Sales Cloud

  • Możliwość łatwiejszego prognozowania wyników sprzedaży, bez konieczności wchodzenia w zaawansowane konfiguracje. Handlowcy mogą teraz zobaczyć prognozy dla wszystkich terytoriów.
  • Łatwe dodawania i edytowanie kwot przy kwotacjach.
  • Możliwość tworzenia atrakcyjniejszych wiadomości e-mail.
  • Widok dla managerów pokazujący w jasny sposób zadania osób z ich zespołów oraz realizację tych zadań.
  • Powiadomienia mailowe o nowych zadaniach przypisanych do handlowców.
  • Łatwe filtrowanie wydarzeń np. umówionych z klientami spotkań, dzięki nowemu widokowi oraz możliwość tworzenia wydarzeń cyklicznych.
  • Dla użytkowników z Community license dodano możliwość wysyłania indywidualnych wiadomości email do każdego odbiorcy na liście użytkowników zamiast jednego maila do całej grupy.

 

Service Cloud

  • Nowe zabezpieczenia związane z wrażliwymi danymi klientów oraz szyfrowaniem rozmów z pracownikami działu obsługi.
  • Klienci mogą ustalać, modyfikować i anulować umówione z agentami spotkania.
    Nowe możliwości wykorzystywania Bazy Wiedzy dla agentów.
  • Łatwiejsze organizowanie konferencji w narzędziu Chat.
  • Możliwość powrócenia do zakończonej już konwersacji, jeśli zostało znalezione rozwiązanie problemu klienta.
  • Opcja kontaktowania się z klientami poprzez Apple Business Chat.
  • Nowe typy raportów ułatwiających monitorowanie rozwiązywania spraw przez dział obsługi klienta.

 

Community Cloud

  • Nowe funkcjonalności poprawiające użyteczność i funkcjonalność narzędzia: łatwiejsze udostępnianie treści społecznościom, tworzenie materiałów roboczych poza społecznościami oraz przydzielanie częściowych dostępów opartych na rolach.
  • Moduł raportowy umożliwia teraz zewnętrznym użytkownikom tworzenie i usuwanie raportów bezpośrednio z ich społeczności.
  • Możliwość łatwej i masowej edycji rekordów.

 

Kolejna porcja usprawnień i nowości w Salesforce już z początkiem zimy! Zachęcamy do trzymania ręki na pulsie i śledzenia naszego bloga.

Wszystkich zainteresowanych szczegółami technicznymi odsyłamy na stronę z dokumentacją Salesforce.

Autor
  • Aleksandra Pasek
  • Product Marketing Manager
  • Od 4 lat związana z branżą IT oraz Salesforce. Obecnie zajmuje się rozwojem biznesu, generowaniem leadów, organizowaniem wydarzeń biznesowych i szeroko pojętym marketingiem produktowym. Swoimi działaniami wspiera zespół handlowy Craftware w dotarciu do nowych klientów oraz budowaniu długofalowych relacji. Certyfikowany specjalista Pardot – narzędzia do automatyzacji marketingu B2B Salesforce.

Podobał Ci się mój artykuł?

Jeśli tak, zapraszam Cię do grona najlepiej poinformowanych czytelników bloga. Dołącz do naszego newslettera, a nie ominą Cię żadne nowości.