
Salesforce Sales Cloud to światowej klasy narzędzie CRM umożliwiające sprawne konwertowanie leadów, szybsze zamykanie sprzedaży, a przede wszystkim lepsze rozumienie swojego biznesu.
Sales Cloud to przede wszystkim:
- sprawne zarządzanie kontaktami poprzez dostęp do danych o kliencie w jednym miejscu;
- lepsze prognozowanie przychodów, dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI);
- lepsze mierzenie wydajności pracy handlowców, poprzez łatwy dostęp do wyników sprzedażowych zespołu;
- sprawne zarządzanie cyklem sprzedaży dzięki uporządkowanemu procesowi pracy z leadem;
- dostęp do danych o kliencie w czasie rzeczywistym (potrzebny jedynie dostęp do Internetu). Z systemu można korzystać zarówno w wersji desktop jak i mobile app;
- lepsze wyniki finansowe, dzięki koncentracji na klientach, którzy faktycznie są zainteresowani produktem bądź usługą.
-
Łatwe zarządzanie danymi klientów
Cała historia kontaktu budowana w CRM. Handlowiec ma do niej dostęp w każdej chwili, nawet offline, z taksówki, w drodze do klienta, z poziomu telefonu.
-
Automatyzacja codziennych zadań
Czas Twój i Twoich pracowników jest cenny: standaryzuj procesy i automatyzuj powtarzalne zadania. Zyskaj czas na kreatywne podejście do klientów.
-
Jednakowy proces sprzedaży
Daj każdemu swojemu potencjalnemu klientowi identyczne doświadczenie procesu zakupu. Jednocześnie ułatwisz pracę swoim handlowcom.
-
Kontrola realizacji celów sprzedażowych
Monitoruj wykonanie planów sprzedażowych w czasie rzeczywistym dzięki łatwo dostępnym raportom i dashboardom.

W ciągu ostatnich kilku lat zrealizowaliśmy dziesiątki projektów dla globalnych firm, korzystających z technologii Salesforce, a w ramach programu partnerskiego Salesforce uzyskaliśmy najwyższy na świecie status Specialist II dla usługi wdrożenia Sales Cloud, co jest potwierdzeniem naszego ogromnego doświadczenia i wiedzy.
-
PRZECZYTAJ CASE STUDY
Wdrożenie Salesforce w dużej firmie farmaceutycznej
- Ułatwiono dostęp do materiałów marketingowych, znajdujących się w różnych miejscach.
- Poprawiono współpracę zespołów, pracujących nad jednym produktem bądź kampanią marketingową.
- Zwiększono poziom kooperacji pomiędzy osobami zajmującymi się marketingiem.
- Ułatwiono onboarding nowych pracowników.
- Stworzono repozytorium danych i dokumentów produktowych oraz projektowych.
-
PRZECZYTAJ CASE STUDY
Co zyskało Generali Polska dzięki wdrożeniu Salesforce?
- Wzrost efektywności pracy managerów sprzedaży o 30%.
- Skonsolidowane informacje o wynikach i planowanych działaniach aktualizowane co 30 minut.
- Dostęp do informacji o wynikach sprzedażowych z dowolnego urządzenia.
- Planowanie wizyt w placówkach partnerskich w oparciu o bieżące raporty sprzedażowe.
- Odejście od pracy na arkuszach Excel.
-
PRZECZYTAJ CASE STUDY
Wdrożenie Salesforce Partner Community w Grecos Holiday
Firma Grecos Holiday to polski touroperator specjalizujący się w organizacji wyjazdów czarterowych do Grecji. Zatrudnia ponad 100 pracowników w Polsce i dwukrotnie więcej w Grecji. Firma istnieje od 2006 roku i od tamtej pory zorganizowała wymarzone wakacje dla ok. 900 tysięcy turystów. Obecnie oferuje 20 greckich destynacji, obejmując siatką wylotów cały kraj.
W ramach swoich obowiązków rezydenci (pracownicy oddelegowani przez organizatora do pracy za granicą) biura Grecos Holiday, współpracowali w Grecji z grupą około 70 osób i mikroprzedsiębiorstw. Korzystali przy tym z różnych narzędzi i systemów, które ze sobą nie współpracowały. Rodziło to wiele wyzwań, przede wszystkim organizacyjnych, co stanowiło przeszkodę dla dalszego rozwoju firmy.