Szybkie wdrożenia to model, w którym stawiamy na korzystanie z gotowych narzędzi, przy jasno określonym budżecie, które w krótkim czasie pozwoli na korzystanie z nowych funkcjonalności. Opcja skierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw, w których częstymi bolączkami są: brak narzędzia do zarządzania danymi sprzedażowymi, rozproszona komunikacja, nieefektywna obsługa klienta, duplikowanie działań związanych z potencjalnymi i obecnymi klientami, nieustandaryzowane procesy marketingowe. Jednym słowem – chaos. Wraz z rozwojem biznesu przychodzi czas na uporządkowanie tego, co dzieje się w firmie, aby nie hamować jej rozwoju. To odpowiedni moment na spotkanie z nami.
Naszym celem jest nie tylko wdrożenie techniczne, ale pogłębiona konsultacja biznesowa i dopasowanie odpowiednich dla firmy procesów. Bazujemy na naszej wiedzy IT, 10-letnim doświadczeniu w wielu branżach oraz dobrych praktykach Salesforce, wypracowanych podczas tysięcy wdrożeń na całym świecie. Korzystamy ze standardowych funkcjonalności i dostosowujemy wewnętrzne procedury, aby klient jak najszybciej osiągnął oczekiwany zwrot z inwestycji.
Szybkie efekty
Narzędzie gotowe do użycia dostarczymy już w kilka tygodni.
Jasny budżet
Na wczesnym etapie rozmów precyzyjnie określamy budżet wdrożenia.
Dobre praktyki
Korzystamy ze standardowych procesów zaszytych w narzędziach i implementujemy je u klienta.
Wysokie ROI
Średnie ROI z szybkich wdrożeń wynosi 34%.
Konfigurator
Skorzystaj z konfiguratora poniżej, z którego poznasz koszt standardowego wdrożenia.
Wypełnij formularz i sprawdź koszt
Wycenę odeślemy w ciągu 2 dni roboczych
Twórz automatyczne ścieżki akcji marketingowych, organizuj rozbudowane kampanie przy użyciu takich kanałów jak e-mail, social media, sms i push, a następnie wyciągaj wnioski na podstawie czytelnych i dostępnych na bieżąco raportów i dashboardów.
Tym, czego potrzebuje każdy dział sprzedaży, jest proces. Uporządkowany schemat postępowania z leadem przekazanym z działu marketingu, potencjalnym klientem przychodzącym ze strony www czy też przedstawiania oferty, negocjacji i finalizowania sprzedaży.
Tym, co jest kluczowe w dzisiejszej obsłudze klienta z punktu widzenia beneficjenta marki, to poczucie bycia zaopiekowanym i istotnym. Niezależnie od tego, czy klientów rocznie masz dziesięciu czy dziesięć tysięcy, Salesforce Service Cloud umożliwia realizację tego zadania.
Craftware pomógł nam uporządkować nasze procesy biznesowe związane z pozyskaniem i obsługą klienta. Wdrożył narzędzie, które uzyskało wysoką adopcję, pokryło obydwa obszary, zwiększyło efektywność naszej pracy i umożliwiło jej bieżące raportowanie. Efekty te uzyskaliśmy dzięki eksperckiej wiedzy, jaką Craftware wniósł do projektu.
Zespół realizujący projekt cały czas słuchał naszych potrzeb, był wspierający, życzliwy i elastyczny.
Jarosław RucińskiDyrektor eCommerce, BBK | home&youSą świetnymi profesjonalistami, którzy doskonale znają technologię Salesforce i możliwości produktu. Zespół Craftware jest otwarty, elastyczny i zorientowany na osiągnięcie celów biznesowych – wysoko cenimy sobie te ich cechy.
Anna KujawaCRM Department Manager, AllegroWe wszystkich tych obszarach mogliśmy podziwiać efekty ich pracy, podejście, kompetencje i niezawodność. Ich najsilniejszą stroną jako konsultantów było przykładanie dużej wagi do szczegółów, wysoka jakość dostarczanych rozwiązań oraz fantastyczna umiejętność skutecznej współpracy w zespole, wspólnie z przedstawicielami firmy.
Wojciech GłowackiTechnical Project Manager, RocheDoceniamy doskonałe przygotowanie merytoryczne zespołu Craftware: wyśmienitą znajomość zagadnień technicznych w zakresie Salesforce i zrozumienie procesów biznesowych, a także partnerskie podejście. Jeśli planujesz wdrożenie systemu IT i potrzebujesz konsultanta – partnera, a nie “vendora”, Craftware jest najlepszym wyborem.
Andrzej BassaraHead of Service Delivery and Customer Care, PayUZespół Craftware jest więcej niż profesjonalny. Dzięki ich otwartemu podejściu byliśmy w stanie znacząco skrócić czas implementacji i zastosować więcej niestandardowych rozwiązań niż początkowo myśleliśmy. Dobra robota!
Marcin ZawieruchaCRM Development Manager, AegonW Craftware najbardziej cenię partnerskie podejście i wspólne mierzenie się z problemami, które pozwoliło działać efektywnie. Choć podstawą naszej umowy było dostarczenie wykwalifikowanych specjalistów, to usługę, którą otrzymaliśmy od Craftware określiłbym mianem partnerstwa a nie body leasingu.
Kamil WerłatySalesforce Technical Lead, IPF DigitalSpółka Craftware od początku wspierała naszą firmę przy dokonaniu właściwego wyboru modelu licencji, co sprawiło, że wybrane oprogramowanie jest szyte na miarę i spełnia nasze wymogi. Życzliwi profesjonaliści w jasny sposób i chętnie udzielają wartościowych porad, dotyczących pracy z programem. Zaangażowanie pracowników Craftware oraz nienaganny kontakt z klientem wpływają pozytywnie na pozycję marki na rynku.
Aleksandra WilkDyrektor ds. Kluczowych Klientów, PGF Urtica Sp. z o.o.Decydując się na wdrożenie Salesforce w naszej firmie nie mieliśmy sprecyzowanych oczekiwań. Potrzebowaliśmy partnera, który powie nam jakie są jego możliwości oraz pomoże nam je w pełni wykorzystać. Firma Craftware bazując na swoim doświadczeniu przeprowadziła nas przez ten proces szybko i bezboleśnie. Dzięki temu mogliśmy się w pełni skupić na swoim biznesie i zwiększać sprzedaż.
Przemysław AuguścikBoard Member, FlotmanOsoby z Craftware prowadzące projekt sprawdziły się jako rzetelni i niezawodni eksperci Salesforce. Szczerze polecam współpracę z Craftware.
Adam WielebskiDyrektor Sprzedaży, eRecruitment Solutions Sp. z o.o.Firma Craftware wykazała się elastycznością i nie narzucała nam własnych, sztywnych ram wdrożeniowych dzięki czemu udało nam się bezkolizyjnie uruchomić system Salesforce w najgorętszym dla nas okresie sprzedażowym. Na szczególną uwagę zasługuje bardzo dobra komunikacja oraz bardzo szybkie reakcje programistów i konsultantów. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że uzyskaliśmy rozwiązanie dostosowane do naszych potrzeb – skrojone na miarę.
Piotr SkorekPrezes Zarządu, SpotMed Sp. z o.o.
- zobacz case study
Co zyskał Generali Polska dzięki wdrożeniu Salesforce?
- Wzrost efektywności pracy managerów sprzedaży o 30%.
- Skonsolidowane informacje o wynikach i planowanych działaniach aktualizowane co 30 minut.
- Dostęp do informacji o wynikach sprzedażowych z dowolnego urządzenia.
- Planowanie wizyt w placówkach partnerskich w oparciu o bieżące raporty sprzedażowe.
- Odejście od pracy na arkuszach Excel.
- zobacz case study
Krótszy czas obsługi klienta w home&you
Skrócenie czasu obsługi klienta o połowę – to najważniejsza, mierzalna korzyść z wdrożenia Platformy Salesforce. Taki efekt uzyskano dzięki zastąpieniu wielu rozproszonych narzędzi jednym systemem, utworzeniu kompleksowej bazy danych o klientach i standaryzacji procesu obsługi. Umożliwiono również prowadzenie spersonalizowanych kampanii marketing automation – e-mail oraz sms, zgodnych z RODO. Wszystkie działania w obszarach obsługi i marketingu są na bieżąco monitorowane.
- zobacz case study
Integracja Outlook-Salesforce oraz wdrożenie Lightning Experience dla Flotman
- Uporządkowano proces prospectingu poprzez nadanie priorytetów leadów w zależności od kategorii.
- Dodano automatyczne rejestrowanie potencjalnych klientów z poziomu strony internetowej.
- Skonfigurowano zasady walidacji i kolejkowania zgłoszeń, aby zadania przepływające w procesie „Sprawa” były rozdzielane pomiędzy pracowników z uwzględnieniem ich kwalifikacji.
- zobacz case study
Stworzenie aplikacji Salesforce dla eRecruiter
- Stworzenie na Salesforce aplikacji ReactJS
- Zapewnienie zdalnej kontroli nad aplikacją ReactJs
- Wykorzystanie wszystkich właściwości zapytań SOQL
- Wykorzystanie zasad udostępniania w celu zachowania kontroli nad udostępnianiem funkcji aplikacji poszczególnym użytkownikom
- Wykorzystanie pamięci podręcznej w celu zachowania wszystkich specyficznych konfiguracji użytkownika
- Integracja z Salesforce Rest Api niezbędna do odzyskiwania standardowych widoków list.
- zobacz case study
Wdrożenie modułu do obsługi klienta w Aegon
- Uporządkowano i usunięto zduplikowane dane o klientach
- Wprowadzono codzienną synchronizację lokalnych zbiorów danych z bazą Salesforce
- Uruchomiono nowoczesne narzędzie do wielokanałowej komunikacji z klientami
- Skonfigurowano konsolę Service Cloud i wdrożono ją u 40 agentów Aegon
- Wdrożono narzędzie do badania satysfakcji klientów