Użytkownicy Twojego Salesforce CRM zgłaszają mnóstwo błędów? Rozwój i wprowadzanie nawet drobnych zmian trwa w nieskończoność? Bardzo możliwe, że Twój Salesforce CRM zawiera błędy konfiguracyjne, deweloperskie lub w procesie rozwoju nie są wykorzystywane konieczne narzędzia. Możemy Ci pomóc! Przeprowadzimy profesjonalny audyt wdrożenia i zidentyfikujemy kluczowe bolączki oraz błędy techniczne. Wskażemy, które problemy naprawić w pierwszej kolejności – tak, aby optymalnie wyeliminować te najistotniejsze. Możemy także zająć się implementacją poprawek.
W trakcie audytu polegamy na wiedzy i doświadczenia naszych ekspertów, którzy korzystają z profesjonalnych narzędzi zalecanych przez Salesforce. Sprawdzamy kod i konfigurację oraz poprawność wykorzystania narzędzi do wersjonowania i wgrywania kodu. Przyglądamy się ustawieniom bezpieczeństwa, integracjom z innymi systemami i optymalizacji systemu pod kątem limitów chmury Salesforce.
-
Wyeliminowanie często powtarzających się błędów
-
Poznanie “stanu zdrowia” instancji
-
Eliminacja zagrożeń bezpieczeństwa
-
Lepsze wykorzystanie limitów chmury
Celem audytu jest poznanie instancji Salesforce klienta oraz systemów zewnętrznych, z którymi ta instancja jest zintegrowana. Efektem wykonanych prac jest dokument ze zidentyfikowanymi problemami, propozycją ich rozwiązania oraz wdrożenia dobrych praktyk Salesforce.
Przykładowy audyt zawiera analizę:
- kodu i modelu danych,
- zainstalowanych aplikacji Salesforce,
- procesu developmentu oraz środowisk,
- ról i uprawnień,
- utylizacji i dopasowania licencji,
- realizacji funkcjonalności zgodnie ze standardem SF (wysokopoziomowa),
- integracji z innymi systemami.
-
Autorski plan audytów
Nasz autorski plan wykracza poza zalecenia SF, zapewniając doskonałą diagnozę stanu systemu
-
Doświadczeni praktycy
Przeprowadziliśmy już ponad 30 audytów Salesforce
-
Najnowsze techniki
Jako jedni z pierwszych stosowaliśmy narzędzia do wersjonowania i wgrywania kodu, mamy dużą wiedzę praktyczną w tym zakresie
-
Certyfikowani eksperci
Nasi specjaliści techniczni SF posiadają certyfikaty developerskie, zaczynając od Salesforce Platform Developer II do certyfikatów związanych z architekturą Salesforce
W ciągu ostatnich kilku lat zrealizowaliśmy dziesiątki projektów dla globalnych firm korzystających z technologii Salesforce, a w ramach programu partnerskiego Salesforce uzyskaliśmy najwyższy na świecie status Specialist II dla usługi wdrożenia Platformy Salesforce, co jest potwierdzeniem naszego ogromnego doświadczenia i posiadanej wiedzy.
-
Salesforce oferuje rozwiązania biznesowe służące do wsparcia cyklu życia klienta od marketingu aż po obsługę posprzedażową. Jest zbudowany w oparciu o aplikacje należące do warstwy SaaS (Software as a Service). To Marketing Cloud, Sales Cloud, Service Cloud, Demandware. Te z kolei rozwiązania zostały zbudowane na platformie AppCloud, która również jest dostępna dla klientów. Dzięki temu każdy klient może samodzielnie budować swoje własne produkty, jak też rozszerzać rozwiązania Salesforce.
AppCloud należy do warstwy PaaS (Platform as a Service). Tym, co najbardziej wyróżnia AppCloud wśród wielu innych PaaS na rynku, jest wysoka efektywność tworzenia rozwiązań przy jego użyciu. Gartner klasyfikuje AppCloud jako lidera w kwadrancie High Productivity PaaS.
Budowanie aplikacji za pomocą AppCloud jest kilka razy szybsze niż przy użyciu tradycyjnych technologii programistycznych. Co to oznacza dla firm, które stają przed wyborem systemu CRM? Zaczynając od rozwiązań Salesforce, przeznaczonych do obsługi cyklu życia klienta, mogą dokonać cyfrowej transformacji całej firmy i przenieść swój biznes do chmury. To szansa na zbudowanie w krótkim czasie i na jednej platformie rozwiązania wokół CRM, bez konieczności integracji, w tygodnie, a nie w miesiące czy lata.
-
Salesforce ma wiele serwerów na całym świecie. Główne data center zlokalizowane są w Ameryce, Azji i w granicach Unii Europejskiej. Podczas podpisywania umowy z Salesforce klient wskazuje lokalizację swoich serwerów.
-
Bezpieczeństwo zapewniają:
- podwójne zabezpieczenie przy logowaniu – oprócz loginu i hasła, w drugim kroku logowania trzeba posłużyć się wygenerowanym na określony czas PIN-em,
- ograniczenie logowania po IP – ograniczenie na przykład do lokalizacji biur,
- SSO – Single Sing On,
- logowanie do Salesforce, wykorzystujące istniejące już w firmie mechanizmy logowania, dzięki czemu użytkownik ma jeden login i jedno hasło do wszystkich aplikacji w firmie.
Poza tym, zasady są podobne, jak np. podczas logowania do Spotify za pomocą użytkownika i hasła z Facebooka. Bezpieczeństwo zapewnia również czasowe ograniczenie logowania do systemu do zakresu godzin biznesowych.