Dostarczaj najlepszych doświadczeń swoim klientom

Dobrze wiemy, jakie są najczęstsze bolączki działów marketingu, niezależnie od branży: generyczne kampanie marketingowe, które ostatecznie nie przynoszą leadów, duże wydatki na marketing, bez świadomości, jakie są z nich zyski, brak znajomości ROI, brak możliwości dostarczenia spersonalizowanych komunikatów do odbiorców i wiele innych. Brzmi znajomo?

Z tego typu bolączkami i wyzwaniami spotykamy się u naszych klientów, znamy je również z autopsji. Narzędzia Salesforce do automatyzacji marketingu pozwalają nie tylko na integrowanie informacji o Twoich klientach ze wszystkimi kampaniami reklamowymi offline i online, ale także na efektywne docieranie do osób, które Twoimi klientami jeszcze nie są.

Twórz automatyczne ścieżki akcji marketingowych, organizuj rozbudowane kampanie przy użyciu takich kanałów, jak e-mail, social media, sms i push, a następnie wyciągaj wnioski na podstawie czytelnych i dostępnych na bieżąco raportów oraz dashboardów.

Korzyści

  • Spersonalizowane kampanie marketingowe

    Zarządzaj danymi, przewiduj zachowania i twórz ścieżki zachowań klienta, a następnie dopasowuj do tego komunikat marketingowy

  • Cenny czas Twoich pracowników

    Automatyzuj akcje marketingowe w taki sposób, aby jak najwięcej czasu pozostawić Twoim pracownikom na kreatywne działania

  • Raportowanie w czasie rzeczywistym

    Monitoruj zwrot z inwestycji swoich kampanii marketingowych i wybieraj tylko efektywne metody dotarcia do klientów

  • Integracja działań marketingowych z CRM

    Połącz ściśle działania marketingowe i sprzedażowe, pracując na jednej platformie

Wysoka skuteczność

0
szybsze tworzenie kampanii marketingowych
0
wzrost zwrotu z inwestycji
0
więcej konwersji
0
wzrost liczby leadów
0
wzrost liczby wizyt na stronie

Źródło: “Voice of the Customer” survey / Confirmit 2016 oraz Salesforce Pardot Customer Relationship Study 2015

Czym różni się Pardot od Marketing Cloud?

Pardot – marketing B2B

  • Osobisty kontakt handlowca z klientem
  • Długi proces zakupowy
  • Kanały komunikacji: e-mail, web
  • Mniejsza baza klientów
  • Branże np. high-tech, logistyka
  • Uprzednia walidacja klientów
  • Low volume, high touch

Marketing Cloud – marketing B2C

  • Kontakt marki z klientem
  • Krótki proces zakupowy
  • Kanały komunikacji: e-mail, mobile, socia media, web
  • Większa baza klientów
  • Branże np. retail, e-commerce, turystyka
  • Brak walidacji klientów
  • High volume, low touch

Najczęściej zadawane pytania

  • Salesforce działa tylko w modelu chmury publicznej. To oznacza, że: wszyscy klienci używają dokładnie takiej samej wersji oprogramowania, aktualizacje są automatyczne – instalowane 3 razy do roku dla wszystkich, społeczność użytkowników Salesforce pomaga sobie w ramach forum, omawiając te same funkcjonalności działające tak samo dla każdego klienta, pakiet darmowych szkoleń Trailhead jest zsynchronizowany z aktualną wersją Salesforce i rozwijany w takim samym cyklu aktualizacji, co cała Platforma.

  • Przede wszystkim zakresem funkcjonalności. Różnice wynikają z faktu, iż Salesforce Marketing Cloud jest bardziej obszernym narzędziem,  zaprojektowanym dla firm działających w obszarze B2C (np. e-commerce, retail), gdzie mamy duży wolumen odbiorców, transakcyjny proces konwersji i sprzedaży. Z kolei Pardot sprawdza się w firmach z obszaru B2B (np. takich jak Craftware), gdzie wolumen klientów jest mniejszy, a proces sprzedaży dłuższy i często prowadzony przez dział sprzedaży.

    Żeby lepiej poznać różnice, zachęcamy do obejrzenia naszego webinaru „Efektywne działania marketingowe z Salesforce„.

  • Dążymy, aby po projekcie wdrożenia klient był jak najbardziej samodzielny, posiadał jednego lub kilku administratorów, którzy będą wewnętrzną linią wsparcia. Często jednak klienci decydują się na dodatkowe wsparcie od nas, aby w trudniejszych przypadkach mieć pod ręką doświadczonego partnera.

Usprawnij swoją kampanię

Masz pytanie? Napisz do nas, z chęcią odpowiemy

Aleksandra Pasek

Product Marketing Manager

sales@craftware.pl