Dlaczego Sales Cloud

Salesforce Sales Cloud to światowej klasy narzędzie CRM umożliwiające sprawne konwertowanie leadów, szybsze zamykanie sprzedaży, a przede wszystkim lepsze rozumienie swojego biznesu.

Sales Cloud to przede wszystkim:

  • sprawne zarządzanie kontaktami poprzez dostęp do danych o kliencie w jednym miejscu;
  • lepsze prognozowanie przychodów, dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI);
  • lepsze mierzenie wydajności pracy handlowców, poprzez łatwy dostęp do wyników sprzedażowych zespołu;
  • sprawne zarządzanie cyklem sprzedaży dzięki uporządkowanemu procesowi pracy z leadem;
  • dostęp do danych o kliencie w czasie rzeczywistym (potrzebny jedynie dostęp do Internetu). Z systemu można korzystać zarówno w wersji desktop jak i mobile app;
  • lepsze wyniki finansowe, dzięki koncentracji na klientach, którzy faktycznie są zainteresowani produktem bądź usługą.

 

 

Sprzedawaj więcej dzięki danym w CRM
Sprawdź możliwości Sales Cloud
Korzyści Sales Cloud
  • icon_latwe-zarzadzanie-danymi-klientow-1

    Łatwe zarządzanie danymi klientów

    Cała historia kontaktu budowana w CRM. Handlowiec ma do niej dostęp w każdej chwili, nawet offline, z taksówki, w drodze do klienta, z poziomu telefonu.

  • icon-automatyzacja-codziennych-zadań

    Automatyzacja codziennych zadań

    Czas Twój i Twoich pracowników jest cenny: standaryzuj procesy i automatyzuj powtarzalne zadania. Zyskaj czas na kreatywne podejście do klientów.

  • icon_uwspolniony proces sprzedazy

    Jednakowy proces sprzedaży

    Daj każdemu swojemu potencjalnemu klientowi identyczne doświadczenie procesu zakupu. Jednocześnie ułatwisz pracę swoim handlowcom.

  • icon_realizacja-celow-biznesowych

    Kontrola realizacji celów sprzedażowych

    Monitoruj wykonanie planów sprzedażowych w czasie rzeczywistym dzięki łatwo dostępnym raportom i dashboardom.

Navigator_Product_Specialist_Badge_Sales Cloud_
Nasze doświadczenie

W ciągu ostatnich kilku lat zrealizowaliśmy dziesiątki projektów dla globalnych firm, korzystających z technologii Salesforce, a w ramach programu partnerskiego Salesforce uzyskaliśmy najwyższy na świecie status Specialist II dla usługi wdrożenia Sales Cloud, co jest potwierdzeniem naszego ogromnego doświadczenia i wiedzy.

Sprzedawaj więcej dzięki danym w CRM
Sprawdź możliwości Sales Cloud
Case study
1/3
  • Wdrożenie Salesforce w dużej firmie farmaceutycznej

    • Ułatwiono dostęp do materiałów marketingowych, znajdujących się w różnych miejscach.
    • Poprawiono współpracę zespołów, pracujących nad jednym produktem bądź kampanią marketingową.
    • Zwiększono poziom kooperacji pomiędzy osobami zajmującymi się marketingiem.
    • Ułatwiono onboarding nowych pracowników.
    • Stworzono repozytorium danych i dokumentów produktowych oraz projektowych.
    PRZECZYTAJ CASE STUDY
  • Co zyskało Generali Polska dzięki wdrożeniu Salesforce?

    • Wzrost efektywności pracy managerów sprzedaży o 30%.
    • Skonsolidowane informacje o wynikach i planowanych działaniach aktualizowane co 30 minut.
    • Dostęp do informacji o wynikach sprzedażowych z dowolnego urządzenia.
    • Planowanie wizyt w placówkach partnerskich w oparciu o bieżące raporty sprzedażowe.
    • Odejście od pracy na arkuszach Excel.
    PRZECZYTAJ CASE STUDY
  • Wdrożenie Salesforce Partner Community w Grecos Holiday

    Firma Grecos Holiday to polski touroperator specjalizujący się w organizacji wyjazdów czarterowych do Grecji. Zatrudnia ponad 100 pracowników w Polsce i dwukrotnie więcej w Grecji. Firma istnieje od 2006 roku i od tamtej pory zorganizowała wymarzone wakacje dla ok. 900 tysięcy turystów. Obecnie oferuje 20 greckich destynacji, obejmując siatką wylotów cały kraj.

    W ramach swoich obowiązków rezydenci (pracownicy oddelegowani przez organizatora do pracy za granicą) biura Grecos Holiday, współpracowali w Grecji z grupą około 70 osób i mikroprzedsiębiorstw. Korzystali przy tym z różnych narzędzi i systemów, które ze sobą nie współpracowały. Rodziło to wiele wyzwań, przede wszystkim organizacyjnych, co stanowiło przeszkodę dla dalszego rozwoju firmy.

    PRZECZYTAJ CASE STUDY
Chcesz usprawnić swoją sprzedaż?
Napisz do nas, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h.
Natalia Wantuch

Senior Account Manager

sales@craftware.pl