Jeśli jeszcze nie słyszeliście, czym są releases Salesforce, spieszę z wyjaśnieniem: trzy razy do roku Salesforce wprowadza zaktualizowane wersje swoich aplikacji, wzbogacone o nowe funkcjonalności oraz ulepszenia elementów, które wymagały poprawy. Zmiany wchodzą na przestrzeni od dwóch do trzech dni (w zależności od instancji) dla wszystkich użytkowników na całym świecie i w żaden sposób nie wpływają one na indywidualnie dopasowane procesy istniejące u klientów.

Przejdźmy do meritum! Jakie zmiany zajdą w najnowszej aktualizacji Salesforce? Przygotowaliśmy subiektywny wybór nowości i poprawek do pobrania poniżej.

Autor
  • Aleksandra Pasek
  • Product Marketing Manager
  • Od 4 lat związana z branżą IT oraz Salesforce. Obecnie zajmuje się rozwojem biznesu, generowaniem leadów, organizowaniem wydarzeń biznesowych i szeroko pojętym marketingiem produktowym. Swoimi działaniami wspiera zespół handlowy Craftware w dotarciu do nowych klientów oraz budowaniu długofalowych relacji. Certyfikowany specjalista Pardot – narzędzia do automatyzacji marketingu B2B Salesforce.