Lato już w pełni, a to oznacza, że jak co roku Salesforce przygotował dla nas obszerną paczkę zmian w swoim systemie, znaną jako Summer Release. Przeczytajcie ten artykuł, żeby zapoznać się z subiektywnie wybranymi przez nas najważniejszymi aktualizacjami.

Jeśli jeszcze nie słyszeliście, czym są releases Salesforce, spieszymy z informacją: trzy razy do roku Salesforce wprowadza zaktualizowane wersje swoich aplikacji, wzbogacone o nowe funkcjonalności oraz ulepszenia elementów, które wymagały poprawy. Zmiany wchodzą tego samego dnia (lub w ciągu dwóch dni) dla wszystkich użytkowników na całym świecie i w żaden sposób nie wpływają one na indywidualnie dopasowane procesy istniejące u klientów.

Jakie zmiany wprowadza ostatnia aktualizacja Salesforce? Poniżej znajdziecie subiektywny wybór najważniejszych nowości i poprawek.

Zmiany ogólne

  • Udostępniona została nowa aplikacja (Your Account), dająca możliwość dodawania licencji, produktów, zarządzania tymi już istniejącymi, przeglądania katalogu dostępnych produktów i założenia sprawy. Czytaj więcej

Summer Releas_A new app_Your Account

  • W Lightning Usage App pojawiła się nowa zakładka – Active Licenses, pozwalająca monitorować aktywne, przypisane i dostępne licencje. Czytaj więcej

Summer Release_Active Licenses

  • Zmieniono czcionkę z Salesforce Sans na Sans-Serif, dzięki temu poprawiła się wydajność systemu i czytelność stron. Czytaj więcej
  • Dodano możliwość zapisu dashboarda jako plik PNG. Czytaj więcej

Summer Release_dashboards

  • Pojawiła się nowa sekcja na stronie szczegółów dla Picklist, pokazująca liczbę używanych i nieaktywnych wartości wraz z maksymalną dozwoloną liczbą. Limity pozostały bez zmian. Czytaj więcej

Summer Release_picklist

 

Sales Cloud

  • Umożliwiono dodawanie Accounta do kampanii jako Campaign Member. Czytaj więcej

Summer Release_campaign member

Summer Release_campaign history

  • Dodano możliwość tworzenia raportów w oparciu o obiekt Email Message. Czytaj więcej

Summer Release_email reports

  • Pojawiła się możliwość sprawdzenia organizatora wydarzenia. Czytaj więcej

Summer Release_event organizer

  • Podczas tworzenia comiesięcznych, cyklicznych wydarzeń wydarzenia na kolejne miesiące są automatycznie planowane na ten sam dzień, w którym rozpoczyna się cykl. Czytaj więcej

Summer Release_new event

 

Service Cloud

  • Dodano wsparcie Email Alertów dla nowego Case Email Threading. Czytaj więcej
  • Zwiększono rozmiar wysyłanych maili z quick akcji Case Email. Czytaj więcej
Autor
  • Konrad Sikora
  • Product Marketing Manager
  • Ekspert w dziedzinie marketingu i rozwoju biznesu. Przez prawie 3 lata związany z branżą IT, wcześniej był odpowiedzialny za rozwój biznesu w firmach konsultingowych i szkoleniowych. W Craftware odpowiada za marketing w dziale klientów korporacyjnych oraz RPA.

Podobał Ci się mój artykuł?
Jeśli nie widzisz formularza, spróbuj wyłączyć adblocka.

Jeśli tak, zapraszam Cię do grona najlepiej poinformowanych czytelników bloga. Dołącz do naszego newslettera, a nie ominą Cię żadne nowości.