Sales Cloud
- Możliwość łatwiejszego prognozowania wyników sprzedaży, bez konieczności wchodzenia w zaawansowane konfiguracje. Handlowcy mogą teraz zobaczyć prognozy dla wszystkich terytoriów.
- Łatwe dodawania i edytowanie kwot przy kwotacjach.
- Możliwość tworzenia atrakcyjniejszych wiadomości e-mail.
- Widok dla managerów pokazujący w jasny sposób zadania osób z ich zespołów oraz realizację tych zadań.
- Powiadomienia mailowe o nowych zadaniach przypisanych do handlowców.
- Łatwe filtrowanie wydarzeń np. umówionych z klientami spotkań, dzięki nowemu widokowi oraz możliwość tworzenia wydarzeń cyklicznych.
- Dla użytkowników z Community license dodano możliwość wysyłania indywidualnych wiadomości email do każdego odbiorcy na liście użytkowników zamiast jednego maila do całej grupy.
Service Cloud
- Nowe zabezpieczenia związane z wrażliwymi danymi klientów oraz szyfrowaniem rozmów z pracownikami działu obsługi.
- Klienci mogą ustalać, modyfikować i anulować umówione z agentami spotkania.
Nowe możliwości wykorzystywania Bazy Wiedzy dla agentów. - Łatwiejsze organizowanie konferencji w narzędziu Chat.
- Możliwość powrócenia do zakończonej już konwersacji, jeśli zostało znalezione rozwiązanie problemu klienta.
- Opcja kontaktowania się z klientami poprzez Apple Business Chat.
- Nowe typy raportów ułatwiających monitorowanie rozwiązywania spraw przez dział obsługi klienta.
Community Cloud
- Nowe funkcjonalności poprawiające użyteczność i funkcjonalność narzędzia: łatwiejsze udostępnianie treści społecznościom, tworzenie materiałów roboczych poza społecznościami oraz przydzielanie częściowych dostępów opartych na rolach.
- Moduł raportowy umożliwia teraz zewnętrznym użytkownikom tworzenie i usuwanie raportów bezpośrednio z ich społeczności.
- Możliwość łatwej i masowej edycji rekordów.
Kolejna porcja usprawnień i nowości w Salesforce już z początkiem zimy! Zachęcamy do trzymania ręki na pulsie i śledzenia naszego bloga.
Wszystkich zainteresowanych szczegółami technicznymi odsyłamy na stronę z dokumentacją Salesforce.
Autor
- Product Marketing Manager
-
Od 4 lat związana z branżą IT oraz Salesforce. Obecnie zajmuje się rozwojem biznesu, generowaniem leadów, organizowaniem wydarzeń biznesowych i szeroko pojętym marketingiem produktowym. Swoimi działaniami wspiera zespół handlowy Craftware w dotarciu do nowych klientów oraz budowaniu długofalowych relacji. Certyfikowany specjalista Pardot – narzędzia do automatyzacji marketingu B2B Salesforce.