Bieżący rok obfituje w niespodziewane zmiany, trudności w codziennej pracy, funkcjonowanie wielu branż i przedsiębiorstw. Tym bardziej wszyscy z ulgą przyjmujemy rzeczy stałe i niezmienne. Jedną z nich są aktualizacje Salesforce, które pojawiają się trzy razy do roku i w 2020 również – mimo wszystkich ogólnoświatowych zawirowań – zostają po kolei wprowadzone. W połowie października użytkownicy Platformy Salesforce otrzymali paczkę aktualizacji i zmian w narzędziach zawartych w Winter ’21 Release.

Jeśli jeszcze nie słyszeliście, czym są releases Salesforce, spieszę z informacją: trzy razy do roku Salesforce wprowadza zaktualizowane wersje swoich aplikacji, wzbogacone o nowe funkcjonalności oraz ulepszenia elementów, które wymagały poprawy. Zmiany wchodzą tego samego dnia (lub w ciągu dwóch dni) dla wszystkich użytkowników na całym świecie i w żaden sposób nie wpływają one na indywidualnie dopasowane procesy istniejące u klientów.

Jakie zmiany zaszły w ostatniej aktualizacji Salesforce? Poniżej znajdziecie subiektywny wybór najważniejszych nowości i poprawek.

Zmiany ogólne

  • Zostało udoskonalone uwierzytelnianie wielopoziomowe, co wpływa na zwiększone bezpieczeństwo systemu. (czytaj więcej)
  • Zwiększona przejrzystość widoczności pól rekordu bez konieczności wchodzenia w jego detale. (czytaj więcej)
  • Nie można już wyszukiwać plików/rekordów w Koszu, a jedynie filtrować. Ograniczono tę możliwość dla zwiększenia wydajności całego systemu. (czytaj więcej)
  • Zwiększono możliwośc edycji dynamicznych formularzy w wariancie Salesforce Lightning. (czytaj więcej)

dynamic forms

 

Sales Cloud

  • Podczas tworzenia Okazji biznesowej można od razu dodać do niej lokalizcję (terytorium), której dotyczy. (czytaj więcej)
  • Nowa logika tworzenia zamówień. (czytaj więcej)
  • Zwiększono ograniczenia co do wielkości przychodzących i wychodzących z CRM-a wiadomości e-mail. (czytaj więcej)
  • Dodano nowe opcje tworzenia wiadomości e-mail metodą drag&drop. (czytaj więcej)

e-mail builder salesforce

 

Service Cloud

  • Dodano funkcjonalność Service Setup Assistant, który pomaga stworzyć  Lightning Service Console App i jego wszystkie elementy, takie jak użytkowników, kolejki, e-maile, makra etc. (czytaj więcej)
  • Dodano trzy gotowe do użycia Flows: Create Case, Reset Password i Verify Identity. (czytaj więcej)
  • Dodano trzy gotowe do użycia makra: Create Case, Escalate Case, Request More Info. (czytaj więcej)

new macras salesforce

 

Community Cloud

  • Zewnętrzni użytkownicy mogą teraz używać SMSa jako formy uwierzytelniania wielopoziomowego. (czytaj więcej)
  • Dodano możliwość edycji szablonu treści autorespondera, który otrzymują użytkownicy przy zmianie swojego przypisanego adresu e-mail.
    (czytaj więcej)

Kolejnej aktualizacji możemy spodziewać się na wiosnę – z ciekawością wypatrujemy, co Salesforce dla nas przygotuje.

Jeśli chcesz poznać szczegóły najnowszej aktualizacji Salesforce to zapraszamy do zapoznania się z dokumentację techniczną dostawcy.

Autor
  • Aleksandra Pasek
  • Product Marketing Manager
  • Od 3 lat związana z branżą IT oraz Salesforce. Obecnie zajmuje się rozwojem biznesu, generowaniem leadów, organizowaniem wydarzeń biznesowych i szeroko pojętym marketingiem produktowym. Swoimi działaniami wspiera zespół handlowy Craftware w dotarciu do nowych klientów oraz budowaniu długofalowych relacji. Certyfikowany specjalista Pardot – narzędzia do automatyzacji marketingu B2B Salesforce.