#1 – lepsza prezentacja oferty
Przebudowa serwisu miała pomóc w przedstawieniu szerszego spektrum oferowanych przez nas rozwiązań oraz doświadczenia naszych ekspertów. Wachlarz usług stale się powiększa. Oprócz wdrażania systemów IT opartych na technologii Salesforce oraz wsparcia klientów w ich rozwoju i utrzymaniu, zajmujemy się także dostarczaniem specjalistów z różnych obszarów specjalizacji. Oferujemy wsparcie:
- developerów i administratorów Salesforce,
- project managerów,
- service managerów,
- technical writerów,
- przygotowujemy analizy biznesowe oraz
- przeprowadzamy testy manualne i automatyczne.
Strona będzie rozwijać się razem z firmą, ale już na starcie chcieliśmy pokazać, jak duże mamy doświadczenie oraz ile możemy zaoferować naszym klientom.
#2 – łatwa nawigacja
Potrzebą, którą komunikowano nam z wielu stron, było uproszczenie dotychczasowego serwisu oraz ułatwienie korzystania z niego dzięki przejrzystemu, łatwo dostępnemu menu. To ważne, aby gość, który odwiedza naszą stronę, mógł szybko zapoznać się z ofertą, artykułami na blogu czy danymi kontaktowymi. Właśnie w duchu prostoty – dla niektórych nawet ascetyzmu – przygotowaliśmy nowy serwis. Uznaliśmy, że taka forma będzie najlepiej wspierać to, co najważniejsze, czyli przekaz, który kierujemy do naszych klientów.
#3 – odświeżenie logo i nowy design
Mimo że od ostatniego rebrandingu nie minęło zbyt wiele czasu, życie pokazało, że pora na kolejne zmiany. Tym razem wybraliśmy drogę ewolucji, a nie rewolucji i nasze logo przeszło delikatny lifting. Zostawiliśmy dotychczasowy krój czcionek oraz widoczny podział słów, które definiują naszą organizację: craft – rzemiosło oraz aware – świadomy. To połączenie stanowi wyznacznik sposobu, w jaki pracujemy.
Uprościliśmy kolorystykę i od teraz jesteśmy bardziej eko. 🙂 Jeśli lubisz kolory nieba, wody, lasu i piasku, to z pewnością pokochasz nasz nowy corporate identity, bo właśnie natura była naszą inspiracją. Za zmianą kolorystyki przemawiały również względy funkcjonalne i możliwość wykorzystania logotypu w różnych formach, miejscach i materiałach promocyjnych.
#4 – persony oraz customer journey
Budowę nowej strony rozpoczęliśmy od analizy person, czyli typów klientów, do których docieramy lub chcemy dotrzeć z naszą ofertą. Zidentyfikowaliśmy ich potrzeby, przeanalizowaliśmy zachowania i przygotowaliśmy scenariusze sposobów, dzięki którym klient znajduje do potrzebne mu informacje. To wszystko ma zapewnić jak najlepszy customer journey, czyli ścieżkę, którą podąża użytkownik strony.
#5 – rozwój content marketingu
Działania content marketingowe to podstawa dzisiejszych działań w internecie. Ale jak przebić się z naszym komunikatem przez ogrom informacji w sieci? Rozwiązanie jest jedno – dostarczać dobrej jakości treści precyzyjnie sprofilowanym odbiorcom w czasie, w którym właśnie szukają danego typu informacji. Nowa strona www to solidny fundament, na którym możemy budować strategię content marketingową.
#6 – większa konwersja
Naszym najważniejszym celem jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców, którym zapewnimy najlepsze rozwiązania i usługi. Musimy zatem poczynić kilka kroków: dotrzeć do klientów, ściągnąć ich na naszą www, przekonać, że jesteśmy partnerem, któremu warto zaufać i zachęcić do skorzystania z naszych usług. Niby proste, ale jeśli działasz w marketingu internetowym, to wiesz, jak wiele czynników musi zaistnieć po drodze, aby klient zdecydował się na skorzystanie z Twoich usług lub na zakup Twojego produktu.
#7 – mobile
Aż 40% użytkowników naszego serwisu korzysta z niego za pomocą urządzeń mobilnych. Trudno się temu dziwić, skoro według raportu Digital 2019: Poland prawie 70% Polaków na co dzień korzysta z internetu mobilnego. Jednym z priorytetów podczas tworzenia nowej strony było więc zadbanie o wygodę użytkowania na komórkach i tabletach. Mamy nadzieję, że powstały serwis jest nie tylko przydatny zarówno pod kątem treści, ale również przyjazny w obsłudze, niezależnie od rodzaju urządzenia.
#8 – pozycjonowanie
Budowanie strony, która nie jest dostosowana do wymagań SEO, to jak upieczenie ciasta, którego nie można później zjeść. Jeśli chcesz docierać do nowych użytkowników, musisz do nich trafić. Przebić się przez tysiące, jeśli nie miliony treści, które codziennie serwuje nam internet. Zadbanie o słowa kluczowe, odpowiednia prezentacja treści, szybkość ładowania serwisu, linki wewnętrzne oraz zewnętrzne, obecność w social mediach to tylko część elementów, na które należy zwracać uwagę, gdy chce się pozycjonować serwis. To praca, którą częściowo wykonaliśmy, ale przed nami nieustanna optymalizacja oraz poszukiwanie nowych sposobów dotarcia do klienta.
#9 – proof of concept
Na nowej stronie chcieliśmy podkreślić nasze 10-letnie doświadczenie w realizacji projektów IT. Zależało nam, aby dzielić się wiedzą oraz dobrymi praktykami w budowaniu systemów opartych o produkty Salesforce. Zapraszamy do zapoznania się z opisami naszych wdrożeń (-> Case Studies ), które prezentujemy na stronie. Mamy nadzieję, że będzie ich systematycznie przybywać.
#10 – stały rozwój
Czy to koniec zmian? Oczywiście, że nie! W obecnym świecie stały rozwój jest niezbędnym elementem funkcjonowania. Klienci są coraz bardziej wymagający, a codziennie do użytku wchodzą kolejne nowinki technologiczne. Nie można się zatrzymać. Trzeba sprawdzać, analizować, optymalizować. I to właśnie mamy zamiar robić. Szukać najnowszych trendów, badać, które z nich pasują do naszego biznesu, naszych klientów i ich potrzeb. Kto stoi w miejscu, ten się cofa, a my rozwijamy żagle i ruszamy w kolejną podróż za naszymi klientami.
- Marketing Team Leader
-
Posiada 13-letnie doświadczenie w marketingu, PR i komunikacji. Na początku kariery pracowała w administracji publicznej, gdzie odpowiadała za działania promocyjne rządowych projektów IT. Od 5 lat związana z sektorem komercyjnym, w którym wspiera firmy w działaniach digital marketingu, content marketingu oraz Public Relations.