Zapewniaj najlepsze doświadczenia swoim odbiorcom

Dobrze wiemy, jakie są najczęstsze bolączki działów marketingu: generyczne kampanie marketingowe, które ostatecznie nie przynoszą leadów, duże wydatki na marketing, bez znajomości ROI, brak możliwości dostarczenia spersonalizowanych komunikatów do odbiorców. Brzmi znajomo?

Salesforce Marketing Cloud to narzędzie marketing automation dla działów marketingu firm działających w modelu Business to Consumer, które pozwala na realizację działań marketingowych na wyższym poziomie. Zintegruje informacje o Twoich klientach ze wszystkich kampanii reklamowych offline i online, ale także umożliwi dotarcie do osób, które Twoimi klientami jeszcze nie są.

Twórz automatyczne ścieżki akcji marketingowych, organizuj rozbudowane kampanie przy użyciu takich kanałów, jak e-mail, social media, sms i push, a następnie wyciągaj wnioski na podstawie czytelnych i dostępnych na bieżąco raportów oraz dashboardów.

Customer Experience
Korzyści z Salesforce Marketing Cloud
  • icon_spersonalizowane kampanie marketingowe

    Customer Journey - spersonalizowane kampanie

    Zarządzaj danymi, przewiduj zachowania, przygotowuj kreatywne treści i twórz customer journeys – ścieżki, które przechodzi Twój potencjalny klient przed dokonaniem zakupu.

  • icon_latwe-zarzadzanie-danymi-klientow-1

    Zbieraj dane o potencjalnych klientach

    Dzięki Marketing Cloud możesz zbierać dane na temat zachowania Twoich klientów przed i po zakupie, a także w trakcie. Na bazie tych danych dopasowuj komunikaty reklamowe i spersonalizowane produkty/usługi.

  • icon_raportowanie w czasie rzeczywistym

    Raportowanie w czasie rzeczywistym

    Monitoruj zwrot z inwestycji swoich kampanii marketingowych i wybieraj tylko efektywne metody dotarcia do klientów. Sprawdzaj, jak performują Twoje działania w social mediach, mailingi i kampanie reklamowe.

  • icon_integracja-dzialan-marketingowych-z-CRM-1

    Integracja działań marketingowych z CRM

    Połącz ściśle działania marketingowe i sprzedażowe, pracując na jednej platformie. Marketing Cloud zintegruje się nie tylko z Salesforce Sales Cloud, ale też z innymi CRM-ami oraz zewnętrznymi narzędziami Google czy do organizacji eventów online.

Wysoka skuteczność
0
szybsze tworzenie kampanii marketingowych
0
wzrost zwrotu z inwestycji
0
więcej konwersji
0
wzrost liczby leadów
0
wzrost liczby wizyt na stronie

Źródło: “Voice of the Customer” survey / Confirmit 2016 oraz Salesforce Pardot Customer Relationship Study 2015

Zautomatyzuj swoje kampanie
Masz pytanie? Napisz do nas, pomożemy.
Ola

Product Marketing Manager

sales@craftware.pl

Najczęściej zadawane pytania
  • Salesforce działa tylko w modelu chmury publicznej. To oznacza, że: wszyscy klienci używają dokładnie takiej samej wersji oprogramowania, aktualizacje są automatyczne – instalowane 3 razy do roku dla wszystkich, społeczność użytkowników Salesforce pomaga sobie w ramach forum, omawiając te same funkcjonalności działające tak samo dla każdego klienta, pakiet darmowych szkoleń Trailhead jest zsynchronizowany z aktualną wersją Salesforce i rozwijany w takim samym cyklu aktualizacji, co cała Platforma.

  • Przede wszystkim zakresem funkcjonalności. Różnice wynikają z faktu, iż Salesforce Marketing Cloud jest bardziej obszernym narzędziem,  zaprojektowanym dla firm działających w obszarze B2C (np. e-commerce, retail), gdzie mamy duży wolumen odbiorców, transakcyjny proces konwersji i sprzedaży. Z kolei Pardot sprawdza się w firmach z obszaru B2B (np. takich jak Craftware), gdzie wolumen klientów jest mniejszy, a proces sprzedaży dłuższy i często prowadzony przez dział sprzedaży.

    Żeby lepiej poznać różnice, zachęcamy do obejrzenia naszego webinaru „Efektywne działania marketingowe z Salesforce„.

  • Dążymy do tego, aby po wdrożeniu klient był jak najbardziej samodzielny, posiadał jednego lub kilku administratorów, którzy będą wewnętrzną linią wsparcia. Często jednak klienci decydują się na dodatkowe wsparcie od nas, aby w trudniejszych przypadkach mieć pod ręką doświadczonego partnera.