Salesforce World Tour to cykl konferencji, odbywających się regularnie w ciągu roku, w miastach na całym świecie. Stanowią one doskonałą okazję do rozmów i wymiany doświadczeń pomiędzy użytkownikami Platformy, partnerami i przedstawicielami Salesforce.
To także znakomite miejsce do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami. Z tego powodu nie mogło nas zabraknąć na największej imprezie z tego cyklu, która odbyła się 18 grudnia 2019 r. w Nowym Jorku.
Craftware było złotym partnerem tego wydarzenia, co wiązało się z posiadaniem własnego stoiska, na którym zaprezentowaliśmy oferowane przez nas usługi związane z utrzymaniem i rozwojem Salesforce. Mieliśmy również okazję porozmawiać z uczestnikami wydarzenia na temat projektów zrealizowanych przez nas na przestrzeni ostatnich lat. Podczas konferencji reprezentowali nas Lidia Sybicka, Adam Barański oraz Konrad Sikora. Nasz wyjazd był częścią realizowanego projektu Inteligentnego Rozwoju finansowanego z Funduszy Europejskich, o którym więcej przeczytać można tutaj.
Tegoroczna edycja nowojorskiej konferencji odbyła się pod hasłem “Salesforce Customer 360”, a w jej ramach zorganizowano dziesiątki wystąpień, sesji praktycznych czy spotkań networkingowych. Jednym z prelegentów podczas imprezy był Parker Harris, współzałożyciel oraz aktualny CTO w Salesforce.
Udział w tym wydarzeniu był dla nas znakomitą okazją do poszerzenia własnej wiedzy i zdobycia nowych doświadczeń. Na Salesforce World Tour pojawiło się kilkudziesięciu partnerów z całego świata i ponad 2000 odwiedzających. Udział w licznych panelach i wielu prywatnych rozmowach pozwolił nam lepiej zapoznać się z aktualnymi trendami i wyzwaniami na rynku Salesforce. Nie możemy się już doczekać przyszłorocznej edycji oraz udziału w kolejnych, globalnych eventach, jakie mamy planach. 🙂
- Business Systems Analyst
-
Analityk biznesowy z wieloletnim doświadczeniem na wszystkich etapach życia klienta – pracował w marketingu, sprzedaży i customer service, ale najbliżej mu do tego pierwszego. Przez kilka lat prowadził zajęcia praktyczne na studiach podyplomowych Salesforce CRM i Marketing Automation na jednej z warszawskich uczelni.