Realizacja projektu i uruchomienie pożądanej usługi to dopiero połowa sukcesu, równie ważne jest jej systematyczne wsparcie i rozwój. Niestety żadna z usług nie jest całkowicie odporna na zagrożenia, a koszty jej utrzymania czasem wielokrotnie przekraczają budżet. W tym miejscu często przydaje się profesjonale wsparcie.
Zespół doświadczonych Service Managerów pomoże Ci w zaprojektowaniu i wdrożeniu usługi, jak również we wskazaniu kierunku jej rozwoju i przygotowaniu odpowiedniej strategii. Co więcej, zaproponuje on najefektywniejsze wykorzystanie Twoich zasobów, zapewni nieprzerwane działanie usługi i wypracuje relacje w zespole IT oraz między nim, a częścią biznesową firmy.

Profesjonalny zespół ekspertów
Zdobądź dostęp do wiedzy Service Managerów wybranych z namysłem do Twojego projektu.
Zapewnienie ciągłości działania systemów
Upewnij się, że Twoje systemy zawsze będą do dyspozycji użytkowników biznesowych.
Kontrola nad budżetem usługi
Z pomocą Service Managera utrzymuj koszty swojej usługi na optymalnym poziomie.
Sprawne reagowanie na zagrożenia
Zabezpiecz się na wypadek niespodziewanych problemów z systemami w organizacji.
Zespół doświadczonych ekspertów
Wartość usług, którymi dla 15 klientów zarządzają nasi specjaliści, przekracza 112 mln PLN.
Efektywność mierzona w oparciu o KPI
Nasze usługi prowadzimy w sposób mierzalny i cyklicznie weryfikujemy wykonanie założonych celów.
Strategiczne zarządzanie usługami
Nasze usługi prowadzimy w sposób mierzalny i cyklicznie weryfikujemy wykonanie założonych celów
Elastyczny model współpracy
Świadczymy usługi w zarówno w modelu managed service, jak i time&material, w zależności od zapotrzebowania klienta.
-
Dążymy do tego, aby po wdrożeniu klient był jak najbardziej samodzielny i posiadał jednego lub kilku administratorów, którzy będą wewnętrzną linią wsparcia. Często jednak firmy decydują się na dodatkowe wsparcie od nas, aby w trudniejszych sytuacjach mieć pod ręką doświadczonego partnera.
-
Salesforce udostępnia możliwość integracji z dowolnym systemem, czy to w chmurze, czy w środowisku klienta. Może zarówno sam aktywnie odwoływać się do innych systemów (wołać API), jak też być wołanym przez inne systemy.
Ponadto Salesforce posiada narzędzie służące do integracji – MuleSoft, które wspiera wszystkie dostępne na Platformie sposoby integracji.
-
Na podstawie naszych doświadczeń jako główną rolę rekomendujemy Product Ownera, osobę odpowiedzialną za wdrożenie po stronie klienta (odpowiedzialność za wymagania biznesowe i techniczne, koordynacja pozostałych osób po stronie klienta, odpowiedzialność za dalsze utrzymanie i rozwój systemu). Ponadto, żeby projekt zakończył się sukcesem, konieczne jest zaangażowanie: sponsora/sponsorów projektu (najczęściej CEO, członkowie zarządu), właścicieli procesów biznesowych, które obejmie CRM oraz działu IT (architekt znający kompleksowo systemy w firmie, osoby odpowiedzialne za poszczególne systemy, które będą się integrować z CRM). Ważnymi osobami są także ambasadorowie (czyli wybrani końcowi użytkownicy systemu) i dostawcy zewnętrzni. W przypadku integracji z systemami zewnętrznymi mogą to być także agencje marketingowe prowadzące kampanie dla firmy (w przypadku Salesforce Marketing Cloud, Audience Studio, Pardot).
-