Partnerem wydarzenia jest PayU, operator płatności internetowych. Firma działająca w Polsce od 2006 roku, która udostępnia system do dokonywania i otrzymywania wpłat przez internet.
Spółki z Grupy PayU działają w 18 krajach na czterech kontynentach, dostarczając ponad 300 wygodnych i bezpiecznych metod płatności: kartą, przelewem elektronicznym, na raty, płatność odroczoną, cykliczną albo zapłatę jednym kliknięciem. Firma zatrudnia ponad 1400 pracowników na całym świecie.
-
-
Kontekst biznesowy PayU.
Zarysowanie obecnej sytuacji na rynku e-commerce i fintech po trzech miesiącach zmian wywołanych przez epidemię COVID-19.
Andrzej Bassara, PayU
-
- Przedstawienie potrzeb bieznesowych przed wdrożeniem Salesforce w PayU.
- Omówienie wyzwań biznesowych, z którymi mierzył się klient przed wdrożeniem Salesforce.
- Dlaczego wybrano Salesforce Service Cloud – w kilku słowach o projekcie.
- Pułapki i korzyści z wdrożenia.
Andrzej Bassara, PayU
Piotr Lempkowski, Craftware
-
-
Ekspert w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu dla rozwiązań SaaS (Software as a Service), na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Na początku kariery zawodowej związany z systemami w obszarze GRC (Governance, Risk Management, Compliance), następnie HR – eRecruiter (Grupa Pracuj), a od 2 lat z Salesforce CRM. Obecnie kieruje działaniami zespołu sprzedaży w Craftware. Odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów, wdrażanie rozwiązań Salesforce u kontrahentów w dużych korporacjach oraz prowadzeniu współpracy skoncentrowanej na sukcesie klienta. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.
-
Paweł pracuje w Salesforce z małymi i średnimi firmami w Polsce. Skupia się na sektorze finansów, spożywczym, usług i rolnictwie. Ma skłonność do zadawania zbyt dużej liczby pytań, żeby mieć pewność, że w 100% rozumie Wasze potrzeby. W wolnym czasie odpowiada na Wasze maile (i smsy) o każdej porze dnia i nocy, czego nauczył się, gdy prowadził własną firmę w kilku strefach czasowych.
-
Ponad 15 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów badawczo-rozwojowych, zarządzaniu produktem oraz realizacji projektów transformacyjnych. Od 7 lat związany z PayU, gdzie odpowiadał za rozwój produktów oferowanych w Europie, a obecnie skupia się na rozwoju oraz optymalizacji procesów operacyjnych w regionie EMEA. Doktor nauk ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
-
Dyrektorzy i managerowie działów obsługi klienta B2B oraz B2C.
-
Osoby kierujące obsługą klienta, których obecna sytuacja zmusiła do wdrożenia rozwiązań, które ułatwią komunikację wielokanałową z klientami.
-
Osoby zarządzające organizacjami, które obsługują klientów w wielu kanałach.
-
Zrealizowaliśmy dziesiątki wdrożeń
Przez 11 lat współpracy z klientami z Polski i za granicą wdrożyliśmy dziesiątki projektów, których celem było usprawnienie Działów Obsługi Klienta oraz zapewnienie wyższego Customer Experience.
-
Działający system już po 3 tygodniach
Pracujemy zwinnie, tj. projekt realizujemy metodą małych kroków. Dzięki temu, pierwsze efekty wdrożenia zyskujesz już po 3 tygodniach od rozpoczęcia prac.
-
Doradzamy, nie tylko wdrażamy
Każdy projekt rozpoczynamy od poznania potrzeb klienta i założeń, które pomogą osiągnąć zwrot z inwestycji. Wówczas doradzamy narzędzia, które przyniosą największe korzyści.
-
2x szybsza obsługa klienta
Zapewnienie sprawnego systemu do obsługi klienta w wielu kanałach przekłada się na konkretne, mierzalne korzyści.
-
Czytaj case study
Wdrożenie spójnego systemu do obsługi klientów obsługującego 4 marki w AZA Group.
- Jeden, wspólny dla wszystkich pracowników Biura Obsługi Klienta system obsługujący kilka kanałów – www, email, czat.
- Pracownicy BOK zyskali szybki wgląd w historię kontaktów ze wszystkimi klientami.
- Manager zarządzający BOK może mierzyć efektywność pracy konsultantów i szybkość rozwiązywania zgłoszeń klientów.
-
Czytaj całe case study
Jak skrócono czas obsługi klienta o połowę w home&you?
- Zastąpiono kilka rozproszonych narzędzi jednym spójnym systemem, w którym znajdują się dane klienckie.
- Ustandaryzowano proces obsługi klientów.
- Ustanowiono KPI i możliwość bieżącego monitorowania pracy działu.