Ludzie to największa wartość Craftware. Ich wiedza, zaangażowanie i doświadczenie. Mamy wspólne wartości, kulturę organizacyjną i cele. Dbamy o przyjazną atmosferę pracy oraz zachowanie work-life-balance. Nasze relacje opieramy na zaufaniu i szacunku względem drugiego człowieka. Kierujemy się zasadą mówiącą, że niemożliwe nie istnieje, dlatego zawsze szukamy najlepszych rozwiązań. Nie boimy się wyzwań, bo technologia to nasza pasja.
Dostarczamy rozwiązania oparte o technologię Salesforce. W sierpniu 2021 Salesforce po raz piętnasty z rzędu został uznany w raporcie Magic Quadrant, przygotowywanym przez Gartnera, za lidera rozwiązań do automatyzacji sprzedaży.
Od 2020 roku należymy do Grupy Kapitałowej Orange Polska. Pozwoliło nam to poszerzyć naszą ofertę o nowe produkty Salesforce, takie jak Mulesoft, a także proponować bardziej kompleksowe usługi nowym i obecnym klientom?. Dzięki temu pomagamy naszym klientom budować silniejszą pozycję na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.?
-
Craftware opiera się na ludziach. To oni tworzą firmę, nadają jej charakter i określają kierunek. Nie zawsze się zgadzamy i dochodzimy do kompromisu. Pozwalamy jednak sobie i naszym pracownikom na otwartą komunikację. Wierzymy bowiem, że tylko w taki sposób możemy zbudować zaufanie, które potem przełoży się na wspólne cele i osiągnięcia. I mimo, że czasami popełniamy błędy to wierzymy, że udało nam się zbudować w Craftware społeczność dla której dobra atmosfera jest tak samo ważna jak realizacja założeń biznesowych.
-
Jako firma koncentrujemy się na naszych klientach. To właśnie z myślą o nich staramy się dostarczać usługi o najwyższej jakości. Nie zawsze jest łatwo – czasami nasze pomysły czy propozycje różnią się od rozwiązań, które chce wdrożyć klient. Jeśli jednak widzimy, że coś można zrealizować bardziej efektywnie, jasno to komunikujemy. I nie robimy wyjątków od tej reguły. Kierujemy się bowiem uczciwością, zarówno w stosunku do siebie, jak i firm, z którymi współpracujemy. Wierzymy, że tylko wtedy możemy zbudować prawdziwą wartość biznesową – taką, w której jako Craftware nie tylko jesteśmy wykonawcami danej usługi, ale też osobami odpowiedzialnymi za sukces naszych klientów.
-
Wierzymy, że siła Craftware leży w doborze odpowiednich osób, które nadają firmie charakter i wyróżniają ją na rynku. Lubimy to, co robimy i nie boimy się zawalczyć o własne przekonania czy pomysły. Wspieramy kreatywność i zaangażowanie. Te hasła oznaczają u nas faktyczne zajęcie się obszarami, które wymagają wsparcia lub poprawy. Czasami musimy wyjść ze strefy komfortu i wejść w zupełnie nowy obszar. Rozwój postrzegamy bowiem nie tylko jako poszerzanie kompetencji twardych czy miękkich, ale także jako możliwość próbowania rzeczy, które leżą poza domeną danego stanowiska. Nie boimy się pomyłek czy błędów. Wiemy, że są one nieuchronne, ale przy tym niezbędne dla indywidualnego i firmowego wzrostu.
Obecnie nasz zespół liczy ponad 500 osób. Wśród nas są: kierownicy projektów, scrum masterzy, analitycy, testerzy, deweloperzy, programiści, architekci, serwis managerowie, specjaliści od marketingu, sprzedaży, księgowości i administracji. Każda osoba jest tak samo ważna, ponieważ pozwala rozwijać firmę i świadczyć usługi naszym klientom na najwyższym poziomie.
-
Każdą współpracę rozpoczynamy od rozmowy z klientem. Poznajemy jego potrzeby i cele biznesowe. Chcemy zrozumieć co kieruje zmianą, którą chce przeprowadzić w swojej organizacji.
-
Ustalamy minimalny zakres usług (Minimum Viable Product), który przyniesie szybką korzyść i będzie motywował do dalszych zmian.
-
Kiedy poznamy cele biznesowe klienta, dobieramy produkty Salesforce, które najlepiej pomogą osiągnąć oczekiwany efekt.
-
Przeprowadzamy organizację przez proces realizacji projektu i stopniowego wdrażania zmian.
-
Wspieramy naszych klientów w utrzymaniu i dalszym rozwoju ich rozwiązań opartych na platformie Salesforce.