Salesforce to rozwiązanie, które może rosnąć wraz z organizacją, która z niego korzysta. W miarę poznawania możliwości i pojawiania się nowych potrzeb biznesowych, firmy dodają kolejne moduły i przystosowują system do aktualnych celów. Wraz z tym wzrostem zwiększają się również potrzeby związane z utrzymaniem Salesforce.
W Craftware aktywnie wspieramy naszych klientów w optymalnym planowaniu oraz wdrażaniu kolejnych kroków tego procesu. Jeżeli Twoja instancja Salesforce funkcjonuje od dłuższego czasu, przeprowadzimy audyt kodu oraz procesów. Wskażemy również potencjalne obszary do poprawy i przeprowadzimy optymalizację.
Rozwijaj swój system
Usprawnij z nami swoje rozwiązania Salesforce, poprzez dodanie nowych funkcjonalności.
Ciągłość działania
Zapewnij swojej organizacji bezpieczeństwo systemów i usług oraz ubezpiecz się na wypadek niespodziewanych problemów.
Zdobądź wiedzę
Uzyskaj dostęp do specjalistycznej wiedzy i dobrych praktyk Salesforce wyniesionych z licznych projektów.
Zoptymalizuj koszty
Obniżaj swoje wydatki na utrzymanie Salesforce, poprzez właściwe zarządzanie pracownikami, projektami i licencjami SF.
Continous Integration i Continous Delivery to zestaw procesów i dobrych praktyk rekomendowanych przez Salesforce, który pozwolą Twojej organizacji na usprawnienie rozwoju oprogramowania i zarządzania kolejnymi releasami produktu oraz ujednolicenie kodu.
Center of Excellence to grupa specjalistów, łącząca ze sobą potrzeby i cele sponsorów biznesowych, głównych stakeholderów, użytkowników końcowych oraz administratorów Salesforce. Misją Salesforce CoE jest w szczególności skupienie się na tworzeniu, rozwijaniu i promowaniu sprawdzonych, dobrych praktyk i pomysłów, które pomogą usprawnić procesy biznesowe.
Nasz zespół Managed Services zajmie się utrzymaniem i rozwojem Twoich instancji Salesforce. Będziemy zapewniać stałe wsparcie techniczne i sugerować ulepszenia. Zadbamy o to, abyś zawsze korzystał z najlepszych dostępnych rozwiązań w technologii Salesforce.
Lightning to nowy design platformy Salesforce zaprojektowany w taki sposób, by wynieść produktywność użytkowników na wyższy poziom. Znajdziesz w nim unikalne funkcjonalności, niedostępne w Salesforce Classic, takie jak wykresy wydajności, asystenta AI, usprawnione raportowanie i forecasting.
Realizowanie projektów w metodyce agile pozwala na elastyczne realizowanie założonych celów oraz szybkie wdrażanie rozwiązań przynoszących realną wartość. Na bieżąco zbieraj wymagania od biznesu, a w razie ich zmiany będziesz mógł szybko wprowadzić koniecznie modyfikacje.
We wszystkich tych obszarach mogliśmy podziwiać efekty ich pracy, podejście, kompetencje i niezawodność. Ich najsilniejszą stroną jako konsultantów było przykładanie dużej wagi do szczegółów, wysoka jakość dostarczanych rozwiązań oraz fantastyczna umiejętność skutecznej współpracy w zespole, wspólnie z przedstawicielami firmy.
Wojciech GłowackiTechnical Project Manager, RocheTransparentność działania, elastyczne podejście, wysokiej klasy specjaliści i zaangażowanie – to cechy, z którymi się spotkałem podczas naszego wdrożenia. Przekonali mnie ludzie, a nie firma. Jednak ludzie muszą mieć wsparcie organizacji, która ich zatrudnia, kształci, utrzymuje i wspiera. To wszystko znalazłem w Craftware.
Marco RandiHead of Technology Engineering, PMIW Craftware najbardziej cenię partnerskie podejście i wspólne mierzenie się z problemami, które pozwoliło działać efektywnie. Choć podstawą naszej umowy było dostarczenie wykwalifikowanych specjalistów, to usługę, którą otrzymaliśmy od Craftware określiłbym mianem partnerstwa a nie body leasingu.
Kamil WerłatySalesforce Technical Lead, IPF DigitalSą świetnymi profesjonalistami, którzy doskonale znają technologię Salesforce i możliwości produktu. Zespół Craftware jest otwarty, elastyczny i zorientowany na osiągnięcie celów biznesowych – wysoko cenimy sobie te ich cechy.
Anna KujawaCRM Department Manager, Allegro
- Zobacz case study
Wdrożenie Salesforce w dużej firmie farmaceutycznej
- Ułatwiono dostęp do materiałów marketingowych, znajdujących się w różnych miejscach.
- Poprawiono współpracę zespołów, pracujących nad jednym produktem bądź kampanią marketingową.
- Zwiększono poziom kooperacji pomiędzy osobami zajmującymi się marketingiem.
- Ułatwiono onboarding nowych pracowników.
- Stworzono repozytorium danych i dokumentów produktowych oraz projektowych.
- Zobacz case study
Utrzymanie i rozwój Salesforce w globalnej firmie tytoniowej
- Zmniejszyliśmy o 20% (2 FTE) koszt utrzymania platformy, jednocześnie podnosząc jakość usługi.
- Dzięki automatyzacji ograniczyliśmy konieczność angażowania pracowników klienta w niektóre procesy.
- Wdrożyliśmy sprawniejsze podejście do wykonywanych zadań w projekcie.
Doświadczeni eksperci
Zatrudniamy obecnie ponad 100 specjalistów Salesforce, posiadających blisko 170 certyfikatów.
Pełny zakres kompetencji
Posiadamy pełen zakres umiejętności projektowych, które pozwalają nam na samodzielne realizowanie dużych projektów.
Platynowy Partner Salesforce
Kolejny rok z rzędy utrzymujemy najwyższy w Polsce status partnerski, co jest odbiciem naszej wiedzy i doświadczenia.
Ceniony partner dużych firm
Od blisko 10 lat blisko współpracujemy z międzynarodowymi korporacjami i ich centrami kompetencji IT.