Osiągaj swoje cele biznesowe

Kluczem do  sukcesu projektu jest zrozumienie jego rzeczywistych celów biznesowych. Dlaczego w ogóle zaczynamy projekt? Jakie są spodziewane efekty biznesowe, te krótko- i długoterminowe? W jaki sposób możemy je osiągnąć? Jakie to pociąga za sobą koszty oraz ryzyka? Do uzyskania odpowiedzi na te i inne kluczowe pytania, niezbędna jest wnikliwa analiza. Nasi specjaliści są skoncentrowani na zrozumieniu potrzeb, zadawaniu odpowiednich pytań, a przede wszystkim słuchaniu. W ten sposób dowiadujemy się, jakie są Twoje cele biznesowe, doradzamy i tworzymy rozwiązania, które dokładnie odpowiadają ustalonym założeniom.

Korzyści

  • icon-cele

    Zdefiniuj cele

    Analityk pomoże Ci precyzyjnie i jasno określić potrzeby interesariuszy, zdefiniować cele oraz zakres projektu.

  • Minimalizuj ryzyko

    Dzięki analitykowi rozpoznasz i zminimalizujesz ryzyka w projekcie przy zachowaniu zdefiniowanych wcześniej celów i wymagań.

  • Osiągnij cele biznesowe

    Prawidłowo sformułowane cele i właściwie określone wymagania do projektu to kluczowe efekty pracy analityka.

  • icon-cykl-zycia-systemu

    Przedłuż cykl życia systemu

    Przygotowana przez analityka dokumentacja pozwoli na płynny rozwój i dłuższe wykorzystywanie systemu w przyszłości.

Jakiego specjalisty analizy IT potrzebujesz?

  • specjalizuje się w następujących obszarach:

    • Analiza celów i wymagań biznesowych.
    • Modelowanie i optymalizacja procesów biznesowych.
    • Wdrażanie, planowanie i zarządzanie zmianami.
    • Projektowanie i wdrażanie rozwiązań.
    • Projektowanie narzędzi do raportowania i analizy danych.
    • Budowanie relacji z interesariuszami.
    • Planowanie cyklu życia systemu.
  • specjalizuje się w następujących zadaniach:

    • Analizowanie wymagań funkcjonalnych i technicznych.
    • Tworzenie dokumentacji technicznej.
    • Projektowanie i analiza interfejsu.
    • Ścisła współpraca z deweloperami.
    • Wdrażanie systemu.
    • Tworzenie dokumentacji technicznej.
    • Testowanie produktu.
  • specjalizuje się w następujących zadaniach:

    • Analizowanie potrzeb biznesowych.
    • Tworzenie i zarządzanie listą zadań.
    • Ścisła współpraca z zespołem deweloperskim.
    • Budowanie relacji z interesariuszami.
  • specjalizuje się w następujących zadaniach:

    • Tworzenie i redagowanie dokumentacji.
    • Dbanie o jakość językową dokumentów projektowych.
    • Opracowywanie podręczników użytkownika.
    • Przygotowanie materiałów szkoleniowych.
    • Wspomaganie testowania produktu.
    • Tłumaczenia i lokalizacja.

Najczęściej zadawane pytania

  • Dążymy do tego, aby po wdrożeniu klient był jak najbardziej samodzielny i posiadał jednego lub kilku administratorów, którzy będą wewnętrzną linią wsparcia. Często jednak firmy decydują się na dodatkowe wsparcie od nas, aby w trudniejszych sytuacjach mieć pod ręką doświadczonego partnera.

  • Salesforce udostępnia możliwość integracji z dowolnym systemem, czy to w chmurze, czy w środowisku klienta. Może zarówno sam aktywnie odwoływać się do innych systemów (wołać API), jak też być wołanym przez inne systemy.

    Ponadto Salesforce posiada narzędzie służące do integracji – MuleSoft, które wspiera wszystkie dostępne na platformie sposoby integracji.

  • Na podstawie naszych doświadczeń jako główną rolę rekomendujemy Product Ownera, osobę odpowiedzialną za wdrożenie po stronie klienta (odpowiedzialność za wymagania biznesowe i techniczne, koordynacja pozostałych osób po stronie klienta, odpowiedzialność za dalsze utrzymanie i rozwój systemu). Ponadto, żeby projekt zakończył się sukcesem, konieczne jest zaangażowanie: sponsora/sponsorów projektu (najczęściej CEO, członkowie zarządu), właścicieli procesów biznesowych, które obejmie CRM oraz działu IT (architekt znający kompleksowo systemy w firmie, osoby odpowiedzialne za poszczególne systemy, które będą się integrować z CRM). Ważnymi osobami są także ambasadorowie (czyli wybrani końcowi użytkownicy systemu) i dostawcy zewnętrzni. W przypadku integracji z systemami zewnętrznymi mogą to być także agencje marketingowe prowadzące kampanie dla firmy (w przypadku Salesforce Marketing Cloud, Audience Studio, Pardot).

Potrzebujesz więcej informacji?

Nasz konsultant chętnie odpowie na Twoje pytania.

Agnieszka Łyszcz

Account Manager

sales@craftware.pl