Zamień wyzwania sprzedażowe w sukces Twojej firmy

Tym, czego potrzebuje każdy dział sprzedaży, jest proces. Uporządkowany schemat postępowania z leadem przekazanym z działu marketingu, potencjalnym klientem przychodzącym ze strony www czy też przedstawiania oferty, negocjacji i finalizowania sprzedaży.

Kiedy zostanie to odpowiednio ułożone, można przejść do realnego rozwoju biznesu, szybszego finalizowania kontraktów i lepszego dbania o już posiadanych klientów.

Salesforce Sales Cloud to najwyższej klasy narzędzie CRM umożliwiające sprawne konwertowanie leadów, szybsze zamykanie sprzedaży, a przede wszystkim zrozumienie swojego biznesu.

Dzięki założonym celom i oczekiwaniom zespół sprzedaży wie, na jakich transakcjach powinien się skupić. Niezależnie od tego, czy Twoją strategią rozwoju jest dotarcie do nowych odbiorców, czy też dosprzedaż klientom z istniejącej bazy, nasza Platforma została stworzona, aby sprostać tym wyzwaniom.

Korzyści Sales Cloud

  • Łatwe zarządzanie danymi klientów

    Cała historia kontaktu budowana w CRM. Handlowiec ma do niej dostęp w każdej chwili, nawet offline, z taksówki, w drodze do klienta, z poziomu telefonu

  • Automatyzacja codziennych zadań

    Czas Twój i Twoich pracowników jest cenny: standaryzuj procesy i automatyzuj powtarzalne zadania. Zyskaj czas na kreatywne podejście do klientów

  • Jednakowy proces sprzedaży

    Daj każdemu swojemu potencjalnemu klientowi identyczne doświadczenie procesu zakupu. Jednocześnie ułatwisz pracę swoim handlowcom

  • Kontrola realizacji celów sprzedażowych

    Monitoruj wykonanie planów sprzedażowych w czasie rzeczywistym dzięki łatwo dostępnym raportom i dashboardom

Wysoka skuteczność

0
wzrost efektywności sprzedaży
0
szybsze finalizowanie transakcji
0
szybsza konwersja leadów
0
wzrost produktywności działów sprzedaży

Najczęściej zadawane pytania

  • Sales Cloud to produkt, który pomaga automatyzować procesy sprzedaży B2B. Idealnie nadaje się do prowadzenia skomplikowanych, długotrwałych i wieloetapowych procesów sprzedażowych.

  • Na podstawie naszych doświadczeń jako główną rolę rekomendujemy Product Ownera, osobę odpowiedzialną za wdrożenie po stronie klienta (odpowiedzialność za wymagania biznesowe i techniczne, koordynacja pozostałych osób po stronie klienta, odpowiedzialność za dalsze utrzymanie i rozwój systemu). Ponadto, żeby projekt zakończył się sukcesem, konieczne jest zaangażowanie: sponsora/sponsorów projektu (najczęściej CEO, członkowie zarządu), właścicieli procesów biznesowych, które obejmie CRM, działu IT (architekt znający kompleksowo systemy w firmie, osoby odpowiedzialne za poszczególne systemy, które będą się integrować z CRM). Ważnymi osobami są także ambasadorowie (czyli wybrani końcowi użytkownicy systemu) oraz dostawcy zewnętrzni – IT w przypadku integracji z systemami zewnętrznymi, mogą to być także agencje marketingowe, prowadzące kampanie dla firmy (w przypadku Salesforce Marketing Cloud, Audience Studio, Pardot).

  • To zależy. W przypadku szybkich wdrożeń, które w dużej mierze opierają się o standardowe funkcjonalności Salesforce, czas wdrożenia liczony jest w tygodniach (3-5 tygodni). Przy projektach szytych na miarę, gdzie konieczne jest stworzenie modułów realizujących potrzeby biznesowe spoza rozwiązań domyślnych czy wymagających integracji z innymi systemami, staramy się uruchamiać Salesforce jak najszybciej po kilku miesiącach od rozpoczęcia prac (3-5 miesięcy).

Usprawnij swoją sprzedaż

Masz pytanie? Napisz do nas, z chęcią odpowiemy

Marek Ceglarz

Account Manager

sales@craftware.pl