Poznajemy Twoje potrzeby i wyzwania stojące przed Twoją organizacją. Korzystając z wiedzy naszych ekspertów i ponad 14-letniego doświadczenia, dostarczamy rozwiązania oparte o produkty Salesforce oraz specjalistów IT z różnych obszarów działań.
-
Przeczytaj case study
Usługa Managed Service dla 5,5 tys. użytkowników
Głównym celem Managed Service prowadzonego dla jednej z globalnych firm farmaceutycznych jest zapewnienie obsługi błędów oraz zgłoszeń od użytkowników, udzielanie odpowiedzi na ich zapytania, a także rozwój systemu opartego na Salesforce Service Cloud. Rozwiązanie jest wykorzystywane przez około 5 500 użytkowników w regionie EMEA (Europe, Middle East, and Africa).
-
Przeczytaj case study
Co zyskało Generali Polska dzięki wdrożeniu Salesforce?
- Wzrost efektywności pracy managerów sprzedaży o 30%.
- Skonsolidowane informacje o wynikach i planowanych działaniach aktualizowane co 30 minut.
- Dostęp do informacji o wynikach sprzedażowych z dowolnego urządzenia.
- Planowanie wizyt w placówkach partnerskich w oparciu o bieżące raporty sprzedażowe.
- Odejście od pracy na arkuszach Excel.
-
Przeczytaj case study
Krótszy czas obsługi klienta w home&you
Skrócenie czasu obsługi klienta o połowę – to najważniejsza, mierzalna korzyść z wdrożenia Platformy Salesforce. Taki efekt uzyskano dzięki zastąpieniu wielu rozproszonych narzędzi jednym systemem, utworzeniu kompleksowej bazy danych o klientach i standaryzacji procesu obsługi. Umożliwiono również prowadzenie spersonalizowanych kampanii marketing automation – e-mail oraz sms, zgodnych z RODO. Wszystkie działania w obszarach obsługi i marketingu są na bieżąco monitorowane.
-
Przeczytaj case study
Managed Service wspierający użytkowników 24/5
Klient to młoda spółka dynamicznie rozwijająca się w branży Life Sciences, która wydzieliła się ze światowej organizacji. Przeniesienie spółki do nowych struktur wiązało się z koniecznością zmigrowania systemów IT. Craftware odpowiadał za migrację systemów oraz dostosowanie Salesforce Sales Cloud do potrzeb użytkowników oraz nowej spółki. Kolejnym etapem prac było utrzymanie systemu oraz jego rozwój.
-
Przeczytaj case study
Wdrożenie Salesforce w dużej firmie farmaceutycznej
- Ułatwiono dostęp do materiałów marketingowych, znajdujących się w różnych miejscach.
- Poprawiono współpracę zespołów, pracujących nad jednym produktem bądź kampanią marketingową.
- Zwiększono poziom kooperacji pomiędzy osobami zajmującymi się marketingiem.
- Ułatwiono onboarding nowych pracowników.
- Stworzono repozytorium danych i dokumentów produktowych oraz projektowych.
-
-
-
-
-
Craftware pomógł nam uporządkować nasze procesy biznesowe związane z pozyskaniem i obsługą klienta. Wdrożył narzędzie, które uzyskało wysoką adopcję, pokryło obydwa obszary, zwiększyło efektywność naszej pracy i umożliwiło jej bieżące raportowanie. Efekty te uzyskaliśmy dzięki eksperckiej wiedzy, jaką Craftware wniósł do projektu.
Zespół realizujący projekt cały czas słuchał naszych potrzeb, był wspierający, życzliwy i elastyczny.
Jarosław RucińskiDyrektor eCommerce, BBK | home&you -
Są świetnymi profesjonalistami, którzy doskonale znają technologię Salesforce i możliwości produktu. Zespół Craftware jest otwarty, elastyczny i zorientowany na osiągnięcie celów biznesowych – wysoko cenimy sobie te ich cechy.
Anna KujawaCRM Department Manager, Allegro -
Doceniamy doskonałe przygotowanie merytoryczne zespołu Craftware: wyśmienitą znajomość zagadnień technicznych w zakresie Salesforce i zrozumienie procesów biznesowych, a także partnerskie podejście. Jeśli planujesz wdrożenie systemu IT i potrzebujesz konsultanta – partnera, a nie “vendora”, Craftware jest najlepszym wyborem.
Andrzej BassaraHead of Service Delivery and Customer Care, PayU -
Zespół Craftware jest więcej niż profesjonalny. Dzięki ich otwartemu podejściu byliśmy w stanie znacząco skrócić czas implementacji i zastosować więcej niestandardowych rozwiązań niż początkowo myśleliśmy. Dobra robota!
Marcin ZawieruchaCRM Development Manager, Aegon -
W Craftware najbardziej cenię partnerskie podejście i wspólne mierzenie się z problemami, które pozwoliło działać efektywnie. Choć podstawą naszej umowy było dostarczenie wykwalifikowanych specjalistów, to usługę, którą otrzymaliśmy od Craftware określiłbym mianem partnerstwa a nie body leasingu.
Kamil WerłatySalesforce Technical Lead, IPF Digital -
Spółka Craftware od początku wspierała naszą firmę przy dokonaniu właściwego wyboru modelu licencji, co sprawiło, że wybrane oprogramowanie jest szyte na miarę i spełnia nasze wymogi. Życzliwi profesjonaliści w jasny sposób i chętnie udzielają wartościowych porad, dotyczących pracy z programem. Zaangażowanie pracowników Craftware oraz nienaganny kontakt z klientem wpływają pozytywnie na pozycję marki na rynku.
Aleksandra WilkDyrektor ds. Kluczowych Klientów, PGF Urtica Sp. z o.o. -
Decydując się na wdrożenie Salesforce w naszej firmie nie mieliśmy sprecyzowanych oczekiwań. Potrzebowaliśmy partnera, który powie nam jakie są jego możliwości oraz pomoże nam je w pełni wykorzystać. Firma Craftware bazując na swoim doświadczeniu przeprowadziła nas przez ten proces szybko i bezboleśnie. Dzięki temu mogliśmy się w pełni skupić na swoim biznesie i zwiększać sprzedaż.
Przemysław AuguścikBoard Member, Flotman -
Osoby z Craftware prowadzące projekt sprawdziły się jako rzetelni i niezawodni eksperci Salesforce. Szczerze polecam współpracę z Craftware.
Adam WielebskiDyrektor Sprzedaży, eRecruitment Solutions Sp. z o.o. -
Firma Craftware wykazała się elastycznością i nie narzucała nam własnych, sztywnych ram wdrożeniowych dzięki czemu udało nam się bezkolizyjnie uruchomić system Salesforce w najgorętszym dla nas okresie sprzedażowym. Na szczególną uwagę zasługuje bardzo dobra komunikacja oraz bardzo szybkie reakcje programistów i konsultantów. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że uzyskaliśmy rozwiązanie dostosowane do naszych potrzeb – skrojone na miarę.
Piotr SkorekPrezes Zarządu, SpotMed Sp. z o.o.
O Craftware
Na co dzień wdrażamy najlepszy CRM, wg raportu Gartnera oraz wspieramy działy IT międzynarodowych korporacji w rozwoju i utrzymaniu tego narzędzia. Nasza wiedza i ponad 10-letnie doświadczenie umożliwiają nam zarządzanie projektem na każdym jego etapie – od analizy, poprzez testy, kończąc na utrzymaniu.
Świadczymy usługi body leasingu i team leasingu w IT, zapewniając m.in. project managerów, service managerów, testerów, analityków biznesowych czy specjalistów Robotic Process Automation.
Od 2014 roku jesteśmy Partnerem Salesforce. W 2019 roku dołączyliśmy do grona Złotych Partnerów UiPath i świadczymy usługi automatyzacji procesów w oparciu o tę technologię. W maju 2020 zostaliśmy członkiem Software Development Association Poland, dzięki czemu korzystamy z wiedzy i doświadczeń polskiej branży IT, a od grudnia 2020 jesteśmy partnerem serwisowym Veeva w obszarze Veeva Commercial Cloud.
Naszym celem jest być profesjonalnym i odpowiedzialnym partnerem biznesowym dla naszych klientów, działamy świadomie i zgodnie z dobrymi praktykami biznesowymi oraz etycznymi.
Craftware Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich.
-
Blog | 14.03.2023Krzysztof Nancka
Anonimizacja i maskowanie danych
Anonimizacja i maskowanie danych to zagadnienia, z którymi można się spotkać w projektach IT. Szczególnie często pojawiają się, gdy dana organizacja dojrzała do tego, żeby uwzględnić aspekty bezpieczeństwa.
-
Blog | 10.02.2023Gosia Trzaska
Dobre praktyki w zakresie opracowywania wymagań – model Kano
Według sondaży aż 70% organizacji poniosło co najmniej jedną porażkę projektową w ciągu ostatniego roku[1]. Badania pokazują, że nawet 50% poprawek w projektach wynika z problemów z wymaganiami. Spośród projektów, które kończą się niepowodzeniem, 70% kończy się niepowodzeniem z powodu niskiej jakości wymagań[2
-
Blog | 05.01.2023Natalia Miniailo
Co trzeba wiedzieć o Service Level Management cz.2
Dzisiaj chcielibyśmy dokładniej przyjrzeć się procesom związanym z SLM: kto i jak je obsługuje i jakich wyzwań można się spodziewać, rozpoczynając przygodę z zarządzaniem poziomem usług.
-
News | 01.08.2022Marta Górna
Craftware wśród liderów rankingu ITwiz BEST100 – edycja 2022
5. miejsce Craftware wśród największych dostawców rozwiązań i usług IT dla sektora przemysłowego, czyli jedno oczko wyżej w rankingu vs rok 2020.
11. lokata w gronie firm o największych przychodach ze sprzedaży oprogramowania tworzonego na zamówienie w Polsce w roku 2021.
To potwierdzenie stabilnej pozycji Craftware na polskim rynku IT i naszego biznesowego podejścia – wspierania klientów w projektowaniu, wdrażaniu i obsłudze rozwiązań chmurowych. -
News | 30.06.2022Marta Górna
Craftware wśród liderów raportu Computerworld TOP200 – edycja 2022
6. miejsce wśród największych dostawców rozwiązań i usług IT dla sektora przemysłowego, budowlanego i produkcji, 8. lokata w gronie największych dostawców systemów RPA i automatyzacji procesów biznesowych oraz 13. pozycja wśród największych dostawców usług integracyjnych. To najważniejsze dane dotyczące Craftware i naszej obecności na polskim rynku IT.
-
News | 28.01.2022Marta Górna
Craftware wśród Diamentów Forbes 2022
Craftware wśród laureatów prestiżowej nagrody Diamenty Forbesa 2022.
-
Blog | 14.03.2023Krzysztof Nancka
Anonimizacja i maskowanie danych
Anonimizacja i maskowanie danych to zagadnienia, z którymi można się spotkać w projektach IT. Szczególnie często pojawiają się, gdy dana organizacja dojrzała do tego, żeby uwzględnić aspekty bezpieczeństwa.
-
Blog | 10.02.2023Gosia Trzaska
Dobre praktyki w zakresie opracowywania wymagań – model Kano
Według sondaży aż 70% organizacji poniosło co najmniej jedną porażkę projektową w ciągu ostatniego roku[1]. Badania pokazują, że nawet 50% poprawek w projektach wynika z problemów z wymaganiami. Spośród projektów, które kończą się niepowodzeniem, 70% kończy się niepowodzeniem z powodu niskiej jakości wymagań[2
-
Blog | 05.01.2023Natalia Miniailo
Co trzeba wiedzieć o Service Level Management cz.2
Dzisiaj chcielibyśmy dokładniej przyjrzeć się procesom związanym z SLM: kto i jak je obsługuje i jakich wyzwań można się spodziewać, rozpoczynając przygodę z zarządzaniem poziomem usług.
-
Wydarzenia | 13.10.2022
Salesforce Live Warsaw – zostańmy w kontakcie
13 października 2022 zapraszamy na konferencję Salesforce Live Warsaw, podczas której poznasz aktualne trendy w obszarze Customer Experience oraz dowiesz się jak w budowaniu relacji klienta z marką pomaga platforma CRM Salesforce Customer 36.
-
Wydarzenia | 30.06.2022
Zmień podejście do sprzedaży – patrz na klienta, nie na transakcję
30 czerwca 2022 zapraszamy na spotkanie, którego tematem przewodnim jest lojalność. Opowiemy o typowych bolączkach technologicznych w branży retail i e-commerce.
-
Wydarzenia | 30.11.2021
Roundtable: Jak budować interakcje z klientami w obszarze ochrony zdrowia
30 listopada br. zapraszamy na spotkanie przedstawicieli branży life science i Healthcare. W gronie ekspertów, porozmawiamy jak pandemia wpłynęła na trendy rynkowe w kontekście komunikacji B2B2C oraz jak przyspieszyła procesy związane z wielokanałową komunikacją w obszarze systemu Opieki Zdrowotnej z odbiorcami końcowymi.