
Platformy do automatyzacji marketingu – ostatnio słyszymy o nich coraz częściej. Co to za narzędzia? W jaki sposób wspierają marketing? Oddajemy w Wasze ręce e-booka, z którego dowiecie się więcej o oprogramowaniu do automatyzacji marketingu i o specyfice tego typu działań.
Skąd pomysł na tę publikację? Jak często się zdarza, podpowiedziało go nam życie. Na co dzień doradzamy klientom, jak optymalizować procesy – są wśród nich również działania marketingowe. Okazuje się, że teoretycznie prawie każdy z nas już trochę o tym ”marketing automation” wie, ale gdy przychodzi do konkretów… No właśnie! Nadal jest to temat, który wywołuje wiele pytań. Nie chcemy, aby pozostawały one bez odpowiedzi.
-
Osób kierujących działami marketingu
-
Specjalistów do spraw marketingu
-
Managerów działów sprzedaży
-
Osób zarządzających firmami
Obejrzyj krótki film, obrazujący możliwości narzędzi do automatyzacji marketingu. Przedstawione rozwiązanie to Marketing Cloud, produkt z grupy Salesforce, przeznaczony do automatyzacji działań firm działających w modelu B2C.
-
Jestem fanką długich wycieczek rowerowych (nawet do 180km), Kanady oraz rozwiązań Marketing Automation, CRM i programów lojalnościowych.
W Craftware pełnię rolę konsultanta Marketing Cloud i odpowiadam za wdrażanie rozwiązań Marketing Automation u klientów. Swoją karierę zaczynałam pracując na “słuchawce” w firmie telekomunikacyjnej, by zakończyć ją jako koordynatorka zewnętrznych call center. Następnie przeniosłam się do digitalu usług finansowych, aby płynnie przejść do doradztwa marketingowego. Podczas pracy w konsultingu zderzyłam się z marketing automation i okazało się to być strzałem w dziesiątkę.
W pracy najbardziej lubię warsztaty z klientami, przekładanie strategii na funkcjonalności i doradzanie, w jaki sposób można zwiększyć potencjał obecnie wykorzystywanych rozwiązań. Moim marzeniem jest swobodne analizowanie i pisanie kodu więc uczę się w wolnym czasie programowania. Poza pracą i nauką spędzam czas uprawiając jogę, spacerując z psem Brunem i grając w Factorio.
-
Jestem miłośnikiem motocykli i ostrego jedzenia. W wolnych chwilach wykładam na studiach podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Salesforce CRM i Marketing Automation. Posiadam certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.
W Craftware jestem Konsultantem CRM i Liderem Zespołu Marketing Cloud. Skupiam się na odnajdywaniu wartości z wdrożenia Salesforce dla nowych klientów oraz współpracy z nimi, nad budowaniem zakresu wdrożenia i jego wyceną. Odpowiadam za konfigurację systemów i realizację wybranych wdrożeń.
W pracy z klientami staram się poznać i zrozumieć ich cele biznesowe, aby następnie zmapować je na konkretne rozwiązania Salesforce. To proces, który za każdym razem wygląda inaczej, co pozwala mi na stały rozwój i budowanie doświadczenia.
-
Najczęstsze błędy przy wdrażaniu Marketing Automation
-
Personalizacja w marketing automation (fragment e-booka)
-
Real Time Marketing – jak to działa?