-
Docieraj do potencjalnych klientów
-
Sprzedawaj tak, aby chcieli do Ciebie wrócić
-
Buduj lojalność wśród swoich odbiorców
-
Zadbaj o obsługę klienta
-
Specjalista w obszarze Salesforce CRM. Początkowo związany z branżą hotelarską, następnie z sektorem IT (technologia JAVA i Salesforce). Współpracuje z klientami na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Swoją przygodę z Salesforce rozpoczął od sprzedaży Platformy Salesforce, natomiast obecnie zajmuje się consultingiem w zakresie Salesforce CRM w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. Skupia się na odnajdywaniu wartości z wdrożenia dla nowych klientów, współpracy z nimi nad budowaniem zakresu wdrożenia oraz jego wyceną. Odpowiada też za konfigurację systemów i realizację niektórych wdrożeń. Poza codzienną pracą w Craftware, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego na studiach podyplomowych CRM i Marketing Automation i zapalony motocyklista. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.
-
Katažyna Viduto pracuje w Salesforce od 3 lat, obecnie odpowiada za małe i średnie firmy w krajach bałtyckich. Chociaż jej doświadczenie nie jest związane z IT – zrozumienie różnych procesów biznesowych pomaga jej pomagać firmom w procesie cyfrowej transformacji. Katažyna zgadza się ze stwierdzeniem, że doświadczenie klienta przed, w trakcie i po procesie sprzedaży jest obecnie jednym z najważniejszych czynników i nie ma znaczenia, czy jest to świat B2B czy B2C.
-
Dyrektorów i managerów sprzedaży oraz marketingu B2C, którzy chcą zwiększyć wyniki sprzedaży, w tym sprzedaży online.
-
Właścicieli i zarządzających organizacjami B2C, którzy chcą zdigitalizować swoje firmy i zwiększyć ich wartość biznesową.
-
Osób odpowiedzialnych za rozwój e-commerce w firmie oraz Customer Experience.
-
Czytaj case study
Jak skrócono czas obsługi klienta o połowę w home&you?
- Zastąpiono kilka rozproszonych narzędzi jednym spójnym systemem, w którym znajdują się dane klienckie.
- Ustandaryzowano proces obsługi klientów.
- Ustanowiono KPI i możliwość bieżącego monitorowania pracy działu.
-
Czytaj case study
W jaki sposób AZA Group radzi sobie z komunikacją omnichannel?
- Spójny system dla konsultantów BOK obsługujących 4 brandy jednocześnie.
- Kanał www, e-mail i chat w jednym miejscu.
- Znacząco skrócono czas odpowiedzi na zapytania i reklamacje do działu obsługi klienta.