Marketing automation_ebook
O czym jest e-book?

Platformy do automatyzacji marketingu – ostatnio słyszymy o nich coraz częściej. Co to za narzędzia? W jaki sposób wspierają marketing? Oddajemy w Wasze ręce e-booka, z którego dowiecie się więcej o oprogramowaniu do automatyzacji marketingu i o specyfice tego typu działań.

Skąd pomysł na tę publikację? Jak często się zdarza, podpowiedziało go nam życie. Na co dzień doradzamy klientom, jak optymalizować procesy – są wśród nich również działania marketingowe. Okazuje się, że teoretycznie prawie każdy z nas już trochę o tym ”marketing automation” wie, ale gdy przychodzi do konkretów… No właśnie! Nadal jest to temat, który wywołuje wiele pytań. Nie chcemy, aby pozostawały one bez odpowiedzi.

Dla kogo jest ten e-book?
  • person-zielony

    Osób kierujących działami marketingu

  • person-granat

    Specjalistów do spraw marketingu

  • person-jasny niebieski

    Managerów działów sprzedaży

  • person-zolty

    Osób zarządzających firmami

Temat Cię zainteresował?
Kliknij, by pobrać e-book o MA
Spis treści
Zobacz, jak działa automatyzacja marketingu

Obejrzyj krótki film, obrazujący możliwości narzędzi do automatyzacji marketingu. Przedstawione rozwiązanie to Marketing Cloud, produkt z grupy Salesforce, przeznaczony do automatyzacji działań firm działających w modelu B2C.

Autorzy e-booka
  • Jestem fanką długich wycieczek rowerowych (nawet do 180km), Kanady oraz rozwiązań Marketing Automation, CRM i programów lojalnościowych.

     

    W Craftware pełnię rolę konsultanta Marketing Cloud i odpowiadam za wdrażanie rozwiązań Marketing Automation u klientów. Swoją karierę zaczynałam pracując na “słuchawce” w firmie telekomunikacyjnej, by zakończyć ją jako koordynatorka zewnętrznych call center. Następnie przeniosłam się do digitalu usług finansowych, aby płynnie przejść do doradztwa marketingowego. Podczas pracy w konsultingu zderzyłam się z marketing automation i okazało się to być strzałem w dziesiątkę.

     

    W pracy najbardziej lubię warsztaty z klientami, przekładanie strategii na funkcjonalności i doradzanie, w jaki sposób można zwiększyć potencjał obecnie wykorzystywanych rozwiązań. Moim marzeniem jest swobodne analizowanie i pisanie kodu więc uczę się w wolnym czasie programowania. Poza pracą i nauką spędzam czas uprawiając jogę, spacerując z psem Brunem i grając w Factorio.

     

  • Jestem miłośnikiem motocykli i ostrego jedzenia. W wolnych chwilach wykładam na studiach podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Salesforce CRM i Marketing Automation. Posiadam certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.

     

    W Craftware jestem Konsultantem CRM i Liderem Zespołu Marketing Cloud. Skupiam się na odnajdywaniu wartości z wdrożenia Salesforce dla nowych klientów oraz współpracy z nimi, nad budowaniem zakresu wdrożenia i jego wyceną. Odpowiadam za konfigurację systemów i realizację wybranych wdrożeń.

     

    W pracy z klientami staram się poznać i zrozumieć ich cele biznesowe, aby następnie zmapować je na konkretne rozwiązania Salesforce. To proces, który za każdym razem wygląda inaczej, co pozwala mi na stały rozwój i budowanie doświadczenia.

Pobierz e-book o automatyzacji marketingu
Jeśli nie widzisz formularza, spróbuj wyłączyć adblocka.