Partnerem wydarzenia jest jeden z naszych klientów – firma BBK, właściciel znanej marki home&you. Firma działa zarówno offline jak online, oferując swoim klientom wyposażenie wnętrz – dekoracje i dodatki do domu i biura.
Home&you to marka stale podążająca za światowymi trendami wnętrzarskimi oferująca przedmioty wysokiej jakości w przystępnej cenie. Home&you to miejsce dla tych, którzy cenią piękno i modę w swoim domu.
-
Osób zarządzających organizacjami, które wśród swoich celów mają wysoką jakość obsługi klienta.
-
Dyrektorów działów obsługi klienta, którzy chcą nauczyć się jak zdigitalizować pracę zespołu i znacznie zmniejszyć liczbę posiadanych systemów informacji o klientach.
-
Osób zarządzających działami marketingu, którzy chcą docierać do potencjalnych klientów z bardziej spersonalizowanym komunikatem, za pomocą optymalnych dla odbiorców kanałów komunikacji.
-
10:00
Aleksandra Pasek, Craftware
-
10:10
Dynamiczne zmiany na rynku retail i e-commerce. Jak Salesforce wspiera przedsiębiorców w czasie kryzysu.
Krzysztof Kręcikij, Salesforce
-
10:30
Przedstawimy case study naszego klienta, firmy BBK – właściciela marki home&you. W jaki sposób jeden z liderów oferujący dekoracje wnętrz poradził sobie z wyzwaniami digitalizacji obsługi i marketingu?
Aleksandra Pasek, Craftware
Jarosław Ruciński, BBK
-
11:00
Prezentacja narzędzi Salesforce do automatyzacji marketingu oraz wsparcia działów obsługi klienta. Jak dotrzeć do klienta wielokanałowo i wykorzystać do tego całościowy widok 360 stopni, a następnie zaopiekować się klientem w taki sposób, aby przy nas pozostał. Wyzwania współczesnego e-commerce.
Maria Nowakowska, Craftware
Marek Ceglarz, Craftware -
11:30
-
Obecnie dyrektor eCommerce marki home&you, poprzednio odpowiedzialny za rozwój i utrzymanie serwisów eCommerce Wirtualnej Polski. Jako cele na lata 2019/2020 skupia się na rozwoju w obszarach produktu, obsługi klienta i logistyki. Prywatnie mąż, ojciec, biegacz i rowerzysta, a w przeszłości Instruktor pierwszej pomocy i Strażak ochotnik.
-
Specjalista w obszarze Salesforce CRM. Początkowo związany z branżą hotelarską, następnie z sektorem IT (technologia JAVA i Salesforce). Współpracuje z klientami na rynkach polskim i zagranicznym. Swoją przygodę z Salesforce rozpoczął od sprzedaży Platformy Salesforce, natomiast obecnie zajmuje się consultingiem w zakresie Salesforce CRM w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. Skupia się na odnajdywaniu wartości z wdrożenia dla nowych klientów, współpracy z nimi nad budowaniem zakresu wdrożenia oraz jego wycenianiem. Odpowiada też za konfigurację systemów i realizacją niektórych wdrożeń. Poza codzienną pracą w Craftware, wykładowca ALK na studiach podyplomowych CRM i Marketing Automation i zapalony motocyklista. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.
-
Ponad 10 letnie doświadczenie w sektorze B2C głównie w branży telekomunikacyjnej i finansowej. Odpowiadała za koordynacje paneli do obsługi klientów i automatyzacji procesów marketingowych. Tworzyła strategie komunikacyjne i programy lojalnościowe. Od ponad 2 lat pracuje na Marketing Automation. Na przestrzeni lat dostrzegła potencjał jaki jest w automatyzacji działań marketingowych i skutecznej strategii CRM.
-
Z wykształcenia psycholog. Od 3 lat związana z branżą IT oraz Salesforce. Obecnie zajmuje się rozwojem biznesu, generowaniem leadów, organizowaniem wydarzeń biznesowych i szeroko pojętym marketingiem produktowym. Swoimi działaniami wspiera zespół handlowy Craftware w dotarciu do nowych klientów oraz budowaniu długofalowych relacji. Certyfikowany specjalista Pardot – narzędzia do automatyzacji marketingu B2B Salesforce.
-
Od 3 lat pracuje w Salesforce, obecnie na stanowisku Business Development Director, odpowiada za branże Retail i CPG w sektorze dużych firm 1000+ pracownków (Enterprise).