Zautomatyzuj procesy w organizacji

 

 

Wydajność, dokładność i zgodność z przepisami mają kluczowe znaczenie w sektorach opieki zdrowotnej i nauk przyrodniczych (HLS) oraz usług finansowych (FSI). Craftware dostarcza dopasowane rozwiązania Robotic Process Automation (RPA ) w celu usprawnienia procesów, zmniejszenia liczby błędów i osiągnięcia szybkiego zwrotu z inwestycji. Jako Złoty Partner UiPath wnosimy wiedzę branżową, aby pomóc Ci osiągnąć pełny potencjał RPA.

Czym jest Robotic Process Automation (RPA )?

Większość systemów informatycznych wykorzystywanych w firmach do codziennej pracy wymaga ciągłej uwagi użytkowników, często pochłaniając znaczną ilość czasu na powtarzalne i przyziemne zadania. Zadania te nie tylko ograniczają produktywność, ale także zwiększają ryzyko błędów. Technologia RPA umożliwia skonfigurowanie robotów programowych, które imitują ludzką pracę poprzez interakcję z systemami IT, wykonując zadania szybciej i bez błędów.

Przykłady RPA w poszczególnych branżach

RPA w FSI:

  • Przetwarzanie transakcji: Automatyzacja powtarzalnych zadań, takich jak przetwarzanie pożyczek, otwieranie kont i weryfikacja transakcji, przyspieszająca operacje i zmniejszająca liczbę błędów.
  • Wykrywanie oszustw: Wykorzystaj RPA do monitorowania transakcji w czasie rzeczywistym, oznaczając podejrzane działania do dalszego zbadania, zwiększając w ten sposób bezpieczeństwo i zgodność z przepisami.
  • Wdrażanie klientów: Usprawnienie procesu onboardingu poprzez automatyzację kontroli KYC (Know Your Customer), weryfikacji dokumentów i wprowadzania danych, poprawiając obsługę klienta i wydajność operacyjną.

RPA w HLS:

  • Zarządzanie danymi pacjentów: Automatyzacja pozyskiwania, przetwarzania i aktualizowania danych pacjentów, co pozwala pracownikom służby zdrowia skupić się na opiece nad pacjentami.
  • Zgodność z przepisami: Usprawnienie raportowania i monitorowania zgodności w celu zmniejszenia ryzyka błędów i zapewnienia zgodności z przepisami, takimi jak HIPAA.
  • Planowanie wizyt: Automatyzacja planowania wizyt, przypomnień i działań następczych w celu poprawy doświadczenia pacjenta i zminimalizowania liczby nieobecności oraz obciążenia administracyjnego.
Korzyści z Robotic Process Automation
  • 80 mln EUR

    zaoszczędzone w latach 2019-2021 w globalnej firmie ubezpieczeniowej.

  • 15:1 ROI

    z automatyzacji od 2017 roku w brytyjskim departamencie publicznym.

  •  50%

    mniej czasu na spełnienie nowych wymogów regulacyjnych

  • 60%

    redukcja kosztów przetwarzania w Middle Eastern Bank, szacowane oszczędności w wysokości 10 mln USD rocznie w procesach finansowych w firmie technologicznej

Source: UiPath

UiPath_partner Gold

Jesteśmy Złotym Partnerem UiPath (UiPath Gold Partner). Jest to obecnie najczęściej stosowana i najwyżej oceniana platforma technologiczna RPA, która zajęła pierwsze miejsce w raporcie Gartnera, poświęconym robotyzacji procesów. UiPath oferuje swoim użytkownikom rozbudowaną, darmową bazę wiedzy. Tym, co doceniają miliony użytkowników UiPath, jest jego prostota i łatwość w obsłudze, w porównaniu do innych rozwiązań RPA.

Dziś UiPath jest najszybciej rozwijającą się organizacją w branży producentów oprogramowania dla przedsiębiorstw. Posiada dziesiątki biur na całym świecie, silną, liczącą 500 tys. osób, społeczność programistów i ponad 5 mln robotów pracujących w 5000 globalnych przedsiębiorstwach.

Skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się, jak stać się częścią technologicznej rewolucji i usprawnić procesy w firmie.

Paulina

Account Manager

sales@craftware.pl

Dowiedz się więcej o automatyzacji procesów
Napisz do nas, odpowiemy na pytania o RPA.
Dlaczego my?
  • UiPath Gold Partner

    Jako Złoty Partner UiPath dostarczamy zaawansowane, dostosowane do potrzeb rozwiązania Intelligent Automation, które spełniają potrzeby naszych klientów.

  • Staffing

    Część Orange Group

    Jesteśmy częścią Grupy Orange, która jest pionierem jednych z najbardziej rozbudowanych na świecie programów demokratyzacji automatyzacji UiPath.

  • customer service

    Zespół doświadczonych testerów

    Nasz zespół ponad 100 doświadczonych testerów automatyzacji zapewnia wysokiej jakości i niezawodną automatyzację poprzez rozwiązania Continuous Testing. Rozwiązania te testują procesy automatyzacji i inne aplikacje w infrastrukturze klienta.

  • Doświadczenie w automatyzacji procesów sprzedaży

    Najbardziej lukratywnym obszarem automatyzacji jest proces sprzedaży, a jako Partner Salesforce posiadamy niezrównane doświadczenie w tej dziedzinie.

     

     

Case Study
1/3
  • Automatyzacja RPA w onboardingu klientów

    Klient reprezentuje branżę fintech i działa w obszarze e-commerce. Jest globalną marką rosnącą o 30% każdego roku. Najczęściej utożsamiana jest z płatnościami online, dzięki którym zyskała powszechną rozpoznawalność.
    Naszym zadaniem było zaprojektowanie i wdrożenie robota, który będzie wspierał pracę zespołu zajmującego się onboardingiem nowych klientów (merchants) z obszaru SMB (small and medium-sized business) w Polsce – firm współpracujących z naszym klientem.

    Dowiedz się więcej
  • Ustawianie filarów kultury opartej na automatyzacji podczas migracji klienta do UiPath

    Ten case study pokazuje, w jaki sposób Craftware z powodzeniem ułatwił migrację wiodącej międzynarodowej firmy świadczącej usługi finansowe z przestarzałego narzędzia RPA do UiPath i zapewnił płynne przejście przy jednoczesnym osadzeniu podejścia opartego na hiper-automatyzacji. Migracja ta nie tylko zaspokoiła natychmiastowe potrzeby techniczne klienta, ale także położyła podwaliny pod długoterminowy sukces automatyzacji, maksymalizując zwrot z inwestycji (ROI) od samego początku.

    Czytaj Case Study
  • Wykorzystanie UiPath do zapobiegania oszustwom transakcyjnym

    Zespół klienta zajmujący się wykrywaniem oszustw był przytłoczony rosnącą liczbą transakcji, które musiały być ręcznie sprawdzane pod kątem potencjalnych oszustw, takich jak kradzież tożsamości i wzorce transakcji, które pasowały do wcześniej zdefiniowanych scenariuszy. Klient, korzystający już z UiPath, zwrócił się do Craftware z prośbą o zaprojektowanie rozwiązania, które mogłoby zautomatyzować wykrywanie mało skomplikowanych oszukańczych transakcji, poprawiając ogólną wydajność.

    Czytaj Case Study
Automatyzacja procesów w twoim dziale

Uzupełnij formularz i zapisz się na konsultacje

Najczęściej zadawane pytania
  • Robotic Process Automation to technologia, która pozwala na skonfigurowanie oprogramowania lub robota do naśladowania działań człowieka w biznesowych systemach komputerowych. Innymi słowy, robot wykonuje działania dokładnie w taki sam sposób, jak robią to ludzie: klika w przyciski, loguje się do aplikacji, uzupełnia formularze czy przenosi dokumenty.

  • Robotic Process Automation znajduje zastosowanie w wielu organizacjach. Pozwala zautomatyzować takie czynności, jak: wystawianie faktur, realizacja procesu płacowego, przetwarzanie i rozliczanie roszczeń, zarządzanie zleceniami serwisowymi, umawianie wizyt, rezerwacje biletów czy wewnętrzne raportowanie. Oczywiście to tylko mały wycinek tego, co może usprawnić technologia. Obecnie roboty RPA są w stanie naśladować wiele, jeśli nie większość, działań użytkowników. W rzeczywistości możliwości zastosowania są niemal tak szerokie, jak potrzeby biznesowe klienta — sprowadzają się one do zaprogramowania odpowiedniego rozwiązania.

  • Wybierając platformę, która będzie wspierała automatyzację procesów w organizacji, warto wziąć pod uwagę kilka kryteriów. Wg nas, kluczowe kryteria dotyczą 3 aspektów:

    1. Aspekt ludzki – rozbudowana sieć lokalnych firm partnerskich i bezpłatny dostęp do materiałów szkoleniowych oraz aktywna społeczność użytkowników danej platformy.
    2. Aspekt technologiczny, m.in.: standardy  bezpieczeństwa, standardy związane z architekturą IT organizacji, funkcjonalność związana z konfigurowaniem robotów i samą automatyzacją procesów, komponenty pozwalające na wykrywanie procesów do automatyzacji na podstawie analizy danych transakcyjnych (process mining), wsparcie różnych wariantów automatyzacji czy łatwa integracja z użyciem interfejsów programistycznych (API) oraz uruchamianie kodu napisanego w jednym z popularnych języków (C#, Java, Python, SQL etc.).
    3. Aspekt kosztów

    Powyższe aspekty omówiliśmy szczegółowo w artykule: Co brać pod uwagę, wybierając platformę RPA?