Dostarczaj najlepszą jakość obsługi

Typowe bolączki firm, w których funkcjonują działy obsługi klienta, to najczęściej nie dość szybka reakcja na zapytanie kontrahenta, brak jednolitego schematu obsługi, rozproszone dane o historii kontaktu. W efekcie zarówno klienci, jak i konsultanci są sfrustrowani, a cały proces niepotrzebnie wydłużony.

Znamy te problemy, bo wspieraliśmy naszych klientów w uporaniu się z nimi. Salesforce Service Cloud daje narzędzia do poznania i zrozumienia klienta oraz szybkiego rozwiązania jego problemów. Umożliwia obsługę wielu popularnych kanałów kontaktu z klientem, takich jak telefon, e-mail, chat czy Facebook Messenger. Zapanowanie nad dużą liczbą zgłoszeń pochodzących z wielu kanałów może stanowić wyzwanie, jednak Service Cloud posiada mechanizm dystrybucji zapytań, zwany Omni-Channelem, który pozwala mu podołać.

Tym, co jest dziś kluczowe w obsłudze klienta z punktu widzenia beneficjenta marki, to poczucie bycia zaopiekowanym i ważnym. Niezależnie od tego, czy rocznie masz dziesięciu klientów czy dziesięć tysięcy, Salesforce Service Cloud umożliwia realizację tego zadania.

Korzyści

  • Łatwy dostęp do historii zgłoszeń

    Dostępność wszystkich danych dotyczących zgłoszeń i komunikacji z klientem, natychmiast i w jednym miejscu, pozwala lepiej zrozumieć jego potrzeby

  • Kontakt w wielu kanałach (Omni-Channel)

    Uruchom te kanały kontaktu z klientem, z których najczęściej korzysta: czat internetowy, mail, telefon czy media społecznościowe

  • Oszczędność czasu konsultantów

    Udostępnij Twojemu zespołowi przyjazne narzędzia, a wraz z nimi potrzebne dane i schematy postępowania: skrypty rozmów, szablony odpowiedzi, automatyczne powiadomienia. Pozwolą one na rozwiązanie spraw przy pierwszym kontakcie

  • Aktualna baza wiedzy online

    Ułatwi ona jeszcze szybsze znalezienie odpowiedzi na najczęstsze pytania i pomoże wprowadzić nowych pracowników do zespołu

Wysoka skuteczność

0
szybsze rozwiązywanie problemów Twoich klientów
0
większa efektywność pracowników działu obsługi klienta
0
klientów zadowolonych z kontaktu przez online chat
0
więcej spraw załatwionych już przy pierwszym kontakcie z klientem

Najczęściej zadawane pytania

  • Podstawowe kanały kontaktu, które obsługuje Serivce Cloud, to: e-mail, chat, formularz www, telefon, wideochat. Inne kanały można łatwo zintegrować z Service Cloud. U naszych klientów wprowadzaliśmy również takie kanały, jak: SMS, wiadomości z paneli klientów, posty na Facebooku itp.

  • Integracja pomiędzy systemem do obsługi rozmów telefonicznych i Service Cloud polega na aktywnym przekazywaniu danych o połączeniu telefonicznym bezpośrednio do przeglądarki użytkownika, który pracuje na Service Cloud. Service Cloud identyfikuje klienta po numerze telefonu i pokazuje (podnosi) kartę klienta automatycznie po odebraniu połączenia. Service Cloud prezentuje widok 360 stopni klienta oraz umożliwia efektywną pracę z jego sprawami oraz w relacji do jego danych.

  • We wszystkich zagadnieniach z obszaru customer experience (marketing, sprzedaż, serwis) oraz z nim powiązanych. Dodatkowo Salesforce może wspomagać procesy wewnętrzne w organizacjach.

Popraw obsługę Twoich klientów

Masz pytanie? Napisz do nas, z chęcią odpowiemy

Piotr Lempkowski

Sales Manager

sales@craftware.pl