home office
Buduj wartościową bazę potencjalnych klientów B2B

Jeśli celem Twojego działu marketingu jest zbudowanie wartościowej bazy potencjalnych klientów, sprawne wysyłanie newslettera oraz wszelkiego rodzaju mailingów na szerszą skalę, planowanie kampanii marketingowych opartych o mailing oraz o indywidualne reakcje odbiorców, które będą działy się w tle – to jesteś w dobrym miejscu.

Salesforce Pardot to narzędzie, które służy działom marketingu firm operujących w modelu Business to Business. To swoiste centrum zarządzania, które jest bazą danych potencjalnych i obecnych klientów (wraz z ich zgodami na przetwarzanie danych osobowych). Pozwala także planować i realizować rozbudowane kampanie marketingowe, tworzyć landing page, formularze kontaktowe na stronę www oraz mierzyć skuteczność i efektywność prowadzonych działań.

Korzyści z Salesforce Pardot
  • icon_spersonalizowane kampanie marketingowe

    Automatyzacja marketingu

    Zaplanuj miesięczną kampanię mailową, która będzie dziać się w tle i toczyć w różnych wariantach, w zależności od zachowań Twoich odbiorców.

  • icon_integracja-dzialan-marketingowych-z-CRM-1

    Łatwa integracja z zewnętrznymi narzędziami

    Salesforce Pardot dobrze integruje się z zewnętrznymi narzędziami i platformami. Poza Salesforce Sales Cloud zapewnia przepływ danych do (i z) innych systemów CRM, Google Analytics, Google AdWords oraz platform do obsługi webinarów i eventów online.

  • icon_raportowanie w czasie rzeczywistym

    Baza danych zgodna z RODO

    Salesforce Pardot jest miejscem, w którym możesz przechowywać dane Twoich aktualnych i potencjalnych klientów, wraz ze zgodami marketingowymi/ handlowymi  oraz datami udzielenia tych zgód.

Obejrzyj demo Salesforce Pardot
Najważniejsze funkcjonalności Salesforce Pardot
  • icon_spersonalizowane kampanie marketingowe

    Mailing

    Twórz spersonalizowane wiadomości mailowe z dynamicznie zmieniającą się zawartością graficzną. Korzystaj z gotowych template’ów lub stwórz własne.

  • icon_automatyzacja codziennych zadan

    Formularze

    Pracuj nad poprawieniem konwersji i pozyskuj dane od swoich potencjalnych klientów. Korzystaj z formularzy stworzonych w Pardot i umieszczaj je bezpośrednio na swojej stronie www – dane osobowe natychmiast znajdą się w Twoim systemie oraz w CRM.

  • icon_raportowanie w czasie rzeczywistym

    Landing pages

    Przy użyciu prostego edytora twórz proste strony docelowe, które możesz wykorzystywać np. na targach branżowych. Możesz również zaimportować napisaną przez developera bardziej złożoną stronę docelową do Pardota, a potem śledzić aktywność na niej.

  • icon_kontakty w wielu kanałach

    Engagement studio

    Z wcześniej napisanych mailingów twórz rozbudowane ścieżki kampanii. Według ustalonej przez ciebie logiki będą wyzwalane akcje, które zależeć mogą od indywidualnych zachowań odbiorców.

Zautomatyzuj swoje kampanie
Masz pytanie? Napisz do nas, pomożemy.
Ula

Business Development Manager

sales@craftware.pl

Najczęściej zadawane pytania
  • Salesforce działa tylko w modelu chmury publicznej. To oznacza, że: wszyscy klienci używają dokładnie takiej samej wersji oprogramowania, aktualizacje są automatyczne – instalowane 3 razy do roku dla wszystkich, społeczność użytkowników Salesforce pomaga sobie w ramach forum, omawiając te same funkcjonalności działające tak samo dla każdego klienta, pakiet darmowych szkoleń Trailhead jest zsynchronizowany z aktualną wersją Salesforce i rozwijany w takim samym cyklu aktualizacji, co cała Platforma.

  • Przede wszystkim zakresem funkcjonalności. Różnice wynikają z faktu, iż Salesforce Marketing Cloud jest bardziej obszernym narzędziem,  zaprojektowanym dla firm działających w obszarze B2C (np. e-commerce, retail), gdzie mamy duży wolumen odbiorców, transakcyjny proces konwersji i sprzedaży. Z kolei Pardot sprawdza się w firmach z obszaru B2B (np. takich jak Craftware), gdzie wolumen klientów jest mniejszy, a proces sprzedaży dłuższy i często prowadzony przez dział sprzedaży.

    Żeby lepiej poznać różnice, zachęcamy do obejrzenia naszego webinaru „Efektywne działania marketingowe z Salesforce”.

  • Dążymy do tego, aby po wdrożeniu klient był jak najbardziej samodzielny, posiadał jednego lub kilku administratorów, którzy będą wewnętrzną linią wsparcia. Często jednak klienci decydują się na dodatkowe wsparcie od nas, aby w trudniejszych przypadkach mieć pod ręką doświadczonego partnera.