Zmiany ogólne
- Udostępniona została nowa aplikacja (Your Account), dająca możliwość dodawania licencji, produktów, zarządzania tymi już istniejącymi, przeglądania katalogu dostępnych produktów i założenia sprawy. Czytaj więcej
- W Lightning Usage App pojawiła się nowa zakładka – Active Licenses, pozwalająca monitorować aktywne, przypisane i dostępne licencje. Czytaj więcej
- Zmieniono czcionkę z Salesforce Sans na Sans-Serif, dzięki temu poprawiła się wydajność systemu i czytelność stron. Czytaj więcej
- Dodano możliwość zapisu dashboarda jako plik PNG. Czytaj więcej
- Pojawiła się nowa sekcja na stronie szczegółów dla Picklist, pokazująca liczbę używanych i nieaktywnych wartości wraz z maksymalną dozwoloną liczbą. Limity pozostały bez zmian. Czytaj więcej
Sales Cloud
- Umożliwiono dodawanie Accounta do kampanii jako Campaign Member. Czytaj więcej
- Dodano możliwość tworzenia raportów w oparciu o obiekt Email Message. Czytaj więcej
- Pojawiła się możliwość sprawdzenia organizatora wydarzenia. Czytaj więcej
- Podczas tworzenia comiesięcznych, cyklicznych wydarzeń wydarzenia na kolejne miesiące są automatycznie planowane na ten sam dzień, w którym rozpoczyna się cykl. Czytaj więcej
Service Cloud
- Dodano wsparcie Email Alertów dla nowego Case Email Threading. Czytaj więcej
- Zwiększono rozmiar wysyłanych maili z quick akcji Case Email. Czytaj więcej
Autor
- Business Systems Analyst
-
Analityk biznesowy z wieloletnim doświadczeniem na wszystkich etapach życia klienta – pracował w marketingu, sprzedaży i customer service, ale najbliżej mu do tego pierwszego. Przez kilka lat prowadził zajęcia praktyczne na studiach podyplomowych Salesforce CRM i Marketing Automation na jednej z warszawskich uczelni.