Wdrażasz projekty, ale masz poczucie, że ich realizacja nie przebiega optymalnie? Jakość usług jest inna niż obiecywał wykonawca? Budżet stale się zwiększa, a czas wykonania – wydłuża? Cała komunikacja w zespole odbywa się w chaotyczny sposób, a potrzeby biznesowe wydają się znajdować dopiero na końcu listy priorytetów? Wygląda na to, że tracisz kontrolę.
Rozwiązaniem Twoich problemów może być zaangażowanie do projektu Project Managera. Jego zadaniem będzie zadbanie o jakość pracy całego zespołu, efekt finalny zleconego zadania oraz zakończenie go w terminie. Dowiedz się, w jaki sposób zespół blisko 40 ekspertów Craftware poprowadzi Twoje projekty i pomoże Ci w osiągnięciu zamierzonych celów.

Osiągnij wyższe ROI
Project Manager zadba o optymalizację kosztów w projekcie i osiągnięcie wyższego zwrotu z inwestycji.
Pilnuj budżetu i terminów
Dzięki odpowiedniemu zarządzaniu dostarczysz rozwiązanie w zakładanym terminie i zmieścisz się w budżecie.
Podnieś jakość produktu
Doświadczony Project Manager dopilnuje tego, by dostarczony produkt spełniał postawione wcześniej wymagania.
Usprawnij komunikację
Zadbaj o to, aby członkowie zespołu i beneficjenci projektu mieli dostęp do wiarygodnych i aktualnych informacji.
40 Project Managerów
Dbamy o wysoką dostępność specjalistów i zatrudniamy w Craftware zespół 40 Project Managerów.
10 lat doświadczenia
Nasi Project Managerowie biorą udział w blisko 150 projektach rocznie dla klientów z różnych branż.
Ponad 300 certyfikatów branżowych
Nasi eksperci cały czas szkolą się i rozwijają, zdobywają liczne certyfikaty w swojej specjalizacji.
Elastyczne rozliczenie
Nie wiesz, która forma współpracy będzie dla Ciebie korzystniejsza? Nie martw się, po analizie zlecenia doradzimy optymalny sposób rozliczenia.
-
Dążymy do tego, aby po wdrożeniu klient był jak najbardziej samodzielny i posiadał jednego lub kilku administratorów, którzy będą wewnętrzną linią wsparcia. Często jednak firmy decydują się na dodatkowe wsparcie od nas, aby w trudniejszych sytuacjach mieć pod ręką doświadczonego partnera.
-
Salesforce udostępnia możliwość integracji z dowolnym systemem, czy to w chmurze, czy w środowisku klienta. Może zarówno sam aktywnie odwoływać się do innych systemów (wołać API), jak też być wołanym przez inne systemy.
Ponadto Salesforce posiada narzędzie służące do integracji – MuleSoft, które wspiera wszystkie dostępne na platformie sposoby integracji.
-
Na podstawie naszych doświadczeń jako główną rolę rekomendujemy Product Ownera, osobę odpowiedzialną za wdrożenie po stronie klienta (odpowiedzialność za wymagania biznesowe i techniczne, koordynacja pozostałych osób po stronie klienta, odpowiedzialność za dalsze utrzymanie i rozwój systemu). Ponadto, żeby projekt zakończył się sukcesem, konieczne jest zaangażowanie: sponsora/sponsorów projektu (najczęściej CEO, członkowie zarządu), właścicieli procesów biznesowych, które obejmie CRM oraz działu IT (architekt znający kompleksowo systemy w firmie, osoby odpowiedzialne za poszczególne systemy, które będą się integrować z CRM). Ważnymi osobami są także ambasadorowie (czyli wybrani końcowi użytkownicy systemu) i dostawcy zewnętrzni. W przypadku integracji z systemami zewnętrznymi mogą to być także agencje marketingowe prowadzące kampanie dla firmy (w przypadku Salesforce Marketing Cloud, Audience Studio, Pardot).
-