Zobacz, jaka jest siła społeczności w budowaniu świadomości marki

Przykłady najbardziej znanych światowych koncernów pokazują, że o sile marki stanowią ludzie wokół niej zgromadzeni. Niezależnie od tego, czy masz niedużą firmę, współpracującą z siecią dystrybutorów, czy też rozbudowane przedsiębiorstwo, posiadające szeroką bazę klientów, możesz stworzyć swoją społeczność.

Jak to osiągnąć? Salesforce Experience Cloud to łatwa w zarządzaniu platforma do organizowania społeczności wokół Twojej firmy. Łączy klientów, partnerów i pracowników bezpośrednio z informacjami i aplikacjami, których szukają. Automatycznie rekomenduje grupy i ekspertów, skupia osoby z podobnymi potrzebami.

Co więcej, Salesforce Experience Cloud pozwala na stworzenie bazy wiedzy, z której w dowolnym momencie mogą korzystać klienci i partnerzy. Będzie to pierwsze miejsce poszukiwania potrzebnych informacji i często ostatnie, co pozwoli na oszczędność czasu pracowników obsługi klienta.

praca na komórce
Korzyści
  • icon_zarzadzanie ryzykie zagrozenia

    Tworzenie własnej społeczności

    Zaangażuj odbiorców w wymianę opinii o produktach i usługach, na forach oraz w grupach dyskusyjnych, zachęć do dzielenia się pomysłami.

  • icon_tworzenie swiadomosci marki

    Budowa świadomości marki

    Aktywni członkowie społeczności będą nie tylko nawzajem się wspierać, staną się także najlepszymi ambasadorami Twojej marki.

  • icon_zarzadzaj-sprzedaza-BIZ

    Łatwa komunikacja w dowolnym momencie

    Salesforce Experience Cloud ułatwia dostęp do informacji, przyspiesza także komunikację między wszystkimi użytkownikami.

  • icon_raportowanie w czasie rzeczywistym

    Wiedza od praktyków w zasięgu ręki

    Korzystaj ze sprawdzonych rozwiązań i wskazówek od użytkowników, którzy na co dzień pracują z produktami Salesforce.

Co zyskujesz dzięki Salesforce Experience Cloud?
0
wzrost poziomu zadowolenia klientów
0
mniej spraw zgłaszanych do działu obsługi
0
więcej użytkowników wchodzących na stronę internetową
0
krótszy czas obsługi spraw zgłaszanych przez klientów

Źródło: „IDC-Salesforce-ROI-White-Paper-2018”

Lidia

Salesforce Sales Director

sales@craftware.pl

Zbuduj swoją społeczność
Masz pytanie? Napisz do nas, pomożemy.
Najczęściej zadawane pytania
  • Tak, służą do tego licencje Partner Community i Customer Community. Są to ograniczone funkcjonalnie licencje, przeznaczone dla dużych wolumenów użytkowników, którzy nie są pracownikami firmy, a powinni mieć dostęp do aplikacji Salesforce. Przy użyciu konfiguratora można przygotować dla tych użytkowników wybrane widoki danych i procesów w Salesforce.

    Typowe przykłady.

    Partner Community: tworzenie potencjalnych klientów przez partnera, wspólne prowadzenie szansy sprzedażowej przez firmę i partnera, obsługa spraw klientów wspólnie z partnerem, śledzenie aktywności partnerów w ramach wspólnych szans sprzedażowych i potencjalnych klientów przy użyciu aplikacji mobilnej, współdzielenie bazy wiedzy z partnerami, grupy i fora do komunikacji zarówno w kontekście danych w systemie, jak i ogólnych dyskusji dotyczących biznesu, raportowanie działań partnerów, inne, typowe dla biznesu procesy, które można zbudować na platformie i udostępnić partnerom.

    Customer Community: tworzenie i komunikacja wokół spraw dla centrum obsługi klienta w firmie, zmiana danych klienta, modyfikacja zgód na przetwarzanie danych i zgód marketingowych, baza wiedzy dla klientów, kontakt z przypisanym opiekunem, grupy dyskusyjne i fora klientów. Inne, typowe dla biznesu procesy, które można zbudować na Platformie i udostępnić klientom, np.: zakup polis lub jednostek uczestnictwa w TFI dla instytucji finansowych, rezerwacje do salonów piękności, sprawdzanie sald konta w telekomunikacji, energetyce, leasingu etc.

  • Salesforce posiada rozwiązania biznesowe służące do wsparcia cyklu życia klienta od marketingu aż po obsługę posprzedażową. Jest zbudowany w oparciu o aplikacje należące do warstwy SaaS (Software as a Service): Marketing Cloud, Sales Cloud, Service Cloud, Demandware. Te z kolei rozwiązania zostały zbudowane na platformie AppCloud, która jest też dostępna dla klientów. Dzięki temu każdy klient może samodzielnie budować swoje własne rozwiązania, jak też rozszerzać rozwiązania Salesforce. AppCloud należy do warstwy PaaS (Platform as a Service). Największym wyróżnikiem AppCloud spośród wielu innych PaaS na rynku jest to, że tworzenie rozwiązań przy jego użyciu jest niezwykle efektywne. Gartner klasyfikuje AppCloud jako lidera w kwadrancie High Productivity PaaS. Budowanie aplikacji przy użyciu AppCloud jest kilka razy szybsze niż przy użyciu tradycyjnych technologii programistycznych. Dla firm, które stają przed wyborem systemu CRM oznacza to, że zaczynając od rozwiązań Salesforce przeznaczonych do obsługi cyklu życia klienta, mogą dokonać cyfrowej transformacji całej firmy i przenieść swój biznes do chmury. Na jednej platformie, bez konieczności integracji, mogą wokół CRM zbudować potrzebne rozwiązania w krótkim czasie – w tygodnie, a nie w miesiące czy lata.