O Craftware
Od sześciu lat jesteśmy Partnerem Salesforce, a od trzech posiadamy status Partnera Platynowego Salesforce. W zeszłym roku dołączyliśmy do grona Złotych Partnerów UiPath świadcząc usługi automatyzacji procesów oraz podjęliśmy współpracę z Salestrial, co pozwoliło nam zapewnić działowi sprzedaży automatyczne logowanie do Salesforce CRM wszystkich rozmów z telefonów komórkowych. W maju 2020 zostaliśmy członkiem Software Development Association Poland, dzięki czemu korzystamy z wiedzy i doświadczeń polskiej branży IT.
Na co dzień wdrażamy najlepszy, wg raportu Gartnera, na świecie CRM w biznesie oraz wspieramy działy IT międzynarodowych korporacji, w rozwoju i utrzymaniu tego narzędzia. Mamy wiedzę i doświadczenie, aby zarządzać projektem na każdym jego etapie – od analizy, poprzez testy, kończąc na utrzymaniu.
Naszym celem jest być profesjonalnym i odpowiedzialnym partnerem biznesowym dla naszych klientów, działamy świadomie i zgodnie z dobrymi praktykami biznesowymi oraz etycznymi.
Craftware Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich.
Poznajemy Twoje potrzeby i wyzwania stojące przed Twoją organizacją. Korzystając z wiedzy naszych ekspertów i 11-letniego doświadczenia, dostarczamy rozwiązania oparte o produkty Salesforce. Dowiedz się, jak technologia Salesforce pomoże rozwinąć Twój biznes.
-
-
-
-
Craftware pomógł nam uporządkować nasze procesy biznesowe związane z pozyskaniem i obsługą klienta. Wdrożył narzędzie, które uzyskało wysoką adopcję, pokryło obydwa obszary, zwiększyło efektywność naszej pracy i umożliwiło jej bieżące raportowanie. Efekty te uzyskaliśmy dzięki eksperckiej wiedzy, jaką Craftware wniósł do projektu.
Zespół realizujący projekt cały czas słuchał naszych potrzeb, był wspierający, życzliwy i elastyczny.
Jarosław RucińskiDyrektor eCommerce, BBK | home&you -
Są świetnymi profesjonalistami, którzy doskonale znają technologię Salesforce i możliwości produktu. Zespół Craftware jest otwarty, elastyczny i zorientowany na osiągnięcie celów biznesowych – wysoko cenimy sobie te ich cechy.
Anna KujawaCRM Department Manager, Allegro -
We wszystkich tych obszarach mogliśmy podziwiać efekty ich pracy, podejście, kompetencje i niezawodność. Ich najsilniejszą stroną jako konsultantów było przykładanie dużej wagi do szczegółów, wysoka jakość dostarczanych rozwiązań oraz fantastyczna umiejętność skutecznej współpracy w zespole, wspólnie z przedstawicielami firmy.
Wojciech GłowackiTechnical Project Manager, Roche -
Doceniamy doskonałe przygotowanie merytoryczne zespołu Craftware: wyśmienitą znajomość zagadnień technicznych w zakresie Salesforce i zrozumienie procesów biznesowych, a także partnerskie podejście. Jeśli planujesz wdrożenie systemu IT i potrzebujesz konsultanta – partnera, a nie “vendora”, Craftware jest najlepszym wyborem.
Andrzej BassaraHead of Service Delivery and Customer Care, PayU -
Zespół Craftware jest więcej niż profesjonalny. Dzięki ich otwartemu podejściu byliśmy w stanie znacząco skrócić czas implementacji i zastosować więcej niestandardowych rozwiązań niż początkowo myśleliśmy. Dobra robota!
Marcin ZawieruchaCRM Development Manager, Aegon -
W Craftware najbardziej cenię partnerskie podejście i wspólne mierzenie się z problemami, które pozwoliło działać efektywnie. Choć podstawą naszej umowy było dostarczenie wykwalifikowanych specjalistów, to usługę, którą otrzymaliśmy od Craftware określiłbym mianem partnerstwa a nie body leasingu.
Kamil WerłatySalesforce Technical Lead, IPF Digital -
Spółka Craftware od początku wspierała naszą firmę przy dokonaniu właściwego wyboru modelu licencji, co sprawiło, że wybrane oprogramowanie jest szyte na miarę i spełnia nasze wymogi. Życzliwi profesjonaliści w jasny sposób i chętnie udzielają wartościowych porad, dotyczących pracy z programem. Zaangażowanie pracowników Craftware oraz nienaganny kontakt z klientem wpływają pozytywnie na pozycję marki na rynku.
Aleksandra WilkDyrektor ds. Kluczowych Klientów, PGF Urtica Sp. z o.o. -
Decydując się na wdrożenie Salesforce w naszej firmie nie mieliśmy sprecyzowanych oczekiwań. Potrzebowaliśmy partnera, który powie nam jakie są jego możliwości oraz pomoże nam je w pełni wykorzystać. Firma Craftware bazując na swoim doświadczeniu przeprowadziła nas przez ten proces szybko i bezboleśnie. Dzięki temu mogliśmy się w pełni skupić na swoim biznesie i zwiększać sprzedaż.
Przemysław AuguścikBoard Member, Flotman -
Osoby z Craftware prowadzące projekt sprawdziły się jako rzetelni i niezawodni eksperci Salesforce. Szczerze polecam współpracę z Craftware.
Adam WielebskiDyrektor Sprzedaży, eRecruitment Solutions Sp. z o.o. -
Firma Craftware wykazała się elastycznością i nie narzucała nam własnych, sztywnych ram wdrożeniowych dzięki czemu udało nam się bezkolizyjnie uruchomić system Salesforce w najgorętszym dla nas okresie sprzedażowym. Na szczególną uwagę zasługuje bardzo dobra komunikacja oraz bardzo szybkie reakcje programistów i konsultantów. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że uzyskaliśmy rozwiązanie dostosowane do naszych potrzeb – skrojone na miarę.
Piotr SkorekPrezes Zarządu, SpotMed Sp. z o.o.
-
Przeczytaj case study
Usługa Managed Service dla 5,5 tys. użytkowników
Głównym celem Managed Service prowadzonego dla jednej z globalnych firm farmaceutycznych jest zapewnienie obsługi błędów oraz zgłoszeń od użytkowników, udzielanie odpowiedzi na ich zapytania, a także rozwój systemu opartego na Salesforce Service Cloud. Rozwiązanie jest wykorzystywane przez około 5 500 użytkowników w regionie EMEA (Europe, Middle East, and Africa).
-
Przeczytaj case study
Co zyskało Generali Polska dzięki wdrożeniu Salesforce?
- Wzrost efektywności pracy managerów sprzedaży o 30%.
- Skonsolidowane informacje o wynikach i planowanych działaniach aktualizowane co 30 minut.
- Dostęp do informacji o wynikach sprzedażowych z dowolnego urządzenia.
- Planowanie wizyt w placówkach partnerskich w oparciu o bieżące raporty sprzedażowe.
- Odejście od pracy na arkuszach Excel.
-
Przeczytaj case study
Krótszy czas obsługi klienta w home&you
Skrócenie czasu obsługi klienta o połowę – to najważniejsza, mierzalna korzyść z wdrożenia Platformy Salesforce. Taki efekt uzyskano dzięki zastąpieniu wielu rozproszonych narzędzi jednym systemem, utworzeniu kompleksowej bazy danych o klientach i standaryzacji procesu obsługi. Umożliwiono również prowadzenie spersonalizowanych kampanii marketing automation – e-mail oraz sms, zgodnych z RODO. Wszystkie działania w obszarach obsługi i marketingu są na bieżąco monitorowane.
-
Przeczytaj case study
Managed Service wspierający użytkowników 24/5
Klient to młoda spółka dynamicznie rozwijająca się w branży Life Sciences, która wydzieliła się ze światowej organizacji. Przeniesienie spółki do nowych struktur wiązało się z koniecznością zmigrowania systemów IT. Craftware odpowiadał za migrację systemów oraz dostosowanie Salesforce Sales Cloud do potrzeb użytkowników oraz nowej spółki. Kolejnym etapem prac było utrzymanie systemu oraz jego rozwój.
-
Przeczytaj case study
Wdrożenie Salesforce w dużej firmie farmaceutycznej
- Ułatwiono dostęp do materiałów marketingowych, znajdujących się w różnych miejscach.
- Poprawiono współpracę zespołów, pracujących nad jednym produktem bądź kampanią marketingową.
- Zwiększono poziom kooperacji pomiędzy osobami zajmującymi się marketingiem.
- Ułatwiono onboarding nowych pracowników.
- Stworzono repozytorium danych i dokumentów produktowych oraz projektowych.
-
Blog | 17.03.2021Wiesław Mosakowski
4 pomysły na wtyczki, które ułatwią pracę developera Salesforce
Developerzy Salesforce ciągle szukają optymalizacji. Staramy się poprawiać swój kod, by był lepszej jakości, schludniejszy i szybszy. Dziś chciałbym Ci pokazać pomysły, które sprawiły, że pracuje mi się wygodniej – mi i ludziom z mojego projektu, nie tylko developerom Salesforce.
-
Blog | 03.03.2021Katarzyna Sharman
Proces zarządzania zmianą w projektach IT
Intuicja podpowiada nam, czym jest zmiana oraz że stanowi nieoderwalną część życia. Co więcej, choć czujemy podświadomy opór przed wprowadzaniem zmian, mamy również świadomość, że wiąże się z nimi nie tylko ryzyko, ale przede wszystkim szansa.
-
Blog | 25.02.2021Mateusz Wydmański
Testowanie oparte na funkcjonalności z napisaniem przypadków testowych
Testowanie oparte na funkcjonalności z napisaniem przypadków testowych można również nazwać opartym na specyfikacji lub wymaganiach. To temat dzisiejszego artykułu. Zapraszam do lektury!
-
News | 07.02.2021Ewa Woźniak
Craftware z Diamentem Forbesa 2021
Craftware znalazł się wśród laureatów prestiżowego rankingu “Diamenty Forbesa”. W kategorii firm o obrotach 50-250 mln zł uplasowaliśmy się w pierwszej pięćdziesiątce najszybciej rosnących firm w Polsce oraz na 3. pozycji wśród firm IT.
-
News | 25.01.2021Konrad Sikora
Craftware został partnerem Veeva
Craftware dołączyło do grona partnerów serwisowych Veeva Commercial Cloud. Veeva jest liderem w dziedzinie chmurowego oprogramowania dla branży life science.
-
News | 22.12.2020Anna Sawicka
Craftware’owy Mikołaj w Centrum Zdrowia Dziecka
W tym roku ekipa Craftware wspierała podopiecznych Kliniki Neonatologii, Patologii i Intensywnej Terapii Noworodka w Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu. Przeczytaj jak pomogliśmy najmłodszym pacjentom Kliniki.
-
Blog | 17.03.2021Wiesław Mosakowski
4 pomysły na wtyczki, które ułatwią pracę developera Salesforce
Developerzy Salesforce ciągle szukają optymalizacji. Staramy się poprawiać swój kod, by był lepszej jakości, schludniejszy i szybszy. Dziś chciałbym Ci pokazać pomysły, które sprawiły, że pracuje mi się wygodniej – mi i ludziom z mojego projektu, nie tylko developerom Salesforce.
-
Blog | 03.03.2021Katarzyna Sharman
Proces zarządzania zmianą w projektach IT
Intuicja podpowiada nam, czym jest zmiana oraz że stanowi nieoderwalną część życia. Co więcej, choć czujemy podświadomy opór przed wprowadzaniem zmian, mamy również świadomość, że wiąże się z nimi nie tylko ryzyko, ale przede wszystkim szansa.
-
Blog | 25.02.2021Mateusz Wydmański
Testowanie oparte na funkcjonalności z napisaniem przypadków testowych
Testowanie oparte na funkcjonalności z napisaniem przypadków testowych można również nazwać opartym na specyfikacji lub wymaganiach. To temat dzisiejszego artykułu. Zapraszam do lektury!
-
Wydarzenia | 25.03.2021
Managed Service w Salesforce – studium przypadku firmy farmaceutycznej [EN]
Dołącz do webinaru, w trakcie którego opowiemy o specyfice serwisu w technologii Salesforce. Przedstawimy korzyści, które Managed Service może przynieść firmie oraz omówimy business case jednego z naszych klientów, globalnej firmy farmaceutycznej.
-
Wydarzenia | 22.01.2021
Przystępnie o integracji w gronie koneserów – Mulesoft w finansach
Popularna maksyma głosi, że życie jest sztuką wyboru. W świecie IT mamy takich wyborów mnóstwo, a niektóre z nich wymuszają kolejne. Dlaczego warto wybrać MuleSoft jako technologię integrującą w Twojej firmie?
-
Wydarzenia | 21.01.2021
Leasing dla koneserów – webinar dla marketingu i obsługi klienta
Czy zawsze rozmowa na tematy biznesowe w czwartkowy wieczór musi się kojarzyć nieprzyjemnie? Niekoniecznie! Postanowiliśmy rozjaśnić nieco ten deszczowy styczeń i zorganizować wydarzenie, podczas którego będzie można zarówno pozyskać biznesową wiedzę, jak i odprężyć się przy degustacji wytrawnych alkoholi.