O Craftware

Jesteśmy pierwszym polskim partnerem Salesforce w Polsce. Od 2014 roku wdrażamy najlepsze wg raportu Gartnera rozwiązania chmurowe Salesforce. Wspieramy w rozwoju i utrzymaniu systemów CRM. Nasza wiedza i doświadczenie przekłądają się na sukces naszych klientów.

Świadczymy usługi body leasingu i team leasingu, zapewniając m.in. projekt managerów, service managerów, testerów, analityków biznesowych czy specjalistów Robotic Process Automation.

W 2019 roku dołączyliśmy do grona Złotych Partnerów UiPath i świadczymy usługi automatyzacji procesów w oparciu o tę technologię. Działamy w Software Development Association Poland, dzięki czemu korzystamy z wiedzy i doświadczeń polskiej branży IT, a od grudnia 2020 jesteśmy partnerem serwisowym Veeva w obszarze Veeva Commercial Cloud.

Jako profesjonalny i odpowiedzialny partner biznesowy działamy świadomie i zgodnie z dobrymi praktykami biznesowymi oraz etycznymi.

Dlaczego Salesforce?
  • logo Salesforce Platinum Partner 2020
  • Pledge 1 Kafel
Klienci o nas
  • Craftware pomógł nam uporządkować nasze procesy biznesowe związane z pozyskaniem i obsługą klienta. Wdrożył narzędzie, które uzyskało wysoką adopcję, pokryło obydwa obszary, zwiększyło efektywność naszej pracy i umożliwiło jej bieżące raportowanie. Efekty te uzyskaliśmy dzięki eksperckiej wiedzy, jaką Craftware wniósł do projektu.

    Zespół realizujący projekt cały czas słuchał naszych potrzeb, był wspierający, życzliwy i elastyczny.

    Jarosław Ruciński
    Dyrektor eCommerce, BBK | home&you
  • Są świetnymi profesjonalistami, którzy doskonale znają technologię Salesforce i możliwości produktu. Zespół Craftware jest otwarty, elastyczny i zorientowany na osiągnięcie celów biznesowych – wysoko cenimy sobie te ich cechy.

    Anna Kujawa
    CRM Department Manager, Allegro
  • Doceniamy doskonałe przygotowanie merytoryczne zespołu Craftware: wyśmienitą znajomość zagadnień technicznych w zakresie Salesforce i zrozumienie procesów biznesowych, a także partnerskie podejście. Jeśli planujesz wdrożenie systemu IT i potrzebujesz konsultanta – partnera, a nie “vendora”, Craftware jest najlepszym wyborem.

    Andrzej Bassara
    Head of Service Delivery and Customer Care, PayU
  • Zespół Craftware jest więcej niż profesjonalny. Dzięki ich otwartemu podejściu byliśmy w stanie znacząco skrócić czas implementacji i zastosować więcej niestandardowych rozwiązań niż początkowo myśleliśmy. Dobra robota!

    Marcin Zawierucha
    CRM Development Manager, Aegon
  • W Craftware najbardziej cenię partnerskie podejście i wspólne mierzenie się z problemami, które pozwoliło działać efektywnie. Choć podstawą naszej umowy było dostarczenie wykwalifikowanych specjalistów, to usługę, którą otrzymaliśmy od Craftware określiłbym mianem partnerstwa a nie body leasingu.

    Kamil Werłaty
    Salesforce Technical Lead, IPF Digital
  • Spółka Craftware od początku wspierała naszą firmę przy dokonaniu właściwego wyboru modelu licencji, co sprawiło, że wybrane oprogramowanie jest szyte na miarę i spełnia nasze wymogi. Życzliwi profesjonaliści w jasny sposób i chętnie udzielają wartościowych porad, dotyczących pracy z programem. Zaangażowanie pracowników Craftware oraz nienaganny kontakt z klientem wpływają pozytywnie na pozycję marki na rynku.

    Aleksandra Wilk
    Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, PGF Urtica Sp. z o.o.
  • Decydując się na wdrożenie Salesforce w naszej firmie nie mieliśmy sprecyzowanych oczekiwań. Potrzebowaliśmy partnera, który powie nam jakie są jego możliwości oraz pomoże nam je w pełni wykorzystać. Firma Craftware bazując na swoim doświadczeniu przeprowadziła nas przez ten proces szybko i bezboleśnie. Dzięki temu mogliśmy się w pełni skupić na swoim biznesie i zwiększać sprzedaż.

    Przemysław Auguścik
    Board Member, Flotman
  • Osoby z Craftware prowadzące projekt sprawdziły się jako rzetelni i niezawodni eksperci Salesforce. Szczerze polecam współpracę z Craftware.

    Adam Wielebski
    Dyrektor Sprzedaży, eRecruitment Solutions Sp. z o.o.
  • Firma Craftware wykazała się elastycznością i nie narzucała nam własnych, sztywnych ram wdrożeniowych dzięki czemu udało nam się bezkolizyjnie uruchomić system Salesforce w najgorętszym dla nas okresie sprzedażowym. Na szczególną uwagę zasługuje bardzo dobra komunikacja oraz bardzo szybkie reakcje programistów i konsultantów. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że uzyskaliśmy rozwiązanie dostosowane do naszych potrzeb – skrojone na miarę.

    Piotr Skorek
    Prezes Zarządu, SpotMed Sp. z o.o.
Czy CRM jest potrzebny w Twojej organizacji?
Nasi klienci
  • allegro logo
  • Generali logo
  • Roche logo
  • PayU logo
  • Orange logo
  • logo home&you
  • logo ICAN
  • Alior Bank Leasing logo
  • AZA Group logo
  • Urtica logo
  • sodexo-logo
  • Jean Louis David logo
  • Flotman logo
  • SpodMed logo
  • Grecos logo
  • pharmaLink logo
  • eRecruiter logo
  • INVISR logo
  • IMI Hydronic Engineering logo
  • Head Channel logo
Case study
1/5
  • Usługa Managed Service dla 5,5 tys. użytkowników

    Głównym celem Managed Service prowadzonego dla jednej z globalnych firm farmaceutycznych jest zapewnienie obsługi błędów oraz zgłoszeń od użytkowników, udzielanie odpowiedzi na ich zapytania, a także rozwój systemu opartego na Salesforce Service Cloud. Rozwiązanie jest wykorzystywane przez około 5 500 użytkowników w regionie  EMEA (Europe, Middle East, and Africa).

    Przeczytaj case study
  • Co zyskało Generali Polska dzięki wdrożeniu Salesforce?

    • Wzrost efektywności pracy managerów sprzedaży o 30%.
    • Skonsolidowane informacje o wynikach i planowanych działaniach aktualizowane co 30 minut.
    • Dostęp do informacji o wynikach sprzedażowych z dowolnego urządzenia.
    • Planowanie wizyt w placówkach partnerskich w oparciu o bieżące raporty sprzedażowe.
    • Odejście od pracy na arkuszach Excel.
    Przeczytaj case study
  • Krótszy czas obsługi klienta w home&you

    Skrócenie czasu obsługi klienta o połowę – to najważniejsza, mierzalna korzyść z wdrożenia Platformy Salesforce. Taki efekt uzyskano dzięki zastąpieniu wielu rozproszonych narzędzi jednym systemem, utworzeniu kompleksowej bazy danych o klientach i standaryzacji procesu obsługi. Umożliwiono również prowadzenie spersonalizowanych kampanii marketing automation – e-mail oraz sms, zgodnych z RODO. Wszystkie działania w obszarach obsługi i marketingu są na bieżąco monitorowane.

    Przeczytaj case study
  • Managed Service wspierający użytkowników 24/5

    Klient to młoda spółka dynamicznie rozwijająca się w branży Life Sciences, która wydzieliła się ze światowej organizacji. Przeniesienie spółki do nowych struktur wiązało się z koniecznością zmigrowania systemów IT. Craftware odpowiadał za migrację systemów oraz dostosowanie Salesforce Sales Cloud do potrzeb użytkowników oraz nowej spółki. Kolejnym etapem prac było utrzymanie systemu oraz jego rozwój.

    Przeczytaj case study
  • Wdrożenie Salesforce w dużej firmie farmaceutycznej

    • Ułatwiono dostęp do materiałów marketingowych, znajdujących się w różnych miejscach.
    • Poprawiono współpracę zespołów, pracujących nad jednym produktem bądź kampanią marketingową.
    • Zwiększono poziom kooperacji pomiędzy osobami zajmującymi się marketingiem.
    • Ułatwiono onboarding nowych pracowników.
    • Stworzono repozytorium danych i dokumentów produktowych oraz projektowych.
    Przeczytaj case study
Jesteśmy pasjonatami technologii

Bazując na wiedzy naszych ekspertów i 15-letnim doświadczeniu dostarczamy nowoczesne rozwiązania oparte na technologii Salesforce. Dowiedz się, jak technologia Salesforce pomoże w rozwoju Twojego biznesu.

Wdrażamy i rozwijamy rozwiązania Salesforce, UiPath oraz Veeva. Realizujemy projekty end to end.
Sprawdź nas
Szukasz specjalistów do prowadzenia projektu IT?
Poznaj nasze specjalizacje
Potrzebujesz więcej informacji?
Napisz do nas, odpowiemy na Twoje pytania!
Nasz blog