Praktyczna konferencja
Największą wartością konferencji Basecamp jest połączenie wystąpień tematycznych dotyczących najnowszych rozwiązań Salesforce z sesjami technicznymi oraz historiami wdrożeń u klientów. W tym roku organizatorzy skupili się na przedstawieniu rozwiązań, które pomagają w tworzeniu pełnego obrazu kontrahenta, budowaniu z nim relacji przy pomocy sztucznej inteligencji oraz szybszej współpracy pomiędzy działami w firmie. Prezentowane studia przypadków są najlepszym dowodem na to, że rozwiązania Salesforce potrafią zrewolucjonizować różne obszary organizacji – począwszy od marketingu, poprzez sprzedaż, na obsłudze klienta kończąc.
O drodze do sukcesu we wdrażaniu systemów IT
Jednym z prelegentów wydarzenia był Jacek Zawłocki – CEO Craftware – który w duecie z Piotrem Bułką – członkiem zarządu ds. IT w Generali – przedstawił kluczowe obszary, o których należy pamiętać, aby wdrożenie systemu informatycznego było bezproblemowe i przyniosło oczekiwane rezultaty już po kilku miesiącach. Jeśli chcesz wiedzieć jak to zrobić, to zapraszamy do przeczytania tekstu “7 kroków skutecznego wdrożenia CRM”.
Salesforce Basecamp okazją do rozwoju i networkingu
Podczas udziału w Salesforce Basecamp Warsaw 2019 wysłuchaliśmy inspirujących liderów, klientów, partnerów i specjalistów ds. produktów. Zależy nam na zdobywaniu wiedzy i dzieleniu się doświadczeniami, aby jak najlepiej doradzać naszych klientom i aktywnie wspierać ich w rozwoju biznesu.
Udział w konferencji to również idealna okazja do networkingu, bowiem wśród 2 000 uczestników można spotkać m.in: Członków Zarządu, Dyrektorów Sprzedaży, Dyrektorów Marketingu, Dyrektorów Działu Obsługi klienta, Dyrektorów Technicznych, Dyrektorów IT, Dyrektorów Operacyjnych, Dyrektorów e-commerce, Dyrektorów Generalnych, Managerów Obsługi Klienta, Dyrektorów Rozwoju Biznesu czy Dyrektorów CRM.