Obsługa klientów online w dobie digitalizacji – webinar
  • Platforma GoToWebinar
  • 02/04/2020
  • 10:00-11:45
  • WYDARZENIE BEZPŁATNE

Opis wydarzenia

Obecnie bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy docierać do klientów w kanałach online. Jak nadążyć za cyfrowym zmianami w obsłudze klienta i marketingu? Jak odciążyć offline i wyciągać większe zyski z działań w sieci?

W branżach e-commerce i retail szczególna konkurencja odbywa się na polu obsługi klienta oraz zapewnieniu mu jednakowych doświadczeń z marką przy każdym kontakcie. Kluczowy staje się holistyczny widok 360 stopni, a także stworzenie odpowiedniej przestrzeni i bazy wiedzy dla klientów do self-service, czyli prostej samoobsługi.

W jaki sposób, w polskich realiach, taki ekosystem stworzyć i jak nim zarządzać? Opowiemy o tym w najlepszy możliwy sposób, poprzez przedstawienie business case firmy BBK – właściciela marki home&you. Pokażemy także demo narzędzi, z których nasz klient korzysta, i które ułatwiają mu codzienną pracę online.

Partner spotkania

Partnerem wydarzenia jest jeden z naszych klientów – firma BBK, właściciel znanej marki home&you. Firma działa zarówno offline jak online, oferując swoim klientom wyposażenie wnętrz – dekoracje i dodatki do domu i biura.

Home&you to marka stale podążająca za światowymi trendami wnętrzarskimi oferująca przedmioty wysokiej jakości w przystępnej cenie. Home&you to miejsce dla tych, którzy cenią piękno i modę w swoim domu.

logo home&you
Dla kogo jest to wydarzenie?
  • icon-webinar-niebieski

    Osób zarządzających organizacjami, które wśród swoich celów mają wysoką jakość obsługi klienta.

  • icon-webinar-zolty

    Dyrektorów działów obsługi klienta, którzy chcą nauczyć się jak zdigitalizować pracę zespołu i znacznie zmniejszyć liczbę posiadanych systemów informacji o klientach.

  • icon-webinar-zielony

    Osób zarządzających działami marketingu, którzy chcą docierać do potencjalnych klientów z bardziej spersonalizowanym komunikatem, za pomocą optymalnych dla odbiorców kanałów komunikacji.

Agenda
  • 10:00

    Aleksandra Pasek, Craftware

  • 10:10

    Dynamiczne zmiany na rynku retail i e-commerce. Jak Salesforce wspiera przedsiębiorców w czasie kryzysu.

    Krzysztof Kręcikij, Salesforce

  • 10:30

    Przedstawimy case study naszego klienta, firmy BBK – właściciela marki home&you. W jaki sposób jeden z liderów oferujący dekoracje wnętrz poradził sobie z wyzwaniami digitalizacji obsługi i marketingu?

    Aleksandra Pasek, Craftware

    Jarosław Ruciński, BBK

  • 11:00

    Prezentacja narzędzi Salesforce do automatyzacji marketingu oraz wsparcia działów obsługi klienta. Jak dotrzeć do klienta wielokanałowo i wykorzystać do tego całościowy widok 360 stopni, a następnie zaopiekować się klientem w taki sposób, aby przy nas pozostał. Wyzwania współczesnego e-commerce.

    Maria Nowakowska, Craftware
    Marek Ceglarz, Craftware

  • 11:30

Prelegenci
  • Obecnie dyrektor eCommerce marki home&you, poprzednio odpowiedzialny za rozwój i utrzymanie serwisów eCommerce Wirtualnej Polski. Jako cele na lata 2019/2020 skupia się na rozwoju w obszarach produktu, obsługi klienta i logistyki. Prywatnie mąż, ojciec, biegacz i rowerzysta, a w przeszłości Instruktor pierwszej pomocy i Strażak ochotnik.

  • Specjalista w obszarze Salesforce CRM. Początkowo związany z branżą hotelarską, następnie z sektorem IT (technologia JAVA i Salesforce). Współpracuje z klientami na rynkach polskim i zagranicznym. Swoją przygodę z Salesforce rozpoczął od sprzedaży Platformy Salesforce, natomiast obecnie zajmuje się  consultingiem w zakresie Salesforce CRM w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. Skupia się na odnajdywaniu wartości z wdrożenia dla nowych klientów, współpracy z nimi nad budowaniem zakresu wdrożenia oraz jego wycenianiem. Odpowiada też za konfigurację systemów i realizacją niektórych wdrożeń. Poza codzienną pracą w Craftware, wykładowca ALK na studiach podyplomowych CRM i Marketing Automation i zapalony motocyklista. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.

  • Ponad 10 letnie doświadczenie w sektorze B2C głównie w branży telekomunikacyjnej i finansowej. Odpowiadała za koordynacje paneli do obsługi klientów i automatyzacji procesów marketingowych. Tworzyła strategie komunikacyjne i programy lojalnościowe. Od ponad 2 lat pracuje na Marketing Automation. Na przestrzeni lat dostrzegła potencjał jaki jest w automatyzacji działań marketingowych i skutecznej strategii CRM.

  • Z wykształcenia psycholog. Od 3 lat związana z branżą IT oraz Salesforce. Obecnie zajmuje się rozwojem biznesu, generowaniem leadów, organizowaniem wydarzeń biznesowych i szeroko pojętym marketingiem produktowym. Swoimi działaniami wspiera zespół handlowy Craftware w dotarciu do nowych klientów oraz budowaniu długofalowych relacji. Certyfikowany specjalista Pardot – narzędzia do automatyzacji marketingu B2B Salesforce.

  • Od 3 lat pracuje w Salesforce, obecnie na stanowisku Business Development Director, odpowiada za branże Retail i CPG w sektorze dużych firm 1000+ pracownków (Enterprise).

Obsługa klientów online w dobie digitalizacji