człowiek siedzący przy komputerze
Powierz Salesforce najlepszym ekspertom

Czy Twój projekt oparty na Salesforce został zamknięty, a rozwiązanie jest już wdrożone? Faza hypercare została zakończona, ale Ty nie wiesz co dalej? Czujesz, że produkt powinien być cały czas rozwijany, aby był w zgodzie ze zmieniającymi się procesami biznesowymi i utrzymał wysoki poziom satysfakcji użytkowników? Chcesz, aby wszystkie problemy były sprawnie rozwiązywane, a użytkownicy wiedzieli, gdzie mogą zgłaszać wymagania co do rozwoju produktu?

Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania, to powinieneś powierzyć swoje instancje Salesforce profesjonalistom! W ramach usługi Managed Service zadbamy o ich utrzymanie i rozwój. Zapewnimy bieżące wsparcie techniczne i zaproponujemy usprawnienia. Sprawimy, że zawsze będziesz korzystać z najlepszych dostępnych rozwiązań.

Korzyści
  • icon_zarzadzanie ryzykie zagrozenia

    Uzyskaj ciągłość opieki nad systemem

    Zapewnij aplikacji ciągłą opiekę w postaci przypisanego do niej dedykowanego zespołu.

  • icon_zarzadzaj-sprzedaza-BIZ

    Odpowiadaj na potrzeby organizacji

    Dostarczaj odpowiednie rozwiązania, zgodne ze zmieniającymi się wymaganiami biznesu.

  • icon_zwieksza jakosc oprogramowania

    Zwiększ zadowolenie odbiorców

    Reaguj na zgłoszenia użytkowników i eliminuj dostrzegane przez nich problemy systemowe.

  • icon-dedykowany-zespol

    Zyskaj wiedzę profesjonalistów

    Skorzystaj z usług specjalistycznego zespołu, składającego się z analityków, developerów i testerów.

Managed Service na ciemno niebieskim tle
Dlaczego my?
  • icon-doswiadczeni-eksperci

    Wykwalifikowani eksperci

    Oferujemy wsparcie certyfikowanych specjalistów z doświadczeniem w opiece nad różnymi systemami

  • icon-platynowy-partner

    Platynowy partner Salesforce

    Posiadamy najwyższy status partnerski, co jest odzwierciedleniem naszej wiedzy i doświadczenia.

  • icon_dostep-do-wiedzy

    Chętnie dzielimy się naszą wiedzą

    Nasi specjaliści chętnie wesprą Cię doświadczeniem i dobrymi praktykami rekomendowanymi przez Salesforce.

  • icon_mierzenie efektywnosci obslugi

    Efektywność mierzona w oparciu o KPI i SLA

    Stale kontrolujemy jakość dostarczanych usług i cyklicznie weryfikujemy wykonanie założonych celów.

Najczęściej zadawane pytania
  • Dążymy do tego, aby po wdrożeniu klient był jak najbardziej samodzielny i posiadał jednego lub kilku administratorów, którzy będą wewnętrzną linią wsparcia. Często jednak firmy decydują się na dodatkowe wsparcie od nas, aby w trudniejszych sytuacjach mieć pod ręką doświadczonego partnera.

  • Na podstawie naszych doświadczeń jako główną rolę rekomendujemy Product Ownera, osobę odpowiedzialną za wdrożenie po stronie klienta (odpowiedzialność za wymagania biznesowe i techniczne, koordynacja pozostałych osób po stronie klienta, odpowiedzialność za dalsze utrzymanie i rozwój systemu). Ponadto, żeby projekt zakończył się sukcesem, konieczne jest zaangażowanie: sponsora/sponsorów projektu (najczęściej CEO, członkowie zarządu), właścicieli procesów biznesowych, które obejmie CRM oraz działu IT (architekt znający kompleksowo systemy w firmie, osoby odpowiedzialne za poszczególne systemy, które będą się integrować z CRM). Ważnymi osobami są także ambasadorowie (czyli wybrani końcowi użytkownicy systemu) i dostawcy zewnętrzni. W przypadku integracji z systemami zewnętrznymi mogą to być także agencje marketingowe prowadzące kampanie dla firmy (w przypadku Salesforce Marketing Cloud, Audience Studio, Pardot).

  • Salesforce udostępnia możliwość integracji z dowolnym systemem, czy to w chmurze, czy w środowisku klienta. Może zarówno sam aktywnie odwoływać się do innych systemów (wołać API), jak też być wołanym przez inne systemy.

    Ponadto Salesforce posiada narzędzie służące do integracji – MuleSoft, które wspiera wszystkie dostępne na Platformie sposoby integracji.

Masz więcej pytań?
Skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy.
Sławomir Patrzałek

Senior Account Manager

sales@craftware.pl