-
Pracowników działów handlowych którzy chcą zrozumieć w jaki sposób usprawnić kontakt z klientem oraz wspierać swoją pracą wykorzystując nowoczesne narzędzia
-
Specjalistów ds. digital marketingu osób planujących akcje marketingowe, które chcą uzupełnić swoją wiedzę w obszarze nowoczesnych technologii, które pozwolą na automatyzację podejmowanych działań
-
Przedstawicieli działów biznesowych w firmach technologicznych, którzy szukają usprawnień obecnych procesów
-
10:00
-
10:05
Na własnym przykładzie opowiemy o problemach, z którymi mierzyliśmy się w obszarze sprzedaży i marketingu. Bałagan w komunikacji, praca na excelach i mailach, uciekające szanse sprzedaży – tak pracowaliśmy przed wdrożeniem Salesforce. Obecnie wykorzystując platformę Salesforce w jednym miejscu mamy całą historię kontaktu z klientem oraz możliwość prowadzenia dedykowanych akcji marketingowych.
-
10:15
- wysyłaj automatycznie spersonalizowane wiadomości do szerokiej grupy odbiorców
- twórz złożone kampanie mailowe z dynamicznymi ścieżkami klientów
- szybko analizuj skuteczność kampanii mailowych
-
10:25
- rozpędź sprzedaż dzięki wsparciu technologii
- zbuduj skuteczny proces sprzedażowy zorientowany na wyniki
- domykaj sprzedaż szybciej i analizuj skuteczność pracy handlowców
-
10:40
- zarządzanie projektami i przypisaniem pracowników do projektów
- zarządzanie marżowością projektów
- rozliczanie czasu pracy pracowników
-
Specjalista w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu, początkowo związany z branżą hotelarską, następnie z sektorem IT (technologia JAVA i Salesforce). Współpracuje z klientami na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Obecnie zajmuje się sprzedażą platformy Salesforce w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. Skupia się na pozyskiwaniu nowych klientów, dbaniu o odpowiednie wdrożenie rozwiązań oraz budowaniu współpracy opartej na sukcesie klienta. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.
-
Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Karierę programisty rozpoczął od pracy przy systemach GIS (Geographical Information Systems). Następnie pracował w technologii JAVA oraz zajmował się rozwojem systemów CRM.