Trzy perspektywy. Zmiany w sprzedaży B2B i B2B2C – webinar
  • GoToWebinar
  • 18/06/2020
  • 10:00-11:00
  • WYDARZENIE BEZPŁATNE

Opis wydarzenia

Proces zakupowy to spektakl, w którym występuje trzech pierwszoplanowowych aktorów – handlowiec, jego firma i klient. Każdy z nich posiada unikalną perspektywę i inaczej postrzega następujące zmiany. Handlowiec liczy na to, że otrzyma narzędzia i procesy, które odciążą go w kwestiach administracyjnych i pozwolą mu skupić się na sprzedaży. Firma szuka sposobu, by efektywnie zarządzać sprzedażą i zwiększać przychody firmy. Klient zaś oczekuje podobnych doświadczeń, jak podczas prywatnych zakupów, gdzie po kilku kliknięciach potrzebny mu przedmiot ląduje w koszyku, a nazajutrz odbiera go od kuriera.

Co zatem zrobić, aby nadążyć za zmieniającymi się trendami w obszarze B2B i pogodzić oczekiwania wszystkich stron? Jak dopasować proces sprzedażowy w organizacji do potrzeb klientów? W jaki sposób zbudować skuteczne kanały sprzedaży on-line? Podczas webinaru omówimy wyzwania stojące przed branżą B2B i B2B2C, takie jak:

  • dostosowanie do nowego procesu sprzedaży, który jest długi, złożony i w który zaangażowanych jest wiele osób,
  • oczekiwanie przez klienta spersonalizowanego doświadczenia zakupowego i dopasowanej do niego oferty,
  • zmiana roli sprzedawcy – przyjęcie roli konsultanta i partnera, nie tylko przedstawiciela handlowego,
  • zbudowanie samodzielności klientów w dokonywaniu zakupów przy minimalnym zaangażowaniu handlowców.

O tym jak dostosować swój biznes do nowych realiów i nie zagubić się w świecie technologii porozmawiamy z naszym gościem, Arkadiuszem Chludzińskim.

O czym opowiemy?
Ekspert webinaru

Arkadiusz Chludziński

Konsultant i trener sprzedaży

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Sam o sobie: Jestem absolutnym wyznawcą metodyki Sandlera. W sprzedaży kieruję się zasadą: wyróżnij się albo zgiń. Okrzyknięto mnie naczelnym pogromcą bezrefleksyjnego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Podczas procesów doradczych, które prowadzę, daję z siebie 100%, jeżeli widzę pełne zaangażowanie po stronie osób, z którymi pracuję. Nie każdy lubi ze mną pracować, bo albo pracuję na serio albo wcale. Jestem sprzedawcą nawróconym na marketing.

Arkadiusz Chludzinski
Kto skorzysta z uczestnictwa w webinarze?
  • icon-webinar-niebieski

    Osoby zarządzające firmami, które posiadają sieć partnerów kupujących produkty online.

  • icon-webinar-zolty

    Dyrektorzy i managerowie sprzedaży, którzy chcą zwiększyć wyniki sprzedaży online.

  • icon-webinar-zielony

    Przedsiębiorcy, którzy dostarczają produkty w modelu B2B lub B2B2C

Agenda
    • opis zmian zachodzących na rynku B2B,
    • digitalizacja procesu sprzedaży,
    • przeniesienie doświadczeń klienta z rynku B2C,
    • ewolucja roli sprzedawcy.

    • jaki powinien być nowoczesny i skuteczny handlowiec?
    • jak dotrzymać tempa konkurencji za pomocą zmiany doświadczenia klientów i narzędzi podobnych do tych, stosowanych w B2C?

    • Skutki zaniechania wdrożenia niezbędnych zmian.

Prelegenci
  • Konsultant biznesowy CRM oraz manager zespołu sprzedaży i marketingu. Wykorzystuje własne doświadczenia w rozmowach z klientami i zawsze podchodzi do zagadnień strategicznie i w taki sposób, aby klient inwestował w rozwiązania, które wniosą realną wartość. Pasjonatka nowych technologii, których zastosowanie w biznesie doceniają użytkownicy różnego szczebla i których wartość w sposób mierzalny można ewaluować.

  • Jest konsultantem sprzedaży i trenerem Sandler Training Polska, a także uznanym prelegentem eventów i webinarów oraz autorem wielu publikacji związanych z tematyką rozwoju biznesu. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator) oraz PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team). Łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Ukończył studia magisterskie Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja Zarządzanie Sprzedażą).

Trzy perspektywy. Zmiany w sprzedaży B2B i B2B2C

Dowiedz się jak dostosować swój biznes do nowych realiów i nie zagubić się w świecie technologii.

Dlaczego warto?
  • icon_doswiadczeni eksperci

    Doświadczeni eksperci

    Webinar poprowadzą specjaliści z bogatym i zróżnicowanym doświadczeniem w sprzedaży

  • icon_zwieksza jakosc oprogramowania

    Prezentacja platformy

    W trakcie webinaru zademonstrujemy jak działa rzeczywista platforma eCommerce dla B2B

  • icon-doswiadczenie-projektowe

    Dodatkowe materiały

    Po zakończeniu webinaru podzielimy się z uczestnikami dodatkowymi materiałami tematycznymi

  • icon_tworzenie wlasnej społeczności

    Interaktywna formuła

    Opracowany przez nas format webinaru pozwala na aktywny udział i poznanie opinii innych uczestników

Nasi klienci
  • allegro logo
  • Generali logo
  • Roche logo
  • PayU logo
  • Orange logo
  • logo home&you
  • logo ICAN
  • Alior Bank Leasing logo
  • AZA Group logo
  • Urtica logo
  • sodexo-logo
  • Jean Louis David logo
  • Flotman logo
  • SpodMed logo
  • Grecos logo
  • pharmaLink logo
  • eRecruiter logo
  • INVISR logo
  • IMI Hydronic Engineering logo
  • Head Channel logo