Typowe bolączki firm, w których funkcjonują działy obsługi klienta, to najczęściej nie dość szybka reakcja na zapytanie, brak jednolitego schematu obsługi, rozproszone dane o historii kontaktu. W efekcie zarówno klienci, jak i konsultanci są sfrustrowani, a cały proces niepotrzebnie wydłużony.
Znamy te problemy, bo wspieraliśmy naszych klientów w uporaniu się z nimi. Wiemy, jak zagwarantować kompleksowy system obsługi. Salesforce Service Cloud daje narzędzia do poznania i zrozumienia klienta oraz szybkiego rozwiązania jego problemów. Umożliwia obsługę wielu popularnych kanałów kontaktu z klientem, takich jak telefon, e-mail, czat czy Facebook Messenger. Zapanowanie nad dużą liczbą zgłoszeń pochodzących z wielu kanałów może stanowić wyzwanie, jednak Service Cloud posiada mechanizm dystrybucji zapytań, zwany Omni-Channelem, który pozwala mu podołać.
To, co jest dziś kluczowe w obsłudze klienta jako beneficjenta marki, to poczucie bycia zaopiekowanym i ważnym. Niezależnie od tego, czy rocznie masz dziesięciu klientów czy dziesięć tysięcy, Salesforce Service Cloud umożliwia realizację tego zadania.
W ciągu ostatnich kilku lat zrealizowaliśmy dziesiątki projektów dla globalnych firm, korzystających z technologii Salesforce, a w ramach programu partnerskiego Salesforce uzyskaliśmy najwyższy na świecie status Specialist II dla usługi wdrożenia Service Cloud, co jest potwierdzeniem naszego ogromnego doświadczenia i wiedzy.
-
Łatwy dostęp do historii zgłoszeń
Dostępność wszystkich danych dotyczących zgłoszeń i komunikacji z klientem, natychmiast i w jednym miejscu, pozwala lepiej zrozumieć jego potrzeby.
-
Kontakt w wielu kanałach (Multichannel)
Uruchom te kanały kontaktu, z których klient najczęściej korzysta: czat internetowy, mail, telefon czy media społecznościowe.
-
Oszczędność czasu konsultantów
Udostępnij Twojemu zespołowi przyjazne narzędzia, a wraz z nimi potrzebne dane i schematy postępowania: skrypty rozmów, szablony odpowiedzi, automatyczne powiadomienia. Pozwolą one na rozwiązanie spraw przy pierwszym kontakcie.
-
Aktualna baza wiedzy online
Ułatwi ona jeszcze szybsze znalezienie odpowiedzi na najczęstsze pytania i pomoże wprowadzić nowych pracowników do zespołu.
-
Podstawowe kanały kontaktu, które obsługuje Serivce Cloud, to: e-mail, czat, formularz www, telefon, wideoczat. Inne kanały można łatwo zintegrować z Service Cloud. U naszych klientów wprowadzaliśmy również takie kanały, jak: SMS, wiadomości z paneli klientów, posty na Facebooku itp.
-
Integracja pomiędzy systemem do obsługi rozmów telefonicznych i Service Cloud polega na aktywnym przekazywaniu danych o połączeniu telefonicznym bezpośrednio do przeglądarki użytkownika, który pracuje na Service Cloud. Service Cloud identyfikuje klienta po numerze telefonu i pokazuje (podnosi) kartę klienta automatycznie po odebraniu połączenia. Service Cloud prezentuje widok 360 stopni klienta oraz umożliwia efektywną pracę z jego sprawami oraz w relacji do jego danych.
-
We wszystkich zagadnieniach z obszaru customer experience (marketing, sprzedaż, serwis) oraz z nim powiązanych. Dodatkowo Salesforce może wspomagać procesy wewnętrzne w organizacjach.
-