Wydajność, dokładność i zgodność z przepisami mają kluczowe znaczenie w sektorach opieki zdrowotnej i nauk przyrodniczych (HLS) oraz usług finansowych (FSI). Craftware dostarcza dopasowane rozwiązania Robotic Process Automation (RPA ) w celu usprawnienia procesów, zmniejszenia liczby błędów i osiągnięcia szybkiego zwrotu z inwestycji. Jako Złoty Partner UiPath wnosimy wiedzę branżową, aby pomóc Ci osiągnąć pełny potencjał RPA.
Czym jest Robotic Process Automation (RPA )?
Większość systemów informatycznych wykorzystywanych w firmach do codziennej pracy wymaga ciągłej uwagi użytkowników, często pochłaniając znaczną ilość czasu na powtarzalne i przyziemne zadania. Zadania te nie tylko ograniczają produktywność, ale także zwiększają ryzyko błędów. Technologia RPA umożliwia skonfigurowanie robotów programowych, które imitują ludzką pracę poprzez interakcję z systemami IT, wykonując zadania szybciej i bez błędów.
RPA w FSI:
- Przetwarzanie transakcji: Automatyzacja powtarzalnych zadań, takich jak przetwarzanie pożyczek, otwieranie kont i weryfikacja transakcji, przyspieszająca operacje i zmniejszająca liczbę błędów.
- Wykrywanie oszustw: Wykorzystaj RPA do monitorowania transakcji w czasie rzeczywistym, oznaczając podejrzane działania do dalszego zbadania, zwiększając w ten sposób bezpieczeństwo i zgodność z przepisami.
- Wdrażanie klientów: Usprawnienie procesu onboardingu poprzez automatyzację kontroli KYC (Know Your Customer), weryfikacji dokumentów i wprowadzania danych, poprawiając obsługę klienta i wydajność operacyjną.
RPA w HLS:
- Zarządzanie danymi pacjentów: Automatyzacja pozyskiwania, przetwarzania i aktualizowania danych pacjentów, co pozwala pracownikom służby zdrowia skupić się na opiece nad pacjentami.
- Zgodność z przepisami: Usprawnienie raportowania i monitorowania zgodności w celu zmniejszenia ryzyka błędów i zapewnienia zgodności z przepisami, takimi jak HIPAA.
- Planowanie wizyt: Automatyzacja planowania wizyt, przypomnień i działań następczych w celu poprawy doświadczenia pacjenta i zminimalizowania liczby nieobecności oraz obciążenia administracyjnego.
-
80 mln EUR
zaoszczędzone w latach 2019-2021 w globalnej firmie ubezpieczeniowej.
-
15:1 ROI
z automatyzacji od 2017 roku w brytyjskim departamencie publicznym.
-
50%
mniej czasu na spełnienie nowych wymogów regulacyjnych
-
60%
redukcja kosztów przetwarzania w Middle Eastern Bank, szacowane oszczędności w wysokości 10 mln USD rocznie w procesach finansowych w firmie technologicznej
Source: UiPath
Jesteśmy Złotym Partnerem UiPath (UiPath Gold Partner). Jest to obecnie najczęściej stosowana i najwyżej oceniana platforma technologiczna RPA, która zajęła pierwsze miejsce w raporcie Gartnera, poświęconym robotyzacji procesów. UiPath oferuje swoim użytkownikom rozbudowaną, darmową bazę wiedzy. Tym, co doceniają miliony użytkowników UiPath, jest jego prostota i łatwość w obsłudze, w porównaniu do innych rozwiązań RPA.
Dziś UiPath jest najszybciej rozwijającą się organizacją w branży producentów oprogramowania dla przedsiębiorstw. Posiada dziesiątki biur na całym świecie, silną, liczącą 500 tys. osób, społeczność programistów i ponad 5 mln robotów pracujących w 5000 globalnych przedsiębiorstwach.
Skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się, jak stać się częścią technologicznej rewolucji i usprawnić procesy w firmie.
-
UiPath Gold Partner
Jako Złoty Partner UiPath dostarczamy zaawansowane, dostosowane do potrzeb rozwiązania Intelligent Automation, które spełniają potrzeby naszych klientów.
-
Część Orange Group
Jesteśmy częścią Grupy Orange, która jest pionierem jednych z najbardziej rozbudowanych na świecie programów demokratyzacji automatyzacji UiPath.
-
Zespół doświadczonych testerów
Nasz zespół ponad 100 doświadczonych testerów automatyzacji zapewnia wysokiej jakości i niezawodną automatyzację poprzez rozwiązania Continuous Testing. Rozwiązania te testują procesy automatyzacji i inne aplikacje w infrastrukturze klienta.
-
Doświadczenie w automatyzacji procesów sprzedaży
Najbardziej lukratywnym obszarem automatyzacji jest proces sprzedaży, a jako Partner Salesforce posiadamy niezrównane doświadczenie w tej dziedzinie.
-
Dowiedz się więcej
Automatyzacja RPA w onboardingu klientów
Klient reprezentuje branżę fintech i działa w obszarze e-commerce. Jest globalną marką rosnącą o 30% każdego roku. Najczęściej utożsamiana jest z płatnościami online, dzięki którym zyskała powszechną rozpoznawalność.
Naszym zadaniem było zaprojektowanie i wdrożenie robota, który będzie wspierał pracę zespołu zajmującego się onboardingiem nowych klientów (merchants) z obszaru SMB (small and medium-sized business) w Polsce – firm współpracujących z naszym klientem. -
Czytaj Case Study
Ustawianie filarów kultury opartej na automatyzacji podczas migracji klienta do UiPath
Ten case study pokazuje, w jaki sposób Craftware z powodzeniem ułatwił migrację wiodącej międzynarodowej firmy świadczącej usługi finansowe z przestarzałego narzędzia RPA do UiPath i zapewnił płynne przejście przy jednoczesnym osadzeniu podejścia opartego na hiper-automatyzacji. Migracja ta nie tylko zaspokoiła natychmiastowe potrzeby techniczne klienta, ale także położyła podwaliny pod długoterminowy sukces automatyzacji, maksymalizując zwrot z inwestycji (ROI) od samego początku.
-
Czytaj Case Study
Wykorzystanie UiPath do zapobiegania oszustwom transakcyjnym
Zespół klienta zajmujący się wykrywaniem oszustw był przytłoczony rosnącą liczbą transakcji, które musiały być ręcznie sprawdzane pod kątem potencjalnych oszustw, takich jak kradzież tożsamości i wzorce transakcji, które pasowały do wcześniej zdefiniowanych scenariuszy. Klient, korzystający już z UiPath, zwrócił się do Craftware z prośbą o zaprojektowanie rozwiązania, które mogłoby zautomatyzować wykrywanie mało skomplikowanych oszukańczych transakcji, poprawiając ogólną wydajność.
-
Robotic Process Automation to technologia, która pozwala na skonfigurowanie oprogramowania lub robota do naśladowania działań człowieka w biznesowych systemach komputerowych. Innymi słowy, robot wykonuje działania dokładnie w taki sam sposób, jak robią to ludzie: klika w przyciski, loguje się do aplikacji, uzupełnia formularze czy przenosi dokumenty.
-
Robotic Process Automation znajduje zastosowanie w wielu organizacjach. Pozwala zautomatyzować takie czynności, jak: wystawianie faktur, realizacja procesu płacowego, przetwarzanie i rozliczanie roszczeń, zarządzanie zleceniami serwisowymi, umawianie wizyt, rezerwacje biletów czy wewnętrzne raportowanie. Oczywiście to tylko mały wycinek tego, co może usprawnić technologia. Obecnie roboty RPA są w stanie naśladować wiele, jeśli nie większość, działań użytkowników. W rzeczywistości możliwości zastosowania są niemal tak szerokie, jak potrzeby biznesowe klienta — sprowadzają się one do zaprogramowania odpowiedniego rozwiązania.
-
Wybierając platformę, która będzie wspierała automatyzację procesów w organizacji, warto wziąć pod uwagę kilka kryteriów. Wg nas, kluczowe kryteria dotyczą 3 aspektów:
- Aspekt ludzki – rozbudowana sieć lokalnych firm partnerskich i bezpłatny dostęp do materiałów szkoleniowych oraz aktywna społeczność użytkowników danej platformy.
- Aspekt technologiczny, m.in.: standardy bezpieczeństwa, standardy związane z architekturą IT organizacji, funkcjonalność związana z konfigurowaniem robotów i samą automatyzacją procesów, komponenty pozwalające na wykrywanie procesów do automatyzacji na podstawie analizy danych transakcyjnych (process mining), wsparcie różnych wariantów automatyzacji czy łatwa integracja z użyciem interfejsów programistycznych (API) oraz uruchamianie kodu napisanego w jednym z popularnych języków (C#, Java, Python, SQL etc.).
- Aspekt kosztów
Powyższe aspekty omówiliśmy szczegółowo w artykule: Co brać pod uwagę, wybierając platformę RPA?