Nie jesteś pewien, czy jesteśmy wiarygodnym źródłem informacji na temat Managed Service? W ciągu ostatnich kilku lat zrealizowaliśmy dziesiątki projektów dla globalnych firm korzystających z technologii Salesforce, a w ramach programu partnerskiego Salesforce uzyskaliśmy najwyższy na świecie status Expert dla usługi Managed Service, co jest potwierdzeniem naszego ogromnego doświadczenia i wiedzy.
-
10:00
Co mamy na myśli, kiedy mówimy „managed service”? Ta kompleksowa usługa może być różnie rozumiana, dlatego na początku wyjaśnimy dokładnie, co mamy na myśli. W Craftware oferujemy usługę managed service przede wszystkim firmom pracujących z Platformą Salesforce.
-
10:10
Konkretne, mierzalne, obiektywne – korzyści z usługi managed service. Opowiemy Ci o nich na podstawie doświadczeń pracy z dotychczasowymi klientami.
-
10:20
Przedstawiony business case będzie przykładem z naszej 5-letniej współpracy z dużą firmą z branży farmaceutycznej. Przedstawimy przed i po z perspektywy biznesowej, jakie zmiany zauważyli użytkownicy systemu.
-
10:35
W ostatniej części podsumujemy, co zostało powiedziane do tej pory oraz przedstawimy najważniejsze dobre praktyki przy wyborze vendora. Przy tak kompleksowej usłudze, jaką jest managed service, dobór odpowiedniego partnera jest szalenie istotny.
-
10:45
-
Dla osób odpowiedzialnych za działy IT w organizacjach
-
Dla osób odpowiadających za rozwój i utrzymanie Salesforce
-
Dla specjalistów pracujących w technologii Salesforce
Usługę wsparcia i rozwoju systemu zbudowanego na Salesforce Service Cloud przejęliśmy w połowie 2019 roku od dotychczasowego dostawcy – globalnej firmy IT.
Klient – światowa spółka farmaceutyczna – chciał zapewnić wyższą jakość usług użytkownikom systemu, zoptymalizować koszty utrzymania oraz zmienić typ serwisu ze standardowego (obsługa błędów i zgłoszeń użytkowników oraz rozwój systemu realizowane przez osobne zespoły) na jeden, multidyscyplinarny zespół działający w modelu DevOps (Dev- Development, Ops- Operations).Craftware odpowiada za obsługę zgłoszeń oraz rozwój systemu w oparciu o zebrane wymagania.
Jak podnieśliśmy SLA (response and resolution time) z poziomu 85% do 96%? Jak uporządkowaliśmy procesy, backlog i standardy struktury organizacyjnej? Jakie korzyści widzi klient po ponad roku współpracy? Zapraszamy na webinar – odpowiemy na wszystkie pytania!
-
Jedną z moich pasji jest sport, a w szczególności siatkówka, która nauczyła mnie dyscypliny, cierpliwości, wytrwałości oraz czegoś, co szczególnie wykorzystuję w moim życiu zawodowym – pracy w zespole.
Z branżą IT jestem związana od 2009 roku, a z samym Craftware od prawie 4 lat. Na co dzień pracuję jako Service Manager oraz mam przyjemność prowadzić i rozwijać zespół Service Managerów. W pracy z klientami ważne jest dla mnie szeroko rozumiane dostarczanie wartości klientowi, co wspólnie przybliża nas do osiągania jego celów biznesowych, a tym samym satysfakcji ze współpracy.
-
Od 9 lat jestem związana ze sprzedażą w branży IT. Specjalizuję się we wspieraniu globalnych organizacji w szerokim spektrum usług – od zaawansowanego team leasingu przez projekty end-to-end w modelu fixed price, po implementacyjne wsparcie systemów na zasadach managed service oraz organizację programów szkoleniowych dla zespołów IT.
W Craftware w roli Sales Managera pracuję od prawie 5 lat, prowadząc kilkuosobowy zespół handlowy. Zawsze chętnie dyskutuję na temat nowych rozwiązań, dostosowanych do unikalnych potrzeb klienta.