Obsługa klienta w wielu kanałach – jak robić to dobrze? – webinar [EN]
  • GoToWebinar
  • 30/06/2020
  • 10:00-11:00
  • WYDARZENIE BEZPŁATNE

Opis wydarzenia

Badania* wskazują, że Customer Experience jest jednym z najważniejszych obszarów, które wpływają na zyski firm sprzedających swoje produkty przez internet. Mnogość kanałów komunikacji, choć wygodne dla klientów, to już nie lada wyzwanie dla firmy.

Sytuacja związana z epidemią koronawirusa również wpłynęła na rynek ecommerce. Już 57% internautów robi zakupy online**. Konsumenci doceniają fakt, że to łatwa, szybka i zawsze dostępna, bez względu na panujące ograniczenia, forma robienia zakupów.

Jak zagwarantować szybką obsługę, gdy klient komunikuje się na czacie, przez e-mail lub www, w social mediach lub zwyczajnie dzwoni do Biura Obsługi Klienta? A co, jeśli zgłasza swoją sprawę kilkoma kanałami jednocześnie? Jak sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów w dobie multichannel? O wyzwaniach oraz sposobach na osiągnięcie sukcesu w obsłudze klienta opowiemy razem z naszym klientem – PayU.

Czego dowiesz się podczas webinaru?

  • jak usprawnić obsługę klienta w wielu kanałach (m.in. czat, e-mail, www, social media, boty, telefon)
  • jak integracja wewnętrznych systemów np. ERP z platformą Salesforce może usprawnić obsługę klientów
  • jak efektywnie skalować działy obsługi klienta

 

Webinar odbędzie się w całości w języku angielskim. 

Partner spotkania

Partnerem wydarzenia jest PayU, operator płatności internetowych. Firma działająca w Polsce od 2006 roku, która udostępnia system do dokonywania i otrzymywania wpłat przez internet.

Spółki z Grupy PayU działają w 18 krajach na czterech kontynentach, dostarczając ponad 300 wygodnych i bezpiecznych metod płatności: kartą, przelewem elektronicznym, na raty, płatność odroczoną, cykliczną albo zapłatę jednym kliknięciem. Firma zatrudnia ponad 1400 pracowników na całym świecie.

PayU logo
Agenda
  • Kontekst biznesowy PayU.

    Zarysowanie obecnej sytuacji na rynku e-commerce i fintech po trzech miesiącach zmian wywołanych przez epidemię COVID-19.

    Andrzej Bassara, PayU

    • Przedstawienie potrzeb bieznesowych przed wdrożeniem Salesforce w PayU.
    • Omówienie wyzwań biznesowych, z którymi mierzył się klient przed wdrożeniem Salesforce.
    • Dlaczego wybrano Salesforce Service Cloud –  w kilku słowach o projekcie.
    • Pułapki i korzyści z wdrożenia.

    Andrzej Bassara, PayU

    Piotr Lempkowski, Craftware

Prelegenci
  • Ekspert w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu dla rozwiązań SaaS (Software as a Service), na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Na początku kariery zawodowej związany z systemami w obszarze GRC (Governance, Risk Management, Compliance), następnie HR – eRecruiter (Grupa Pracuj), a od 2 lat z Salesforce CRM. Obecnie kieruje działaniami zespołu sprzedaży w Craftware. Odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów, wdrażanie rozwiązań Salesforce u kontrahentów w dużych korporacjach oraz prowadzeniu współpracy skoncentrowanej na sukcesie klienta. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.

  • Paweł pracuje w Salesforce z małymi i średnimi firmami w Polsce. Skupia się na sektorze finansów, spożywczym, usług i rolnictwie. Ma skłonność do zadawania zbyt dużej liczby pytań, żeby mieć pewność, że w 100% rozumie Wasze potrzeby. W wolnym czasie odpowiada na Wasze maile (i smsy) o każdej porze dnia i nocy, czego nauczył się, gdy prowadził własną firmę w kilku strefach czasowych.

  • Ponad 15 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów badawczo-rozwojowych, zarządzaniu produktem oraz realizacji projektów transformacyjnych. Od 7 lat związany z PayU, gdzie odpowiadał za rozwój produktów oferowanych w Europie, a obecnie skupia się na rozwoju oraz optymalizacji procesów operacyjnych w regionie EMEA. Doktor nauk ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Kto skorzysta z uczestnictwa w webinarze?
  • icon-webinar-niebieski

    Dyrektorzy i managerowie działów obsługi klienta B2B oraz B2C.

  • icon-webinar-zolty

    Osoby kierujące obsługą klienta, których obecna sytuacja zmusiła do wdrożenia rozwiązań, które ułatwią komunikację wielokanałową z klientami.

  • icon-webinar-zielony

    Osoby zarządzające organizacjami, które obsługują klientów w wielu kanałach.

Dlaczego warto?
  • icon_realizacja-celow-biznesowych

    Zrealizowaliśmy dziesiątki wdrożeń

    Przez 11 lat współpracy z klientami z Polski i za granicą wdrożyliśmy dziesiątki projektów, których celem było usprawnienie Działów Obsługi Klienta oraz zapewnienie wyższego Customer Experience.

  • icon_szybkie efekty

    Działający system już po 3 tygodniach

    Pracujemy zwinnie, tj. projekt realizujemy metodą małych kroków. Dzięki temu, pierwsze efekty wdrożenia zyskujesz już po 3 tygodniach od rozpoczęcia prac.

  • icon_holistyczne-podejscie

    Doradzamy, nie tylko wdrażamy

    Każdy projekt rozpoczynamy od poznania potrzeb klienta i założeń, które pomogą osiągnąć zwrot z inwestycji. Wówczas doradzamy narzędzia, które przyniosą największe korzyści.

  • icon_integracja-dzialan-marketingowych-z-CRM-1

    2x szybsza obsługa klienta

    Zapewnienie sprawnego systemu do obsługi klienta w wielu kanałach przekłada się na konkretne, mierzalne korzyści.

Obsługa klienta w wielu kanałach – jak robić to dobrze? [EN]

Jak zagwarantować szybką obsługę, gdy klient komunikuje się na czacie, przez e-mail lub www, w social mediach lub zwyczajnie dzwoni do Biura Obsługi Klienta?

Case study
1/2
  • Wdrożenie spójnego systemu do obsługi klientów obsługującego 4 marki w AZA Group.

    • Jeden, wspólny dla wszystkich pracowników Biura Obsługi Klienta system obsługujący kilka kanałów – www, email, czat.
    • Pracownicy BOK zyskali szybki wgląd w historię kontaktów ze wszystkimi klientami.
    • Manager zarządzający BOK może mierzyć efektywność pracy konsultantów i szybkość rozwiązywania zgłoszeń klientów.
    Czytaj case study
  • Jak skrócono czas obsługi klienta o połowę w home&you?

    • Zastąpiono kilka rozproszonych narzędzi jednym spójnym systemem, w którym znajdują się dane klienckie.
    • Ustandaryzowano proces obsługi klientów.
    • Ustanowiono KPI i możliwość bieżącego monitorowania pracy działu.
    Czytaj całe case study
Nasi klienci
  • allegro logo
  • Generali logo
  • Roche logo
  • PayU logo
  • Orange logo
  • logo home&you
  • logo ICAN
  • Alior Bank Leasing logo
  • AZA Group logo
  • Urtica logo
  • sodexo-logo
  • Jean Louis David logo
  • Flotman logo
  • SpodMed logo
  • Grecos logo
  • pharmaLink logo
  • eRecruiter logo
  • INVISR logo
  • IMI Hydronic Engineering logo
  • Head Channel logo