Dzisiejsi konsumenci są obeznani z technologiami cyfrowymi i oczekują zaawansowanych, spersonalizowanych doświadczeń również w obszarze usług finansowych. Klienci są zalewani komunikacją cyfrową i często ignorują e-maile lub połączenia telefoniczne z nieznanych numerów. To jest ostatni moment, by zamiast koncentrować się na produkcie finansowym zacząć koncentrować się na kliencie. Nie pozwól, aby dług technologiczny pozbawił Cię szansy na prosperujący biznes.
Dołącz do naszego webinaru, aby dowiedzieć się, jak Agentforce dla FIN, innowacyjne rozwiązanie oparte na platformie Salesforce, może pomóc usprawnić komunikację z partnerami i klientami, zapewnić szybki dostęp do potrzebnych informacji oraz zautomatyzować kluczowe procesy obsługi. Zobacz na żywo, jak Agentforce wspiera agentów i brokerów w codziennej pracy, prowadząc do zwiększenia produktywności i satysfakcji klientów.
-
Dyrektorzy finansowi
-
Dyrektorzy operacyjni
-
Dyrektorzy IT i CTO
-
Dyrektorzy sprzedaży
-
11:00
Jakub Poznański | Craftware
Olga Barańska | Salesforce
-
15 minut
-
15 minut
-
15 minut
-
10 minut
Pierwsze 8 lat doświadczenia zbierał w największych polskich agencjach reklamowych przy obsłudze największych marek polskich i międzynarodowych klientów. Obecnie piąty rok pracuje w ekosystemie Salesforce, najpierw jako lider praktyki Marketing Technology, a teraz Head of Growth w Craftware. Adwokat podejścia konsultingowego do zmiany w organizacji. Doradza jak najlepiej wykorzystać szanse w relacji z końcowymi klientami i zajmuje się projektowaniem rozwiązań w ekosystemie Salesforce jako architekt biznesowy.
W Salesforce odpowiada za wsparcie klientów w Polsce z sektora średnich przedsiębiorstw. Swoją przygodę z technologią Salesforce rozpoczęła 7 lat temu w Dublinie rozwijając rynek CEE i pozyskując klientów w Polsce. Olga ukończyła SGH (Finanse i rachunkowość) oraz CEMS Master’s in International Management w Polsce i w Czechach.