Większość systemów IT używanych w firmach do codziennej pracy łączy jedna cecha – wymagają stałej obsługi ze strony użytkownika. Rozwiązania, które tworzone są po to, aby ułatwić ludziom codzienną pracę, bardzo często absorbują większość czasu, jaki spędzają oni w biurze. Mowa tu o zazwyczaj prostych i powtarzalnych czynnościach, koniecznych do wykonania, a obniżających produktywność. Te nużące, często niewymagające wzmożonej uwagi zadania, niosą za sobą ryzyko popełnienia błędów przekładających się na efekty pracy całej organizacji.
Nowoczesnym rozwiązaniem, które pozwoli sprostać temu wyzwaniu, jest Robotic Process Automation (RPA). To technologia pozwalająca skonfigurować oprogramowanie, które jest w stanie naśladować pracę człowieka poprzez wejście w interakcje z systemami IT. Wykorzystuje ona interfejs użytkownika do obsługiwania aplikacji w taki sposób, w jaki robią to ludzie, a nawet znacznie lepiej. Nigdy nie jest zmęczona, nie popełnia błędów i generuje niższe koszty. Sprawdź, w jaki sposób RPA może usprawnić pracę w Twojej organizacji i jak Craftware może w tym pomóc.
-
Zwiększ efektywność swojej pracy
Automatyzuj codzienne, powtarzalne aktywności i przyspiesz pracę organizacji lub zespołu.
-
Odpowiadaj na potrzeby organizacji
Dostarczaj rozwiązania, zgodne ze zmieniającymi się wymaganiami biznesu.
-
Zmniejsz ryzyko
Unikaj kosztownych niedopatrzeń i błędów, wynikających z przemęczenia Twoich specjalistów.
-
Osiągnij szybkie ROI
Realizuj więcej zadań, nie zwiększając wydatków na zatrudnienie czy nadgodziny specjalistów.
Jesteśmy Złotym Partnerem UiPath. Jest to obecnie najczęściej stosowana i najwyżej oceniana platforma technologiczna RPA, która zajęła pierwsze miejsce w raporcie Gartnera, poświęconym robotyzacji procesów. UiPath oferuje swoim użytkownikom rozbudowaną, darmową bazę wiedzy. Tym, co doceniają miliony użytkowników UiPath, jest jego prostota i łatwość w obsłudze, w porównaniu do innych rozwiązań RPA.
Dziś UiPath jest najszybciej rozwijającą się organizacją w branży producentów oprogramowania dla przedsiębiorstw. Posiada dziesiątki biur na całym świecie, silną, liczącą 500 tys. osób, społeczność programistów i ponad 5 mln robotów pracujących w 5000 globalnych przedsiębiorstwach.
Skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się, jak stać się częścią technologicznej rewolucji i usprawnić procesy w firmie.
-
Wykwalifikowani eksperci
Posiadamy specjalistyczny zespół RPA, którego umiejętności potwierdzają liczne certyfikaty developerskie.
-
Elastyczność we współpracy
Oferujemy różne modele współpracy, dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta.
-
Wiedza praktyczna
Mamy duże doświadczenie w przeprowadzaniu audytów systemów oraz w analizie procesów.
-
Biznesowe podejście
Nasz konsultingowy sposób pracy pozwala na osiągnięcie najlepszych korzyści biznesowych z robotyzacji.
-
Robotic Process Automation to technologia, która pozwala na skonfigurowanie oprogramowania lub robota do naśladowania działań człowieka w biznesowych systemach komputerowych. Innymi słowy, robot wykonuje działania dokładnie w taki sam sposób, jak robią to ludzie: klika w przyciski, loguje się do aplikacji, uzupełnia formularze czy przenosi dokumenty.
-
Robotic Process Automation znajduje zastosowanie w wielu organizacjach. Pozwala zautomatyzować takie czynności, jak: wystawianie faktur, realizacja procesu płacowego, przetwarzanie i rozliczanie roszczeń, zarządzanie zleceniami serwisowymi, umawianie wizyt, rezerwacje biletów czy wewnętrzne raportowanie. Oczywiście to tylko mały wycinek tego, co może usprawnić technologia. Obecnie roboty RPA są w stanie naśladować wiele, jeśli nie większość, działań użytkowników. W rzeczywistości możliwości zastosowania są niemal tak szerokie, jak potrzeby biznesowe klienta — sprowadzają się one do zaprogramowania odpowiedniego rozwiązania.
-
Wybierając platformę, która będzie wspierała automatyzację procesów w organizacji, warto wziąć pod uwagę kilka kryteriów. Wg nas, kluczowe kryteria dotyczą 3 aspektów:
- Aspekt ludzki – rozbudowana sieć lokalnych firm partnerskich i bezpłatny dostęp do materiałów szkoleniowych oraz aktywna społeczność użytkowników danej platformy.
- Aspekt technologiczny, m.in.: standardy bezpieczeństwa, standardy związane z architekturą IT organizacji, funkcjonalność związana z konfigurowaniem robotów i samą automatyzacją procesów, komponenty pozwalające na wykrywanie procesów do automatyzacji na podstawie analizy danych transakcyjnych (process mining), wsparcie różnych wariantów automatyzacji czy łatwa integracja z użyciem interfejsów programistycznych (API) oraz uruchamianie kodu napisanego w jednym z popularnych języków (C#, Java, Python, SQL etc.).
- Aspekt kosztów
Powyższe aspekty omówiliśmy szczegółowo w artykule: Co brać pod uwagę, wybierając platformę RPA?