Realizuj sprawniej swoje projekty

Wdrażasz projekty, ale masz poczucie, że ich realizacja nie przebiega optymalnie? Jakość usług jest inna niż obiecywał wykonawca? Budżet stale się zwiększa, a czas wykonania – wydłuża? Cała komunikacja w zespole odbywa się w chaotyczny sposób, a potrzeby biznesowe wydają się znajdować dopiero na końcu listy priorytetów? Wygląda na to, że tracisz kontrolę.

Rozwiązaniem Twoich problemów może być zaangażowanie do projektu Project Managera. Jego zadaniem będzie zadbanie o jakość pracy całego zespołu, efekt finalny zleconego zadania oraz zakończenie go w terminie. Dowiedz się, w jaki sposób zespół blisko 40 ekspertów Craftware poprowadzi Twoje projekty i pomoże Ci w osiągnięciu zamierzonych celów.

Biuro Craftware - foto Ilona

Korzyści

  • Osiągnij wyższe ROI

    Project Manager zadba o optymalizację kosztów w projekcie i osiągnięcie wyższego zwrotu z inwestycji.

  • Pilnuj budżetu i terminów

    Dzięki odpowiedniemu zarządzaniu dostarczysz rozwiązanie w zakładanym terminie i zmieścisz się w budżecie.

  • Podnieś jakość produktu

    Doświadczony Project Manager dopilnuje tego, by dostarczony produkt spełniał postawione wcześniej wymagania.

  • Usprawnij komunikację

    Zadbaj o to, aby członkowie zespołu i beneficjenci projektu mieli dostęp do wiarygodnych i aktualnych informacji.

Certyfikaty

Dlaczego my?

  • 40 Project Managerów

    Dbamy o wysoką dostępność specjalistów i zatrudniamy w Craftware zespół 40 Project Managerów.

  • icon-doswiadczenie-projektowe

    10 lat doświadczenia

    Nasi Project Managerowie biorą udział w blisko 150 projektach rocznie dla klientów z różnych branż.

  • icon-duzo-certyfikatow

    Ponad 200 certyfikatów

    Nasi eksperci cały czas szkolą się i rozwijają, zdobywają liczne certyfikaty w swojej specjalizacji.

  • icon-elastyczne-modele

    Elastyczne rozliczenie

    Nie wiesz, która forma współpracy będzie dla Ciebie korzystniejsza? Nie martw się, po analizie zlecenia doradzimy optymalny sposób rozliczenia.

Najczęściej zadawane pytania

  • Dążymy do tego, aby po wdrożeniu klient był jak najbardziej samodzielny i posiadał jednego lub kilku administratorów, którzy będą wewnętrzną linią wsparcia. Często jednak firmy decydują się na dodatkowe wsparcie od nas, aby w trudniejszych sytuacjach mieć pod ręką doświadczonego partnera.

  • Salesforce udostępnia możliwość integracji z dowolnym systemem, czy to w chmurze, czy w środowisku klienta. Może zarówno sam aktywnie odwoływać się do innych systemów (wołać API), jak też być wołanym przez inne systemy.

    Ponadto Salesforce posiada narzędzie służące do integracji – MuleSoft, które wspiera wszystkie dostępne na platformie sposoby integracji.

  • Na podstawie naszych doświadczeń jako główną rolę rekomendujemy Product Ownera, osobę odpowiedzialną za wdrożenie po stronie klienta (odpowiedzialność za wymagania biznesowe i techniczne, koordynacja pozostałych osób po stronie klienta, odpowiedzialność za dalsze utrzymanie i rozwój systemu). Ponadto, żeby projekt zakończył się sukcesem, konieczne jest zaangażowanie: sponsora/sponsorów projektu (najczęściej CEO, członkowie zarządu), właścicieli procesów biznesowych, które obejmie CRM oraz działu IT (architekt znający kompleksowo systemy w firmie, osoby odpowiedzialne za poszczególne systemy, które będą się integrować z CRM). Ważnymi osobami są także ambasadorowie (czyli wybrani końcowi użytkownicy systemu) i dostawcy zewnętrzni. W przypadku integracji z systemami zewnętrznymi mogą to być także agencje marketingowe prowadzące kampanie dla firmy (w przypadku Salesforce Marketing Cloud, Audience Studio, Pardot).

Szukasz kompetentnego Project Managera?

Sprawdź naszych specjalistów.

Sławomir Patrzałek

Senior Key Account Manager

sales@craftware.pl