Wysoka jakość Customer Experience w 4 krokach
  • Warszawa, PGE Narodowy, scena A
  • 10/09/2020
  • 14:00 - 14:50
  • WYDARZENIE PŁATNE

Opis wydarzenia

Ostatnie miesiące pokazały, że Internet stał się niezbędny dla utrzymania ciągłości biznesowej. Firmy działające w modelu B2C od dawna działają w kanałach cyfrowych, teraz tym łatwiej rozwinęły obszar online. B2B ze względu na bardziej złożony proces zakupowy oraz zakorzenione podejście relacyjne wolniej wdraża te zmiany. Nie zmienia to jednak faktu, że potrzeba dostosowania się do obecnej sytuacji i odpowiedzi na potrzeby konsumentów jest zauważalna i coraz bardziej paląca. Klienci oczekują empatii, zaangażowania, indywidualnego podejścia i wartości dostosowanej do ich potrzeb, niezależnie od tego, czy kupują dla siebie czy w imieniu pracodawcy.

Jak zbudować wzorowy Customer Experience?

  • poznaj klienta, jego potrzeby i cele,
  • zaprojektuj proces obsługi przy wykorzystaniu wszelkich form komunikacji (telefon, mail, czat, social media etc.) i na każdym etapie życia klienta,
  • mierz skuteczność procesów i optymalizuj działania.

Budowa pozytywnego CX to proces, który wymaga ciągłej pracy i nieustannych zmian, mierzenia efektów podjętych działań i ich dostosowania do potrzeb klientów. Klient powinien czuć się zaopiekowany w 100% na każdym etapie tego procesu.

Właśnie o tym jak uzyskać wysokiej jakości Customer Experience opowiemy podczas targów eTrade Show, których jesteśmy Brązowym Sponsorem. Nasza prezentacja rozpocznie się o godz. 14:00 na scenie A. Serdecznie zapraszamy!

Odwiedź stoisko Craftware

To okazja do rozmowy o rozwiązaniach e-commerce dla sektora B2B oraz konsultacji jak można usprawnić każdy z etapów cyklu życia klienta. Zainteresowanym pokażemy na żywo jak narzędzia Salesforce, które wdrażamy na co dzień, działają w praktyce! Czekamy na Was w godz. 10:00 – 16:00.

Wysokiej jakości Customer Experience w 4 krokach
  • icon_zarzadzaj-sprzedaza-BIZNES

    Docieraj do potencjalnych klientów

  • icon_uwspolniony proces sprzedazy

    Sprzedawaj tak, aby chcieli do Ciebie wrócić

  • icon_holistyczne-podejscie

    Buduj lojalność wśród swoich odbiorców

  • icon-latwosc-obslugi

    Zadbaj o obsługę klienta

Prelegenci
  • Specjalista w obszarze Salesforce CRM. Początkowo związany z branżą hotelarską, następnie z sektorem IT (technologia JAVA i Salesforce). Współpracuje z klientami na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Swoją przygodę z Salesforce rozpoczął od sprzedaży Platformy Salesforce, natomiast obecnie zajmuje się consultingiem w zakresie Salesforce CRM w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. Skupia się na odnajdywaniu wartości z wdrożenia dla nowych klientów, współpracy z nimi nad budowaniem zakresu wdrożenia oraz jego wyceną. Odpowiada też za konfigurację systemów i realizację niektórych wdrożeń. Poza codzienną pracą w Craftware, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego na studiach podyplomowych CRM i Marketing Automation i zapalony motocyklista. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.

  • Ekspert w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu dla rozwiązań SaaS (Software as a Service), na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Na początku kariery zawodowej związany z systemami w obszarze GRC (Governance, Risk Management, Compliance), następnie HR – eRecruiter (Grupa Pracuj), a od 2017 roku z Salesforce CRM. Obecnie kieruje działaniami zespołu sprzedaży w Craftware. Odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów, wdrażanie rozwiązań Salesforce u kontrahentów w dużych korporacjach oraz prowadzeniu współpracy skoncentrowanej na sukcesie klienta. Poza pracą w Craftware, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego na studiach podyplomowych CRM i Marketing Automation. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.

Kto skorzysta z naszej prezentacji?
  • icon-webinar-zolty

    Przedstawiciele B2B, którzy chcą umożliwić swoim klientom zakupy online.

  • icon-webinar-zielony

    Dyrektorzy i managerowie sprzedaży oraz marketingu B2B, którzy chcą zwiększyć wyniki sprzedaży, w tym sprzedaży online.

  • icon-webinar-niebieski

    Właściciele i zarządzający organizacjami B2B, którzy chcą zdigitalizować swoje firmy i zwiększyć ich wartość biznesową.

Jak zmienia się sprzedaż B2B

Obejrzyj wideo z naszego poprzedniego webinaru, w którym omawiamy wyzwania stojące przed branżą B2B i B2B2C oraz podpowiadamy jak dostosować biznes do nowych realiów i nie zagubić się w świecie technologii.