Managed Service w Salesforce – studium przypadku firmy farmaceutycznej [EN]
  • Online
  • 25/03/2021
  • 10:00-10:50
  • WYDARZENIE BEZPŁATNE

Opis wydarzenia

Wyzwania związane z Salesforce nie kończą się wraz z jego wdrożeniem w organizacji. Równie istotne jest wykorzystanie pełni jego możliwości oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania na przestrzeni czasu, a także rozwój nowych funkcjonalności.

Niestety działy IT w dużych organizacjach odpowiadają już za tak wiele obszarów i technologii, że utrzymanie Salesforce to dla nich niemały problem, szczególnie że oczekuje się od nich stabilizacji wydatków. Sytuacji nie poprawia to, że na rynku obserwujemy ogromne braki specjalistów w technologii Salesforce, a stawki wydają się rosnąć z miesiąca na miesiąc.

Dlatego też coraz większą popularność zyskuje usługa Managed Service, w której organizacja powierza długoterminową opiekę nad instancjami Salesforce wyspecjalizowanej firmie zewnętrznej – tzw. vendorowi – który posiada odpowiednie zaplecze technologiczne oraz doświadczenie, aby sprostać temu wyzwaniu.

Dołącz do nas podczas webinaru, w trakcie którego opowiemy o specyfice serwisu w technologii Salesforce. Nasze ekspertki opowiedzą nie tylko o korzyściach, które Managed Service może przynieść firmie, ale też przedstawią business case jednego z naszych klientów, globalnej firmy farmaceutycznej. W trakcie wydarzenia przedstawimy również dobre praktyki w serwisie oraz to, na co należy zwrócić uwagę, wybierając odpowiedzialnego vendora.

 

Uwaga  – webinar odbędzie się w języku angielskim. 

Dołącz do webinaru o Managed Service
Przekażemy Ci wyłącznie praktyczną wiedzę
Agenda
  • 10:00

    Co mamy na myśli, kiedy mówimy „Managed Service”?  Ta kompleksowa usługa może być różnie rozumiana, dlatego na początku wyjaśnimy dokładnie, co mamy na myśli. W Craftware oferujemy usługę Managed Service przede wszystkim firmom pracujących z Platformą Salesforce.

  • 10:10

    Konkretne, mierzalne, obiektywne – korzyści z usługi Managed Service. Opowiemy Ci o nich na podstawie doświadczeń pracy z dotychczasowymi klientami.

  • 10:20

    Przedstawiony business case będzie przykładem z naszej 5-letniej współpracy z dużą firmą z branży farmaceutycznej. Przedstawimy przed i po z perspektywy biznesowej, jakie zmiany zauważyli użytkownicy systemu.

  • 10:35

    W ostatniej części podsumujemy, co zostało powiedziane do tej pory oraz przedstawimy najważniejsze dobre praktyki przy wyborze vendora. Przy tak kompleksowej usłudze, jaką jest Managed Service, dobór odpowiedniego partnera jest szalenie istotny.

  • 10:45

Dla kogo jest webinar?
  • icon-webinar-zielony

    Dla osób odpowiedzialnych za działy IT w organizacjach

  • icon-webinar-zolty

    Dla osób odpowiadających za rozwój i utrzymanie Salesforce

  • icon-webinar-niebieski

    Dla specjalistów pracujących w technologii Salesforce

Jaki business case przedstawimy na webinarze?

Usługę wsparcia i rozwoju systemu zbudowanego na Salesforce Service Cloud przejęliśmy w połowie 2019 roku od dotychczasowego dostawcy – globalnej firmy IT.

Klient – światowa spółka farmaceutyczna – chciał zapewnić wyższą jakość usług użytkownikom systemu, zoptymalizować koszty utrzymania oraz zmienić typ serwisu ze standardowego (obsługa błędów i zgłoszeń użytkowników oraz rozwój systemu realizowane przez osobne zespoły) na jeden, multidyscyplinarny zespół działający w modelu DevOps (Dev- Development, Ops- Operations).System w tej firmie wykorzystywany jest przede wszystkim do współpracy z zewnętrznymi i wewnętrznymi partnerami naszego klienta, przez działy komercyjne i medyczne. Craftware odpowiada za obsługę zgłoszeń oraz rozwój systemu w oparciu o zebrane wymagania.

Jak podnieśliśmy SLA (response and resolution time) z poziomu 85% do 96%? Jak uporządkowaliśmy procesy, backlog i standardy struktury organizacyjnej? Jakie korzyści widzi klient po ponad roku współpracy?

Zapraszamy na webinar – odpowiemy na wszystkie pytania!

farmacja_Managed Service
Prelegentki
  • Jedną z moich pasji jest sport, a w szczególności siatkówka, która nauczyła mnie dyscypliny, cierpliwości, wytrwałości oraz czegoś, co szczególnie wykorzystuję w moim życiu zawodowym – pracy w zespole.

    Z branżą IT jestem związana od 2009 roku, a z samym Craftware od prawie 4 lat. Na co dzień pracuję jako Service Delivery Manager oraz mam przyjemność prowadzić i rozwijać zespół Service Delivery Managerów. W pracy z klientami ważne jest dla mnie szeroko rozumiane dostarczanie wartości klientowi, co wspólnie przybliża nas do osiągania jego celów biznesowych, a tym samym satysfakcji ze współpracy.

  • Od 9 lat jestem związana ze sprzedażą w branży IT. Specjalizuję się we wspieraniu zarówno małych firm, jak globalnych organizacji w szerokim spektrum usług związanych z Salesforce – począwszy od wdrożenia oprogramowania przez projekty end-to-end w modelu fixed price, po implementacyjne wsparcie systemów na zasadach Managed Service oraz organizację programów szkoleniowych dla zespołów IT.

    W Craftware w roli Sales Managera pracuję od prawie 5 lat, prowadząc kilkuosobowy zespół handlowy w Business Unit Software House. Zawsze chętnie dyskutuję na temat nowych rozwiązań, dostosowanych do unikalnych potrzeb klienta.

Zapisz się na webinar