Arkadiusz Chludziński
Konsultant i trener sprzedaży
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Sam o sobie: Jestem absolutnym wyznawcą metodyki Sandlera. W sprzedaży kieruję się zasadą: wyróżnij się albo zgiń. Okrzyknięto mnie naczelnym pogromcą bezrefleksyjnego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Podczas procesów doradczych, które prowadzę, daję z siebie 100%, jeżeli widzę pełne zaangażowanie po stronie osób, z którymi pracuję. Nie każdy lubi ze mną pracować, bo albo pracuję na serio albo wcale. Jestem sprzedawcą nawróconym na marketing.
-
Osoby zarządzające firmami, które posiadają sieć partnerów kupujących produkty online.
-
Dyrektorzy i managerowie sprzedaży, którzy chcą zwiększyć wyniki sprzedaży online.
-
Przedsiębiorcy, którzy dostarczają produkty w modelu B2B lub B2B2C
-
-
- opis zmian zachodzących na rynku B2B,
- digitalizacja procesu sprzedaży,
- przeniesienie doświadczeń klienta z rynku B2C,
- ewolucja roli sprzedawcy.
-
- jaki powinien być nowoczesny i skuteczny handlowiec?
- jak dotrzymać tempa konkurencji za pomocą zmiany doświadczenia klientów i narzędzi podobnych do tych, stosowanych w B2C?
-
- Skutki zaniechania wdrożenia niezbędnych zmian.
-
-
Konsultant biznesowy CRM oraz manager zespołu sprzedaży i marketingu. Wykorzystuje własne doświadczenia w rozmowach z klientami i zawsze podchodzi do zagadnień strategicznie i w taki sposób, aby klient inwestował w rozwiązania, które wniosą realną wartość. Pasjonatka nowych technologii, których zastosowanie w biznesie doceniają użytkownicy różnego szczebla i których wartość w sposób mierzalny można ewaluować.
-
Jest konsultantem sprzedaży i trenerem Sandler Training Polska, a także uznanym prelegentem eventów i webinarów oraz autorem wielu publikacji związanych z tematyką rozwoju biznesu. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator) oraz PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team). Łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Ukończył studia magisterskie Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja Zarządzanie Sprzedażą).
-
Doświadczeni eksperci
Webinar poprowadzą specjaliści z bogatym i zróżnicowanym doświadczeniem w sprzedaży
-
Prezentacja platformy
W trakcie webinaru zademonstrujemy jak działa rzeczywista platforma eCommerce dla B2B
-
Dodatkowe materiały
Po zakończeniu webinaru podzielimy się z uczestnikami dodatkowymi materiałami tematycznymi
-
Interaktywna formuła
Opracowany przez nas format webinaru pozwala na aktywny udział i poznanie opinii innych uczestników