Utrzymaj najwyższą jakość usług IT

Realizacja projektu i uruchomienie pożądanej usługi to dopiero połowa sukcesu, równie ważne jest jej systematyczne wsparcie i rozwój. Niestety żadna z usług nie jest całkowicie odporna na zagrożenia, a koszty jej utrzymania czasem wielokrotnie przekraczają budżet. W tym miejscu często przydaje się profesjonale wsparcie.

Zespół doświadczonych Service Managerów pomoże Ci w zaprojektowaniu i wdrożeniu usługi, jak również we wskazaniu kierunku jej rozwoju i przygotowaniu odpowiedniej strategii. Co więcej, zaproponuje on najefektywniejsze wykorzystanie Twoich zasobów, zapewni nieprzerwane działanie usługi i wypracuje relacje w zespole IT oraz między nim, a częścią biznesową firmy.

Biuro Craftware - foto

Korzyści

  • Profesjonalny zespół ekspertów

    Zdobądź dostęp do wiedzy Service Managerów wybranych z namysłem do Twojego projektu.

  • Zapewnienie ciągłości działania systemów

    Upewnij się, że Twoje systemy zawsze będą do dyspozycji użytkowników biznesowych.

  • Kontrola nad budżetem usługi

    Z pomocą Service Managera utrzymuj koszty swojej usługi na optymalnym poziomie.

  • Sprawne reagowanie na zagrożenia

    Zabezpiecz się na wypadek niespodziewanych problemów z systemami w organizacji.

Certyfikaty

Dlaczego my?

  • Zespół doświadczonych ekspertów

    Wartość usług, którymi dla 15 klientów zarządzają nasi specjaliści, przekracza 112 mln PLN.

  • Efektywność mierzona w oparciu o KPI

    Nasze usługi prowadzimy w sposób mierzalny i cyklicznie weryfikujemy wykonanie założonych celów.

  • Strategiczne zarządzanie usługami

    Nasze usługi prowadzimy w sposób mierzalny i cyklicznie weryfikujemy wykonanie założonych celów

  • icon-elastyczne-modele

    Elastyczny model współpracy

    Świadczymy usługi w zarówno w modelu managed service, jak i time&material, w zależności od zapotrzebowania klienta.

Najczęściej zadawane pytania

  • Dążymy do tego, aby po wdrożeniu klient był jak najbardziej samodzielny i posiadał jednego lub kilku administratorów, którzy będą wewnętrzną linią wsparcia. Często jednak firmy decydują się na dodatkowe wsparcie od nas, aby w trudniejszych sytuacjach mieć pod ręką doświadczonego partnera.

  • Salesforce udostępnia możliwość integracji z dowolnym systemem, czy to w chmurze, czy w środowisku klienta. Może zarówno sam aktywnie odwoływać się do innych systemów (wołać API), jak też być wołanym przez inne systemy.

    Ponadto Salesforce posiada narzędzie służące do integracji – MuleSoft, które wspiera wszystkie dostępne na Platformie sposoby integracji.

  • Na podstawie naszych doświadczeń jako główną rolę rekomendujemy Product Ownera, osobę odpowiedzialną za wdrożenie po stronie klienta (odpowiedzialność za wymagania biznesowe i techniczne, koordynacja pozostałych osób po stronie klienta, odpowiedzialność za dalsze utrzymanie i rozwój systemu). Ponadto, żeby projekt zakończył się sukcesem, konieczne jest zaangażowanie: sponsora/sponsorów projektu (najczęściej CEO, członkowie zarządu), właścicieli procesów biznesowych, które obejmie CRM oraz działu IT (architekt znający kompleksowo systemy w firmie, osoby odpowiedzialne za poszczególne systemy, które będą się integrować z CRM). Ważnymi osobami są także ambasadorowie (czyli wybrani końcowi użytkownicy systemu) i dostawcy zewnętrzni. W przypadku integracji z systemami zewnętrznymi mogą to być także agencje marketingowe prowadzące kampanie dla firmy (w przypadku Salesforce Marketing Cloud, Audience Studio, Pardot).

Masz pytania?

Napisz do nas, chętnie odpowiemy.

Jakub Ładyński

Marketing Manager

sales@craftware.pl