Zmiany ogólne
- Zostało udoskonalone uwierzytelnianie wielopoziomowe, co wpływa na zwiększone bezpieczeństwo systemu. (czytaj więcej)
- Zwiększona przejrzystość widoczności pól rekordu bez konieczności wchodzenia w jego detale. (czytaj więcej)
- Nie można już wyszukiwać plików/rekordów w Koszu, a jedynie filtrować. Ograniczono tę możliwość dla zwiększenia wydajności całego systemu. (czytaj więcej)
- Zwiększono możliwośc edycji dynamicznych formularzy w wariancie Salesforce Lightning. (czytaj więcej)
Sales Cloud
- Podczas tworzenia Okazji biznesowej można od razu dodać do niej lokalizcję (terytorium), której dotyczy. (czytaj więcej)
- Nowa logika tworzenia zamówień. (czytaj więcej)
- Zwiększono ograniczenia co do wielkości przychodzących i wychodzących z CRM-a wiadomości e-mail. (czytaj więcej)
- Dodano nowe opcje tworzenia wiadomości e-mail metodą drag&drop. (czytaj więcej)
Service Cloud
- Dodano funkcjonalność Service Setup Assistant, który pomaga stworzyć Lightning Service Console App i jego wszystkie elementy, takie jak użytkowników, kolejki, e-maile, makra etc. (czytaj więcej)
- Dodano trzy gotowe do użycia Flows: Create Case, Reset Password i Verify Identity. (czytaj więcej)
- Dodano trzy gotowe do użycia makra: Create Case, Escalate Case, Request More Info. (czytaj więcej)
Community Cloud
- Zewnętrzni użytkownicy mogą teraz używać SMSa jako formy uwierzytelniania wielopoziomowego. (czytaj więcej)
- Dodano możliwość edycji szablonu treści autorespondera, który otrzymują użytkownicy przy zmianie swojego przypisanego adresu e-mail.
(czytaj więcej)
Kolejnej aktualizacji możemy spodziewać się na wiosnę – z ciekawością wypatrujemy, co Salesforce dla nas przygotuje.
Jeśli chcesz poznać szczegóły najnowszej aktualizacji Salesforce to zapraszamy do zapoznania się z dokumentację techniczną dostawcy.
Autor
- Product Marketing Manager
-
Od 4 lat związana z branżą IT oraz Salesforce. Obecnie zajmuje się rozwojem biznesu, generowaniem leadów, organizowaniem wydarzeń biznesowych i szeroko pojętym marketingiem produktowym. Swoimi działaniami wspiera zespół handlowy Craftware w dotarciu do nowych klientów oraz budowaniu długofalowych relacji. Certyfikowany specjalista Pardot – narzędzia do automatyzacji marketingu B2B Salesforce.