Dane rynkowe z najnowszych raportów nie pozostawiają wątpliwości – sztuczna inteligencja w systemach CRM umożliwia zupełnie nowe sposoby sprzedaży.
- Liderzy globalnych firm wykorzystują generatywną AI do celów taktycznych, takich jak poprawa wydajności (56%) lub redukcja kosztów (35%) – The State of Generative AI in the Enterprise.
- Analityka danych i sztuczna inteligencja to dwie najlepsze metody wykorzystania potencjału CRM – Rynek systemów CRM w 2024 roku – raport.
- 94% firm korzystających z AI osiągnęło wzrost przychodów – Unlocking Europe’s AI Potential in the Digital Decade.
-
17:00 - 17:15
-
17:15 - 17:45
-
17:45 - 18:00
-
18:00 - 18:45
-
Ekspert sprzedaży z ponad 15-letnim doświadczeniem, głównie w branży IT. Od dwóch lat pracuje w Salesforce jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, gdzie koncentruje się na obsłudze klientów z sektora usług finansowych w Polsce. Jego pasją jest Transformacja Cyfrowa, a jako Strategic Account Director w Salesforce, zaangażowany jest w wspieranie klientów w przyjęciu i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które przyczyniają się do ich sukcesu w epoce cyfrowej transformacji.
Jego umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych sprawia, że jest niezastąpionym partnerem dla klientów, którzy dążą do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej poprzez innowacyjne strategie cyfrowe.
Karierę zawodową rozwijał od stanowisk specjalistycznych świata IT (programowanie, analiza), kierowniczych, do stanowisk w zarządach oraz radach nadzorczych. Przez 23 lata był związany z branżą ubezpieczeniową, z czego 6 lat piastował funkcje w Zarządach spółek Generali w Polsce. Łączy dogłębną wiedzę o zarządzaniu IT z warsztatem dydaktycznym. Jest wykładowcą uniwersyteckim, z wykształcenia fizyk i filozof, a w czasie kariery korporacyjnej pełnił funkcję członka Komitetu Naukowego Akademii Generali, gdzie wspólnie z Politechniką Turyńską oraz firmą Deloitte tworzył oraz współprowadził kurs „New Role School – Smart Automation”.
Prywatnie dąży do maksymalizacji swojego szczęścia i dzielenia się nim z innymi. Jest biegaczem długodystansowym oraz ultramaratończykiem, pilotem paralotniowym, ratownikiem i entuzjastą uważnościowej drogi (Mindfulness Based Living), której wkrótce będzie nauczał.
Architekt IT, który odnalazł pasję w rozwoju biznesu za pomocą technologii.
Pierwszy projekt, który realizował w Salesforce dotyczył pozyskiwania agentów do sprzedaży polis ubezpieczeniowych. Od 2019 roku posiada umiejętność liczenia OFWCa w systemach CRM.
Pierwsze 8 lat doświadczenia zbierał w największych polskich agencjach reklamowych przy obsłudze największych marek polskich i międzynarodowych klientów. Obecnie piąty rok pracuje w ekosystemie Salesforce, najpierw jako lider praktyki Marketing Technology, a teraz Head of Growth w Craftware. Adwokat podejścia konsultingowego do zmiany w organizacji. Doradza jak najlepiej wykorzystać szanse w relacji z końcowymi klientami i zajmuje się projektowaniem rozwiązań w ekosystemie Salesforce jako architekt biznesowy.
W Salesforce jako dyrektor ds. klientów strategicznych skupia się na wykorzystaniu kompleksowych rozwiązań chmurowych do napędzania ekspansji rynkowej i wzrostu przychodów. Dzięki solidnemu doświadczeniu w sprzedaży oprogramowania dla przedsiębiorstw i przenikliwości analitycznej wyróżnia się w tworzeniu wartości dla strategicznych klientów. Z powodzeniem wdrażał pulpity nawigacyjne KPI do śledzenia i zwiększania wydajności.
Z pasją do technologii i biznesu, jego kariera obejmuje szeroki zakres działań, od tworzenia oprogramowania po zaawansowane doradztwo biznesowe. Posiada bogate doświadczenie w dostarczaniu usług technicznych, które łączy z umiejętnościami w zakresie konsultingu sprzedażowego i inżynierii rozwiązań. Pracował na rynkach USA i EMEA, a obecnie koncentruje się na regionie CEE, gdzie stara się wdrażać najlepsze praktyki i innowacyjne rozwiązania.
Jego działania zawsze koncentrują się na poprawie Customer Experience i Digital Marketingu, dążąc do tworzenia wyjątkowych doświadczeń klienta i skutecznych strategii marketingowych. Interdyscyplinarne podejście pozwala mu dostarczać kompleksowe rozwiązania, które są zarówno technicznie zaawansowane, jak i biznesowo efektywne. Dzięki wszechstronnej wiedzy i doświadczeniu, wspiera organizacje w osiąganiu ich celów i budowaniu silnych relacji z klientami.
Adwokat, partner w departamencie technologicznym kancelarii Rymarz Zdort Maruta. Kieruje zespołem FinTech i regulacji ICT.
Specjalizuje się w zagadnieniach regulacyjnych związanych z IT. Świadczy stałą obsługę dla podmiotów z sektora finansowego w obszarze regulacyjnym (np. EBA, DORA, wytyczne KNF), outsourcingu IT, digitalizacji oraz usług cloud – zarówno po stronie zamawiających, jak też dostawców rozwiązań.
Prowadził unikalne projekty o wartości ponad 10 miliardów złotych, w tym negocjował umowę dotyczącą budowy regionów Google i Microsoft w Polsce oraz wdrażał pionierskie rozwiązania chmurowe w bankach, zakładach ubezpieczeniowych, funduszach inwestycyjnych oraz podmiotach z sektora ochrony zdrowia (medycznego i farmaceutycznego), energetyki, infrastruktury krytycznej czy też telekomunikacyjnego.
-
Craftware to doświadczonym dostawca usług transformacji cyfrowej, partner w zakresie doradztwa technologicznego. Od dziesięciu lat partner Salesforce w Polsce. Craftware jest również złotym partnerem UiPath od 2019 roku i od 2020 roku Partnerem Serwisowym Veeva Comercial Cloud.
-
Salesforce to wiodąca platforma do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Od ponad 25 lat Salesforce dostarcza oprogramowanie chmurowe oraz kompleksowy pakiet aplikacji skoncentrowanych na wspieraniu działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu. Salesforce opiera swoją platformę o sztuczną inteligencję o nazwie Einstein, która pozwala na integracje danych z różnych źródeł oraz intensywnie współpracuje z siecią partnerów, którzy wdrażają rozwiązania technologiczne