Customer Experience – spraw, żeby klienci do ciebie wracali – webinar [EN]
  • GoToWebinar
  • 15/10/2020
  • 10:00-11:00
  • WYDARZENIE BEZPŁATNE

Opis wydarzenia

Ostatnie miesiące pokazały, że internet stał się niezbędny dla utrzymania ciągłości biznesowej. Firmy działające w modelu B2C od dawna funkcjonują w kanałach cyfrowych, a teraz tym łatwiej rozwinęły obszar online.  Potrzeba dostosowania się do obecnej sytuacji i odpowiedzi na potrzeby konsumentów jest zauważalna i coraz bardziej paląca. Klienci oczekują empatii, zaangażowania, indywidualnego podejścia i wartości dostosowanej do ich potrzeb.

Jak zbudować wzorowy Customer Experience?

  • Poznaj klienta, jego potrzeby i cele biznesowe.
  • Zaprojektuj proces obsługi przy wykorzystaniu wszelkich form komunikacji (telefon, mail, czat, social media etc.) na każdym etapie życia klienta.
  • Mierz skuteczność procesów i optymalizuj działania.

Budowa pozytywnego CX to proces, który wymaga ciągłej pracy i nieustannych zmian, mierzenia efektów podjętych działań i ich dostosowania do potrzeb klientów. Klient powinien czuć się zaopiekowany w 100% na każdym etapie tego procesu.

Na podstawie kilkudziesięciu wdrożeń opowiemy jak osiągnąć wyżej wymienione cele w czterech krokach i pokażemy jak COVID-19 zmienił rynek e-commerce w Europie środkowej oraz krajach skandynawskich.

 

Note: the webinar will be conducted in English

Wysokiej jakości Customer Experience w 4 krokach
  • icon_zarzadzaj-sprzedaza-BIZ

    Docieraj do potencjalnych klientów

  • icon_uwspolniony proces sprzedazy

    Sprzedawaj tak, aby chcieli do Ciebie wrócić

  • icon_holistyczne-podejscie

    Buduj lojalność wśród swoich odbiorców

  • icon-latwosc-obslugi

    Zadbaj o obsługę klienta

Prelegenci
  • Specjalista w obszarze Salesforce CRM. Początkowo związany z branżą hotelarską, następnie z sektorem IT (technologia JAVA i Salesforce). Współpracuje z klientami na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Swoją przygodę z Salesforce rozpoczął od sprzedaży Platformy Salesforce, natomiast obecnie zajmuje się consultingiem w zakresie Salesforce CRM w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. Skupia się na odnajdywaniu wartości z wdrożenia dla nowych klientów, współpracy z nimi nad budowaniem zakresu wdrożenia oraz jego wyceną. Odpowiada też za konfigurację systemów i realizację niektórych wdrożeń. Poza codzienną pracą w Craftware, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego na studiach podyplomowych CRM i Marketing Automation i zapalony motocyklista. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.

  • Katažyna Viduto pracuje w Salesforce od 3 lat, obecnie odpowiada za małe i średnie firmy w krajach bałtyckich. Chociaż jej doświadczenie nie jest związane z IT – zrozumienie różnych procesów biznesowych pomaga jej pomagać firmom w procesie cyfrowej transformacji. Katažyna zgadza się ze stwierdzeniem, że doświadczenie klienta przed, w trakcie i po procesie sprzedaży jest obecnie jednym z najważniejszych czynników i nie ma znaczenia, czy jest to świat B2B czy B2C.

Dla kogo jest nasz webinar?
  • icon-webinar-zielony

    Dyrektorów i managerów sprzedaży oraz marketingu B2C, którzy chcą zwiększyć wyniki sprzedaży, w tym sprzedaży online.

  • icon-webinar-zolty

    Właścicieli i zarządzających organizacjami B2C, którzy chcą zdigitalizować swoje firmy i zwiększyć ich wartość biznesową.

  • icon-webinar-niebieski

    Osób odpowiedzialnych za rozwój e-commerce w firmie oraz Customer Experience.

Zobacz, jak pomogliśmy innym
1/2
  • Jak skrócono czas obsługi klienta o połowę w home&you?

    • Zastąpiono kilka rozproszonych narzędzi jednym spójnym systemem, w którym znajdują się dane klienckie.
    • Ustandaryzowano proces obsługi klientów.
    • Ustanowiono KPI i możliwość bieżącego monitorowania pracy działu.
    Czytaj case study
  • W jaki sposób AZA Group radzi sobie z komunikacją omnichannel?

    • Spójny system dla konsultantów BOK obsługujących 4 brandy jednocześnie.
    • Kanał www, e-mail i chat w jednym miejscu.
    • Znacząco skrócono czas odpowiedzi na zapytania i reklamacje do działu obsługi klienta.
    Czytaj case study