Dlaczego Sales Cloud

Salesforce Sales Cloud to światowej klasy narzędzie CRM umożliwiające sprawne konwertowanie leadów, szybsze zamykanie sprzedaży, a przede wszystkim lepsze rozumienie swojego biznesu.

Sales Cloud to przede wszystkim:

  • sprawne zarządzanie kontaktami poprzez dostęp do danych o kliencie w jednym miejscu;
  • lepsze prognozowanie przychodów, dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI);
  • lepsze mierzenie wydajności pracy handlowców, poprzez łatwy dostęp do wyników sprzedażowych zespołu;
  • sprawne zarządzanie cyklem sprzedaży dzięki uporządkowanemu procesowi pracy z leadem;
  • dostęp do danych o kliencie w czasie rzeczywistym (potrzebny jedynie dostęp do Internetu). Z systemu można korzystać zarówno w wersji desktop jak i mobile app;
  • lepsze wyniki finansowe, dzięki koncentracji na klientach, którzy faktycznie są zainteresowani produktem bądź usługą.

 

 

Sprzedawaj więcej dzięki danym w CRM
Sprawdź możliwości Sales Cloud
Korzyści Sales Cloud
  • icon_latwe-zarzadzanie-danymi-klientow-1

    Łatwe zarządzanie danymi klientów

    Cała historia kontaktu budowana w CRM. Handlowiec ma do niej dostęp w każdej chwili, nawet offline, z taksówki, w drodze do klienta, z poziomu telefonu.

  • icon-automatyzacja-codziennych-zadań

    Automatyzacja codziennych zadań

    Czas Twój i Twoich pracowników jest cenny: standaryzuj procesy i automatyzuj powtarzalne zadania. Zyskaj czas na kreatywne podejście do klientów.

  • icon_uwspolniony proces sprzedazy

    Jednakowy proces sprzedaży

    Daj każdemu swojemu potencjalnemu klientowi identyczne doświadczenie procesu zakupu. Jednocześnie ułatwisz pracę swoim handlowcom.

  • icon_realizacja-celow-biznesowych

    Kontrola realizacji celów sprzedażowych

    Monitoruj wykonanie planów sprzedażowych w czasie rzeczywistym dzięki łatwo dostępnym raportom i dashboardom.

Navigator_Product_Specialist_Badge_Sales Cloud_
Nasze doświadczenie

W ciągu ostatnich kilku lat zrealizowaliśmy dziesiątki projektów dla globalnych firm, korzystających z technologii Salesforce, a w ramach programu partnerskiego Salesforce uzyskaliśmy najwyższy na świecie status Specialist II dla usługi wdrożenia Sales Cloud, co jest potwierdzeniem naszego ogromnego doświadczenia i wiedzy.

Sprzedawaj więcej dzięki danym w CRM
Sprawdź możliwości Sales Cloud
Case study
1/3
  • Wdrożenie Salesforce w dużej firmie farmaceutycznej

    • Ułatwiono dostęp do materiałów marketingowych, znajdujących się w różnych miejscach.
    • Poprawiono współpracę zespołów, pracujących nad jednym produktem bądź kampanią marketingową.
    • Zwiększono poziom kooperacji pomiędzy osobami zajmującymi się marketingiem.
    • Ułatwiono onboarding nowych pracowników.
    • Stworzono repozytorium danych i dokumentów produktowych oraz projektowych.
    PRZECZYTAJ CASE STUDY
  • Co zyskało Generali Polska dzięki wdrożeniu Salesforce?

    • Wzrost efektywności pracy managerów sprzedaży o 30%.
    • Skonsolidowane informacje o wynikach i planowanych działaniach aktualizowane co 30 minut.
    • Dostęp do informacji o wynikach sprzedażowych z dowolnego urządzenia.
    • Planowanie wizyt w placówkach partnerskich w oparciu o bieżące raporty sprzedażowe.
    • Odejście od pracy na arkuszach Excel.
    PRZECZYTAJ CASE STUDY
  • Wdrożenie Salesforce Partner Community w Grecos Holiday

    Firma Grecos Holiday to polski touroperator specjalizujący się w organizacji wyjazdów czarterowych do Grecji. Zatrudnia ponad 100 pracowników w Polsce i dwukrotnie więcej w Grecji. Firma istnieje od 2006 roku i od tamtej pory zorganizowała wymarzone wakacje dla ok. 900 tysięcy turystów. Obecnie oferuje 20 greckich destynacji, obejmując siatką wylotów cały kraj.

    W ramach swoich obowiązków rezydenci (pracownicy oddelegowani przez organizatora do pracy za granicą) biura Grecos Holiday, współpracowali w Grecji z grupą około 70 osób i mikroprzedsiębiorstw. Korzystali przy tym z różnych narzędzi i systemów, które ze sobą nie współpracowały. Rodziło to wiele wyzwań, przede wszystkim organizacyjnych, co stanowiło przeszkodę dla dalszego rozwoju firmy.

    PRZECZYTAJ CASE STUDY
Natalia Wantuch

Senior Account Manager

sales@craftware.pl 

Chcesz usprawnić swoją sprzedaż?
Napisz do nas, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h.