W tym roku obchodziliśmy 10-lecie istnienia firmy. To czas dużych zmian – organizacyjnych, usługowych i wizualnych. Z firmy założonej przez czterech inżynierów staliśmy się zespołem ponad 300 specjalistów. Zaczynaliśmy od pracy dla jednego klienta, a teraz mamy ich ponad czterdziestu. Ostatnie dwa lata to znaczący wzrost naszej organizacji.

Dotychczasowy serwis przestał spełniać nasze oczekiwania, przede wszystkim nie adresując potrzeb biznesowych. Stawiliśmy temu czoła, czego efektem jest uruchomienie nowej strony internetowej. Zapraszamy do poznania wyzwań, które przyświecały wdrożeniu  serwisu.

#1 – lepsza prezentacja oferty

Przebudowa serwisu miała pomóc w przedstawieniu szerszego spektrum oferowanych przez nas rozwiązań oraz doświadczenia naszych ekspertów. Wachlarz usług stale się powiększa. Oprócz wdrażania systemów IT opartych na technologii Salesforce oraz wsparcia klientów w ich rozwoju i utrzymaniu, zajmujemy się także dostarczaniem specjalistów z różnych obszarów działalności. Oferujemy wsparcie developerów i administratorów Salesforce, project i serwis managerów, technical writerów, przygotowujemy analizy biznesowe oraz przeprowadzamy testy manualne i automatyczne.

Strona będzie  rozwijać się razem z firmą, ale już na starcie chcieliśmy pokazać, jak duże mamy doświadczenie oraz ile możemy zaoferować naszym klientom.

 

#2 – łatwa nawigacja

Potrzebą, którą komunikowano nam z wielu stron, było uproszczenie dotychczasowego serwisu oraz ułatwienie korzystania z niego dzięki przejrzystemu, łatwo dostępnemu menu. To ważne, aby gość, który odwiedza naszą stronę, mógł szybko zapoznać się z ofertą, artykułami na blogu czy danymi kontaktowymi. Właśnie w duchu prostoty – dla niektórych nawet ascetyzmu –  przygotowaliśmy nowy serwis. Uznaliśmy, że taka forma będzie najlepiej wspierać to, co najważniejsze, czyli przekaz, który kierujemy do naszych klientów.

 

#3 – odświeżenie logo i nowy design

Mimo że od ostatniego rebrandingu nie minęło zbyt wiele czasu, życie pokazało, że pora na kolejne zmiany. Tym razem wybraliśmy drogę ewolucji, a nie rewolucji i nasze logo przeszło delikatny lifting. Zostawiliśmy dotychczasowy krój czcionek oraz widoczny podział słów, które definiują naszą organizację: craft – rzemiosło oraz aware – świadomy. To połączenie stanowi wyznacznik sposobu, w jaki pracujemy.

Uprościliśmy kolorystykę i od teraz jesteśmy bardziej eko 🙂 Jeśli lubisz kolory nieba, wody, lasu i piasku, to z pewnością pokochasz nasz nowy Corporate Identity, bo właśnie natura była naszą inspiracją. Za zmianą kolorystyki przemawiały również względy funkcjonalne i możliwość  wykorzystania logotypu w różnych formach, miejscach i materiałach promocyjnych.

 

#4 – persony oraz customer journey

Budowę nowej strony rozpoczęliśmy od analizy person, czyli typów klientów, do których docieramy lub chcemy dotrzeć z naszą ofertą. Zidentyfikowaliśmy ich potrzeby, przeanalizowaliśmy zachowania i przygotowaliśmy scenariusze sposobów, dzięki którym klient dociera do potrzebnych mu informacji. To wszystko ma zapewnić jak najlepsze customer journey, czyli ścieżkę, którą podąża użytkownik strony.

 

#5 – rozwój content marketingu

Działania content marketingowe to podstawa dzisiejszego marketingu w internecie. Ale jak przebić się z naszym komunikatem przez ogrom informacji w sieci? Rozwiązanie jest jedno – dostarczać dobrej jakości treści precyzyjnie sprofilowanym odbiorcom, w czasie, w którym właśnie szukają danego typu informacji. Nowa strona www to solidny fundament, na którym możemy budować strategię content marketingową.

 

#6 – większa konwersja

Naszym najważniejszym celem  jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców, którym zapewnimy najlepsze rozwiązania i usługi. Musimy zatem poczynić kilka kroków: dotrzeć do klientów, ściągnąć ich na naszą www, przekonać, że jesteśmy partnerem, któremu warto zaufać i zachęcić do skorzystania z naszych usług. Niby proste, ale jeśli działasz w marketingu internetowym, to wiesz, jak wiele czynników musi zaistnieć po drodze, aby klient zdecydował się na skorzystanie z Twoich usług lub na zakup Twojego produktu.

 

#7 – mobile

Aż 40% użytkowników naszego serwisu korzysta z niego za pomocą urządzeń mobilnych. Trudno się temu dziwić, skoro według raportu Di­gi­tal 2019: Po­land prawie 70% Polaków na co dzień korzysta z internetu mobilnego. Jednym z priorytetów podczas tworzenia nowej strony było więc zadbanie o wygodę użytkowania na urządzeniach mobilnych. Mamy nadzieję, że dostarczyliśmy naszym użytkownikom nie tylko serwis przydatny pod kątem treści, ale również przyjazny w obsłudze, niezależnie od rodzaju urządzenia.

 

#8 – pozycjonowanie

Budowanie strony, która nie jest dostosowana do wymagań SEO, to jak upieczenie ciasta, którego nie można później zjeść. Jeśli chcesz docierać do nowych użytkowników, musisz do nich trafić. Przebić się przez tysiące, jeśli nie miliony treści, które codziennie serwuje nam internet. Zadbanie o słowa kluczowe, odpowiednia prezentacja treści, szybkość ładowania serwisu, linki wewnętrzne oraz zewnętrzne, obecność w social mediach to tylko część elementów, na które należy zwracać uwagę, gdy chce się wypozycjonować serwis. To praca, którą częściowo wykonaliśmy, ale przed nami nieustanna optymalizacja oraz poszukiwanie nowych sposobów dotarcia do klienta.

 

#9 – proof of concept

Na nowej stronie chcieliśmy podkreślić nasze 10-letnie doświadczenie w realizacji projektów IT. Zależało nam, aby dzielić się wiedzą oraz dobrymi praktykami w budowaniu systemów opartych na produktach Salesforce. Zapraszamy do zapoznania się z opisami naszych wdrożeń, które prezentujemy na stronie. Mamy nadzieję, że będzie ich systematycznie przybywać.

 

#10 – stały rozwój

Czy to koniec zmian? Oczywiście, że nie! W obecnym świecie, w którym zmiana jest jedyną stałą rzeczą, klient jest coraz bardziej wymagający, a codziennie do użytku wchodzą kolejne nowinki technologiczne. Nie można się zatrzymać. Trzeba sprawdzać, analizować, optymalizować. I to właśnie mamy zamiar robić. Szukać najnowszych trendów, badać, które z nich pasują do naszego biznesu, naszych klientów i ich potrzeb. Kto stoi w miejscu, ten się cofa, a my stawiamy żagle i ruszamy w kolejną podróż za naszymi klientami.