partnera.