Lato już w pełni, a to oznacza, że jak co roku Salesforce przygotował dla nas obszerną paczkę zmian w swoim systemie, znaną jako Summer Release. Przeczytajcie ten artykuł, żeby zapoznać się z subiektywnie wybranymi przez nas najważniejszymi aktualizacjami.

Jeśli jeszcze nie słyszeliście, czym są releases Salesforce, spieszymy z informacją: trzy razy do roku Salesforce wprowadza zaktualizowane wersje swoich aplikacji, wzbogacone o nowe funkcjonalności oraz ulepszenia elementów, które wymagały poprawy. Zmiany wchodzą tego samego dnia (lub w ciągu dwóch dni) dla wszystkich użytkowników na całym świecie i w żaden sposób nie wpływają one na indywidualnie dopasowane procesy istniejące u klientów.

Jakie zmiany wprowadza ostatnia aktualizacja Salesforce? Poniżej znajdziecie subiektywny wybór najważniejszych nowości i poprawek.

Zmiany ogólne

  • Udostępniona została nowa aplikacja (Your Account), dająca możliwość dodawania licencji, produktów, zarządzania tymi już istniejącymi, przeglądania katalogu dostępnych produktów i założenia sprawy. Czytaj więcej

Summer Releas_A new app_Your Account

  • W Lightning Usage App pojawiła się nowa zakładka – Active Licenses, pozwalająca monitorować aktywne, przypisane i dostępne licencje. Czytaj więcej

Summer Release_Active Licenses

  • Zmieniono czcionkę z Salesforce Sans na Sans-Serif, dzięki temu poprawiła się wydajność systemu i czytelność stron. Czytaj więcej
  • Dodano możliwość zapisu dashboarda jako plik PNG. Czytaj więcej

Summer Release_dashboards

  • Pojawiła się nowa sekcja na stronie szczegółów dla Picklist, pokazująca liczbę używanych i nieaktywnych wartości wraz z maksymalną dozwoloną liczbą. Limity pozostały bez zmian. Czytaj więcej

Summer Release_picklist

 

Sales Cloud

  • Umożliwiono dodawanie Accounta do kampanii jako Campaign Member. Czytaj więcej

Summer Release_campaign member

Summer Release_campaign history

  • Dodano możliwość tworzenia raportów w oparciu o obiekt Email Message. Czytaj więcej

Summer Release_email reports

  • Pojawiła się możliwość sprawdzenia organizatora wydarzenia. Czytaj więcej

Summer Release_event organizer

  • Podczas tworzenia comiesięcznych, cyklicznych wydarzeń wydarzenia na kolejne miesiące są automatycznie planowane na ten sam dzień, w którym rozpoczyna się cykl. Czytaj więcej

Summer Release_new event

 

Service Cloud

  • Dodano wsparcie Email Alertów dla nowego Case Email Threading. Czytaj więcej
  • Zwiększono rozmiar wysyłanych maili z quick akcji Case Email. Czytaj więcej
Autor
  • Konrad Sikora
  • Product Marketing Manager
  • Ekspert w dziedzinie marketingu i rozwoju biznesu. Przez prawie 3 lata związany z branżą IT, wcześniej był odpowiedzialny za rozwój biznesu w firmach konsultingowych i szkoleniowych. W Craftware odpowiada za marketing w dziale klientów korporacyjnych oraz RPA.

Podobał Ci się mój artykuł?

Jeśli tak, zapraszam Cię do grona najlepiej poinformowanych czytelników bloga. Dołącz do naszego newslettera, a nie ominą Cię żadne nowości.