-
Osób zarządzających organizacjami, które wśród swoich celów mają wysoką jakość procesu sprzedaży i obsługi klienta.
-
Osób zarządzających działami marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, w których pracownicy kontaktują się z klientami poprzez rozmowy telefoniczne lub posiadających call center.
-
Osób zarządzających firmami call center świadczącymi usługi B2B, które współpracują z firmami korzystającymi z systemów CRM.
-
10:00
Na podstawie doświadczeń ze wspołpracy opowiemy o głównych bolączkach i wyzwaniach stojących przed biurami obsługi klienta oraz o tym, jak powinna być zorganizowana ich praca, a także jakie właściwości powinien posiadać system CRM, który zapewni optymalne środowisko ich pracy.
-
10:10
Na podstawie rozwiązań Alfavox oraz Salesforce Service Cloud pokażemy, jak może wyglądać doświadczenie, które klient wyniesie z rozmowy z Twoim pracownikiem, zarówno w trybie połączenia inboundowego, outboundowego, jak i manualnego. Zademostrujemy także możliwości raportowania pracy działu obsługi klienta za pomocą Salesforce.
-
10:40
Nasi prelegenci opiszą korzyści wynikające z wdrożenia opisanych rozwiązań, które przekładają się nie tylko na pracę i wyniki działów obsługi klienta, ale również marketingu i sprzedaży.
-
10:50
Pytania od uczestników webinaru.
-
Specjalista w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu, początkowo związany z branżą hotelarską, następnie z sektorem IT (technologia JAVA i Salesforce). Współpracuje z klientami na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Obecnie zajmuje się sprzedażą platformy Salesforce w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. Skupia się na pozyskiwaniu nowych klientów, dbaniu o odpowiednie wdrożenie rozwiązań oraz budowaniu współpracy opartej na sukcesie klienta. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.
-
Posiada doświadczenie w branży Contact Center jako konsultant, lider, trener oraz kierownik projektów. W Alfavox odpowiedzialny za zarządzanie projektami IT w ramach wdrożeń dla największych klientów w Polsce oraz Europie.
-
Znamy wyzwania contact center i biur obsługi klienta
-
Mówią za nas referencje naszych klientów
-
Wysoka ocena naszych spotkań przez uczestników