Zidentyfikuj dzwoniącego klienta w sekundę. Usprawnij swoją obsługę i sprzedaż. – webinar

  • Platforma GoToWebinar
  • 27/09/2019
  • 10:00 - 11:00
  • WYDARZENIE BEZPŁATNE

Opis wydarzenia

W dzisiejszym biznesie kontakt telefoniczny z klientami jest jednym z kluczowych zadań stojących przed działami sprzedaży i obsługi klienta. Gdy rozmowy przebiegają w sposób profesjonalny, znacząco zwiększają szansę na sprzedaż usług lub spełnienie oczekiwań klienta, którego sprawę właśnie rozwiązano.

Wysoki poziom Customer Experience to dziś jedno z kluczowych czynników decydujących o odniesieniu sukcesu. Wykwalifikowani specjaliści to jednak nie wszystko, czego potrzebujesz. Nawet najlepsi sprzedawcy, czy pracownicy działu obsługi klienta, nie będą w stanie efektywnie wykonywać swojej pracy, jeśli za narzędzia posłużą im wysłużony telefon komórkowy, samoprzylepne karteczki i notes.

Długi czas identyfikacji osoby dzwoniącej oraz weryfikacji usług z których korzysta, ciągnące się w nieskończoność poszukiwanie przez konsultanta informacji na temat historii kontaktów, handlowcy zapominający o umówionych oddzwonieniach. To tylko wierzchołek góry lodowej problemów, jakich nastręczają nieadekwatne do wykonywanej pracy narzędzia.

Dołącz do webinaru organizowanego przez Craftware i Alfavox, dowiedz się, w jaki sposób usprawnić pracę działów sprzedaży oraz obsługi klienta, zautomatyzować ich działania, a także poprawić poziom Customer Experience twoich klientów.

Dla kogo jest webinar?

  • Osób zarządzających organizacjami, które wśród swoich celów mają wysoką jakość procesu sprzedaży i obsługi klienta.

  • Osób zarządzających działami marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, w których pracownicy kontaktują się z klientami poprzez rozmowy telefoniczne lub posiadających call center.

  • Osób zarządzających firmami call center świadczącymi usługi B2B, które współpracują z firmami korzystającymi z systemów CRM.

Plan wydarzenia

  • 10:00

    Na podstawie doświadczeń ze wspołpracy opowiemy o głównych bolączkach i wyzwaniach stojących przed biurami obsługi klienta oraz o tym, jak powinna być zorganizowana ich praca, a także jakie właściwości powinien posiadać system CRM, który zapewni optymalne środowisko ich pracy.

  • 10:10

    Na podstawie rozwiązań Alfavox oraz Salesforce Service Cloud pokażemy, jak może wyglądać doświadczenie, które klient wyniesie z rozmowy z Twoim pracownikiem, zarówno w trybie połączenia inboundowego, outboundowego, jak i manualnego. Zademostrujemy także możliwości raportowania pracy działu obsługi klienta za pomocą Salesforce.

  • 10:40

    Nasi prelegenci opiszą korzyści wynikające z wdrożenia opisanych rozwiązań, które przekładają się nie tylko na pracę i wyniki działów obsługi klienta, ale również marketingu i sprzedaży.

  • 10:50

    Pytania od uczestników webinaru.

Prelegenci

  • Specjalista w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu, początkowo związany z branżą hotelarską, następnie z sektorem IT (technologia JAVA i Salesforce). Współpracuje z klientami na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Obecnie zajmuje się sprzedażą platformy Salesforce w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. Skupia się na pozyskiwaniu nowych klientów, dbaniu o odpowiednie wdrożenie rozwiązań oraz budowaniu współpracy opartej na sukcesie klienta. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.

  • Posiada doświadczenie w branży Contact Center jako konsultant, lider, trener oraz kierownik projektów. W Alfavox odpowiedzialny za zarządzanie projektami IT w ramach wdrożeń dla największych klientów w Polsce oraz Europie.

Dlaczego warto nam zaufać

  • Znamy wyzwania contact center i biur obsługi klienta

  • Mówią za nas referencje naszych klientów

  • Wysoka ocena naszych spotkań przez uczestników