Nakręć swój proces sprzedaży – webinar dla branży high-tech

  • Platforma GoToWebinar
  • 12/09/2019
  • 10:00 - 11:00
  • WYDARZENIE BEZPŁATNE

Opis wydarzenia

Działania marketingowe oraz sprawna obsługa klienta to podstawa funkcjonowania każdego biznesu. Niestety, praca na excelach, mailach, notatnikach wprowadza chaos, przez który tracimy potencjalne szanse na zawarcie kontraktu. Brak historii komunikacji z kontrahentem powoduje dublowanie pracy handlowców i irytację ze strony klienta, który za każdym razem musi przedstawiać swoją sytuację. Ten chaos można jednak opanować i podczas webinaru opowiemy w jaki sposób.

Już 12 września zapraszamy Państwa na webinarium skierowane szczególnie do firm z branży High-tech, pracujących projektowo. Pokażemy, w jaki sposób radzić sobie z automatyzacją komunikacji marketingowej B2B, a następnie jak kontynuować kontakt z potencjalnym klientem, aby najszybciej domknąć sprzedaż. Zaprezentujemy również narzędzie do łatwego zarządzania projektami i zarządzania przypisaniami do nich pracowników.

Chcesz poznać lepiej nasze rozwiązania? Przeczytaj czym jest Sales Cloud oraz Pardot.

Dla kogo jest webinar

  • Pracowników działów handlowych którzy chcą zrozumieć w jaki sposób usprawnić kontakt z klientem oraz wspierać swoją pracą wykorzystując nowoczesne narzędzia

  • Specjalistów ds. digital marketingu osób planujących akcje marketingowe, które chcą uzupełnić swoją wiedzę w obszarze nowoczesnych technologii, które pozwolą na automatyzację podejmowanych działań

  • Przedstawicieli działów biznesowych w firmach technologicznych, którzy szukają usprawnień obecnych procesów

Pan wydarzenia

  • 10:00

  • 10:05

    Na własnym przykładzie opowiemy o problemach, z którymi mierzyliśmy się w obszarze sprzedaży i marketingu. Bałagan w komunikacji, praca na excelach i mailach, uciekające szanse sprzedaży – tak pracowaliśmy przed wdrożeniem Salesforce. Obecnie wykorzystując platformę Salesforce w jednym miejscu mamy całą historię kontaktu z klientem oraz możliwość prowadzenia dedykowanych akcji marketingowych.

  • 10:15

    • wysyłaj automatycznie spersonalizowane wiadomości do szerokiej grupy odbiorców
    • twórz złożone kampanie mailowe z dynamicznymi ścieżkami klientów
    • szybko analizuj skuteczność kampanii mailowych

  • 10:25

    • rozpędź sprzedaż dzięki wsparciu technologii
    • zbuduj skuteczny proces sprzedażowy zorientowany na wyniki
    • domykaj sprzedaż szybciej i analizuj skuteczność pracy handlowców

  • 10:40

    • zarządzanie projektami i przypisaniem pracowników do projektów
    • zarządzanie marżowością projektów
    • rozliczanie czasu pracy pracowników

Prelegenci

  • Specjalista w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu, początkowo związany z branżą hotelarską, następnie z sektorem IT (technologia JAVA i Salesforce). Współpracuje z klientami na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Obecnie zajmuje się sprzedażą platformy Salesforce w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. Skupia się na pozyskiwaniu nowych klientów, dbaniu o odpowiednie wdrożenie rozwiązań oraz budowaniu współpracy opartej na sukcesie klienta. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.

  • Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Karierę programisty rozpoczął od pracy przy systemach GIS (Geographical Information Systems). Następnie pracował w technologii JAVA oraz zajmował się rozwojem systemów CRM.