To okazja do rozmowy o rozwiązaniach e-commerce dla sektora B2B oraz konsultacji jak można usprawnić każdy z etapów cyklu życia klienta. Zainteresowanym pokażemy na żywo jak narzędzia Salesforce, które wdrażamy na co dzień, działają w praktyce! Czekamy na Was w godz. 10:00 – 16:00.
-
Docieraj do potencjalnych klientów
-
Sprzedawaj tak, aby chcieli do Ciebie wrócić
-
Buduj lojalność wśród swoich odbiorców
-
Zadbaj o obsługę klienta
-
Specjalista w obszarze Salesforce CRM. Początkowo związany z branżą hotelarską, następnie z sektorem IT (technologia JAVA i Salesforce). Współpracuje z klientami na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Swoją przygodę z Salesforce rozpoczął od sprzedaży Platformy Salesforce, natomiast obecnie zajmuje się consultingiem w zakresie Salesforce CRM w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. Skupia się na odnajdywaniu wartości z wdrożenia dla nowych klientów, współpracy z nimi nad budowaniem zakresu wdrożenia oraz jego wyceną. Odpowiada też za konfigurację systemów i realizację niektórych wdrożeń. Poza codzienną pracą w Craftware, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego na studiach podyplomowych CRM i Marketing Automation i zapalony motocyklista. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.
-
Ekspert w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu dla rozwiązań SaaS (Software as a Service), na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Na początku kariery zawodowej związany z systemami w obszarze GRC (Governance, Risk Management, Compliance), następnie HR – eRecruiter (Grupa Pracuj), a od 2017 roku z Salesforce CRM. Obecnie kieruje działaniami zespołu sprzedaży w Craftware. Odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów, wdrażanie rozwiązań Salesforce u kontrahentów w dużych korporacjach oraz prowadzeniu współpracy skoncentrowanej na sukcesie klienta. Poza pracą w Craftware, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego na studiach podyplomowych CRM i Marketing Automation. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.
-
Przedstawiciele B2B, którzy chcą umożliwić swoim klientom zakupy online.
-
Dyrektorzy i managerowie sprzedaży oraz marketingu B2B, którzy chcą zwiększyć wyniki sprzedaży, w tym sprzedaży online.
-
Właściciele i zarządzający organizacjami B2B, którzy chcą zdigitalizować swoje firmy i zwiększyć ich wartość biznesową.