Trzy razy do roku Salesforce wypuszcza na światło dzienne nową wersję swoich produktów, za każdym razem wzbogaconą o nowe funkcjonalności. Zmiany wchodzą tego samego dnia dla wszystkich użytkowników na całym świecie. Co najważniejsze – w żaden sposób nie wpływają one na indywidualnie dopasowane procesy istniejące u klientów. Poniżej prezentujemy najważniejsze zmiany w podziale na produkty Salesforce, które zaszły przy najnowszej aktualizacji.

Sales Cloud

  • Możliwość łatwiejszego prognozowania wyników sprzedaży, bez konieczności wchodzenia w zaawansowane konfiguracje. Handlowcy mogą teraz zobaczyć prognozy dla wszystkich terytoriów.
  • Łatwe dodawania i edytowanie kwot przy kwotacjach.
  • Możliwość tworzenia atrakcyjniejszych wiadomości e-mail.
  • Widok dla managerów pokazujący w jasny sposób zadania osób z ich zespołów oraz realizację tych zadań.
  • Powiadomienia mailowe o nowych zadaniach przypisanych do handlowców.
  • Łatwe filtrowanie wydarzeń np. umówionych z klientami spotkań, dzięki nowemu widokowi oraz możliwość tworzenia wydarzeń cyklicznych.
  • Dla użytkowników z Community license dodano możliwość wysyłania indywidualnych wiadomości email do każdego odbiorcy na liście użytkowników zamiast jednego maila do całej grupy.

 

Service Cloud

  • Nowe zabezpieczenia związane z wrażliwymi danymi klientów oraz szyfrowaniem rozmów z pracownikami działu obsługi.
  • Klienci mogą ustalać, modyfikować i anulować umówione z agentami spotkania.
    Nowe możliwości wykorzystywania Bazy Wiedzy dla agentów.
  • Łatwiejsze organizowanie konferencji w narzędziu Chat.
  • Możliwość powrócenia do zakończonej już konwersacji, jeśli zostało znalezione rozwiązanie problemu klienta.
  • Opcja kontaktowania się z klientami poprzez Apple Business Chat.
  • Nowe typy raportów ułatwiających monitorowanie rozwiązywania spraw przez dział obsługi klienta.

 

Community Cloud

  • Nowe funkcjonalności poprawiające użyteczność i funkcjonalność narzędzia: łatwiejsze udostępnianie treści społecznościom, tworzenie materiałów roboczych poza społecznościami oraz przydzielanie częściowych dostępów opartych na rolach.
  • Moduł raportowy umożliwia teraz zewnętrznym użytkownikom tworzenie i usuwanie raportów bezpośrednio z ich społeczności.
  • Możliwość łatwej i masowej edycji rekordów.

 

Kolejna porcja usprawnień i nowości w Salesforce już z początkiem zimy! Zachęcamy do trzymania ręki na pulsie i śledzenia naszego bloga.

Wszystkich zainteresowanych szczegółami technicznymi odsyłamy na stronę z dokumentacją Salesforce.

Autor
  • Aleksandra Pasek
  • Product Marketing Manager
  • Od 4 lat związana z branżą IT oraz Salesforce. Obecnie zajmuje się rozwojem biznesu, generowaniem leadów, organizowaniem wydarzeń biznesowych i szeroko pojętym marketingiem produktowym. Swoimi działaniami wspiera zespół handlowy Craftware w dotarciu do nowych klientów oraz budowaniu długofalowych relacji. Certyfikowany specjalista Pardot – narzędzia do automatyzacji marketingu B2B Salesforce.

Podobał Ci się mój artykuł?
Jeśli nie widzisz formularza, spróbuj wyłączyć adblocka.

Jeśli tak, zapraszam Cię do grona najlepiej poinformowanych czytelników bloga. Dołącz do naszego newslettera, a nie ominą Cię żadne nowości.